moja 105l ukończona:) (prawie):)

Relacje z przeprowadzonych remontów.
Awatar użytkownika
Kapitan Zbik
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 248
Rejestracja: 2005-01-21, 16:17
Lokalizacja: Głubczyce/Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Kapitan Zbik »

drobson pisze:Tak nowa tarcza była sprzęgłowa, łożysko też nowe. Tak myślę, może sprężyny wymienię w docisku na jakieś trochę mocniejsze?? co o tym myślicie??
Parę lat temu chciałem coś takiego zrobić u siebie, niestety nie znalazłem takich sprężyn (mocniejszych), za to znalazłem 3 sprężyny podobnej długości tylko mniejszej średnicy. W ramach eksperymentu włożyłem te mniejsze do środka w te oryginalne (co drugą, jako że miałem tylko 3). Ta prowizorka jeździ do dzisiaj, sprzęgło nie ślizga. Oprócz tego tarcze miałem nową i u tokarza wyrównaną powierzchnię koła zamachowego.
FSM Syrena 105L, 1976r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Łapki są dobrze ustawione w lekki daszek i są równo ustawione. No tarczy nie mierzyłem, ale na oko wydawało mi się, że jest dobra jeszcze, był duży zapas od nitów. Jednak moim zdaniem to jest docisk winny...

[ Dodano: 2012-09-01, 20:32 ]
A ma ktoś może tarcze nową do sprzedania?? tak na wszelki wypadek??
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

kolego rada taka ze docisk jest taki sam w syrenie jak w skodzie 100 i w starszych 105
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
PawelOlesno
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 964
Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
Lokalizacja: Olesno Śląskie

Post autor: PawelOlesno »

kup okładziny i daj do nitowania tą tarczę. Pojedź do kilku mechaników i pewnie dostaniesz kupić takie okładziny. Grunt żeby wymiary były te same.
''Nie matura, lecz chęć szczera, zrobi z Ciebie oficera''
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Sprawa przedstawia się tak. Wszystko niby było dobrze poskładane, ale na kole zamachowym wytarta jest tylko połowa powierzchni :/ tak jakby docisk tylko w połowie dociskał...nie wiem co zrobić z tym....

[ Dodano: 2012-09-04, 22:08 ]
Gdyby kogoś jeszcze interesowało, to problem rozwiązany:) Problem polegał na tym, że śruby którymi był przykręcony docisk były 3 za długie :/ a tym samym jedna łapka ocierała cały czas i minimalnie wysprzęglała... Jutro składam wszystko do kupy i ma śmigać jak szalona:) :grinser

[ Dodano: 2012-09-21, 17:53 ]
Parę fotek z dzisiejszej wycieczki:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
ODPOWIEDZ