Kalendarz Syrenkowy 2013
- szwagier89
- -#Junior
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-08-29, 00:00
- Lokalizacja: Siedlce
Kalendarz Syrenkowy 2013
Witajcie!
Czas najwyższy zacząć akcję kalendarzową! Wszystkich, którzy jeszcze nie wiedzą o co chodzi zapraszam do tematu kalendarza ubiegłorocznego: Kalendarz Syrenkowy 2012
Poniżej przedstawiam też kartkę z ubiegłorocznego kalendarza
Forma kalendarza w tym roku będzie bardzo podobna. Niemniej jednak w związku z tym, że było dużo zażaleń i próśb związanych z wyborem zdjęć sama organizacja się trochę zmieni. W tym roku każdy będzie mógł wnieść swój wkład do wyboru zdjęć na każdy miesiąc. Czyli urządzimy głosowanie. Poniżej znajdują się dokładne zasady tworzenia kalendarza.
Etap I. Nadsyłanie zdjęć do konkursu (do 18 listopada 23:59)
1. Zdjęcia należy wysyłać na adres mailowy kalendarz.syrenkowy@gmail.com
2. Można nadesłać dowolną liczbę zdjęć
3. Zastrzegam sobie prawo do ewentualnej poprawy graficznej zdjęcia tj. do edycji: jasności, kontrastu, poziomów, kadru. Oczywiście, jeżeli ktoś sobie tego nie życzy uszanuję to. Każdy ma swoją wizję na zdjęcie. W takim wypadku proszę o informację przy nadsyłaniu, żeby zdjęcia nie edytować.
4. Zdjęcie aby mogło trafić do kalendarza musi spełniać pewne kryteria:
- minimalna rozdzielczość to 2500x1800 - oczywiście jak będzie trochę mniej to nie będzie tragedii, nikt nad tym z lupą nie będzie siedział, ale np. zdjęcia o rozdziałce 640x480 zrobione telefonem pójdą do kosza
- preferowane są zdjęcia poziome - tzn. szersze niż wyższe
- dopuszczalna obróbka: edycja jasności, poziomów, kontrastu, wyostrzania, nasycenia kolorów; zastosowanie techniki HDR (oczywiście w granicach rozsądku ), winieta, B&W
- zdjęcia o nienaturalnych kolorach (niebieska trawa, zielone niebo itp.) nie będą akceptowane
- przesyłamy zdjęcia czyste tj. bez ramek, podpisów, gwiazdek itp.
- proszę o zdjęcia w najlepszej możliwej rozdzielczości i jakości
- osoba przesyłająca zdjęcie musi być jego autorem tudzież mieć zgodę autora na publikację
- zdjęcia zamieszczone w poprzednim kalendarzu nie mogą wziąć udziału w konkursie; nie dotyczy to zdjęć, które były nadesłane w poprzednim roku ale go nie wygrały.
- zastrzegam sobie prawo do niezakwalifikowania zdjęcia mimo spełnienia powyższych kryteriów, jeżeli uznam, że jakość zdjęcia nie jest wystarczająca (nie zamierzam go nadużywać, chodzi o to, żeby wyeliminować wszelkie kombinowanie typu "mam zdjęcie 640x480 to powiększę je w programie graficznym 5-krotnie i będzie git" - nie, nie będzie )
- wszystkie nadesłane zdjęcia z tamtego roku, które nie znalazły się w kalendarzu trafiają automatycznie do puli zdjęć na ten rok
5. Co powinien zawierać mail?
- imię i nazwisko oraz nick z forum autora - jeżeli autor chce pozostać anonimowy, nie ma sprawy napiszę pod zdjęciem "Anonim"
- oczywiście zdjęcia z opisem które zdjęcie kandyduje do jakiego miesiąca
- w temacie proszę napisać: "Zdjęcia do Kalendarza 2013"
7. Nadesłanie zdjęcia oznacza akceptację powyższych i poniższych zasad oraz w szczególności zgody na publikację zdjęcia w kalendarzu syreniarskim.
W razie problemów z przesłaniem zdjęcia proszę o kontakt, coś wymyślimy
Etap II. Głosowanie (od 19 listopada do 30 listopada 23:59)
1. 16 listopada ze wszystkich nadesłanych zdjęć utworzę galerię i rozpocznie się głosowanie
2. Zdjęcia będą umieszczone anonimowo - autorów poznamy po zakończeniu głosowania.
3. Każdy będzie mógł zagłosować na maksymalnie 3 zdjęcia (minimum na żadne) z każdego miesiąca.
4. Każdemu zdjęciu można przydzielić 1, 2 lub 3 punkty gdzie oczywiście 3 punkty oznaczają, że najbardziej chcielibyśmy aby to zdjęcie trafiło do kalendarza.
5. Karty do głosowania proszę nadsyłać na tego samego maila co zdjęcia czyli kalendarz.syrenkowy@gmail.com
6. W mailu powinny się znaleźć następujące informacje:
- nick z forum osoby głosującej
- preferencje zdjęć na wybrane miesiące np.
Styczeń
- zdjęcie nr. 23 - 3 pkt
- zdjęcie nr. 12 - 1 pkt
Październik
- zdjęcie nr.17- 3 pkt
itd...
- w temacie proszę napisać "Karta głosowania Kalendarz 2013"
7. Głosować można tylko raz
8. Nie głosujemy na swoje zdjęcia
Etap III. Wyłonienie najwyżej ocenionych zdjęć (przełom listopada i grudnia)
1. Wygrywa zdjęcie z najwyższą liczbą punktów.
2. W przypadku gdy dwa zdjęcia do jednego miesiąca będą miały taką samą liczbę punktów zrobimy dogrywkę. Dogrywka będzie trwała 2 dni. Szczegóły podam w przypadku zaistnienia takiej potrzeby
Etap IV. Tworzenie kalendarza, zbieranie zamówień, drukowanie i rozsyłanie.
1. Gdy będą już wybrane zdjęcia, te zostaną umieszczone w kalendarium i wersja elektroniczna kalendarza będzie gotowa.
2. Następnie przez około tydzień będę zbierał zamówienia. (Do 13 grudnia 23:59)
3. Cena takiego kalendarza będzie taka sama jak w tamtym roku czyli 27 zł.
4. Kaskę za kalendarze wpłacamy z góry na konto.
5. Kalendarz będzie drukowany na papierze kredowym (matowy) 170g na kombajnie Xeroxa - DocuColor 5000. (może się coś zmieniło, bo w tamtym roku mój drukarz mówił coś o nowej maszynie) Tak czy inaczej ręczę za jakość druku. Oczywiście jak na kalendarz przystało będzie oprawiony w metalową sprężynkę z zawieszką.
6. Kalendarze będzie można odebrać osobiście w Siedlcach, Warszawie lub dostać od listonosza (wtedy proszę doliczyć koszty przesyłki)
Wszystko może zabrzmiało bardzo poważnie, ale chciałbym zaznaczyć, że jest to mimo wszystko pewnego rodzaju zabawa, więc jestem gotowy do nagięcia pewnych zasad w uzasadnionych przypadkach
Jeżeli są jakieś pytania i niejasności to proszę pisać w tym wątku, bądź na maila czy też poprzez prywatną wiadomość
W razie pilnej potrzeby kontaktu zostawiam też numer telefonu: 511-0-dwa-dziewięć-37-zero
-------------- EDIT ------------------------- 14.12.2012
LISTA CHĘTNYCH
- szwagier - 2 szt.
- jarko123 - 1 szt. (wpłynęło: 12.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- zajac1982- 1 szt. (wpłynęło: 12.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- marcin459 - 2 szt. (wpłynęło: 19.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- Tomasz - 1 szt. (wpłynęło: 11.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- kalinowski84 - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- doomelek-22 - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- Partyzant Uć - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- ORMO - 3 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- mikroauta - 1 szt. (wpłynęło: 12.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- master - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- dulekkk - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- necki - 3 szt. (wpłynęło: 14.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- vikadan - 3 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- REDPA - 1 szt. (wpłynęło: 17.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- karol63 - 1 szt. (wpłynęło: 15.12.2012) (wysłane: 27.12.2012)
- dzikoo7 - 2 szt. (wpłynęło: 18.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- meches - 1 szt. (wpłynęło: 14.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- kemi - 1 szt.
- syrena104bili - 1 szt. (wpłynęło: 26.12.2012) (wysłane: 27.12.2012)
- ronin2002 - 1 szt. (wpłynęło: 02.01.2012) (wysłane: 07.01.2013)
- zyto - 1 szt.
- adameo2 - 2 szt. (wpłynęło: 19.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- aga sisters - 2 szt. (wpłynęło: 14.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- grzesiek123 - 1 szt. (wpłynęło: 17.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- jawos - 1 szt. (wpłynęło: 19.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- MIMBRO - 1 szt. (wpłynęło: 18.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- Kozak90 - 1 szt. (wpłynęło: 28.12.2012) (wysłane: 07.01.2013)
- Michał88 - 1 szt. (wpłynęło: 27.12.2012) (wysłane: 07.01.2013)
- piotrek104 - 1 szt. (wpłynęło: 18.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
-------------- EDIT ------------------------- 22.11.2012
No to głosujemy!
Link do galerii:
https://www.dropbox.com/sh/ki0bk1gwjn524jw/elsPEbW695#/
-------------- EDIT ------------------------- 09.12.2012
GOTOWY PROJEKT KALENDARZA!
Czas najwyższy zacząć akcję kalendarzową! Wszystkich, którzy jeszcze nie wiedzą o co chodzi zapraszam do tematu kalendarza ubiegłorocznego: Kalendarz Syrenkowy 2012
Poniżej przedstawiam też kartkę z ubiegłorocznego kalendarza
Forma kalendarza w tym roku będzie bardzo podobna. Niemniej jednak w związku z tym, że było dużo zażaleń i próśb związanych z wyborem zdjęć sama organizacja się trochę zmieni. W tym roku każdy będzie mógł wnieść swój wkład do wyboru zdjęć na każdy miesiąc. Czyli urządzimy głosowanie. Poniżej znajdują się dokładne zasady tworzenia kalendarza.
Etap I. Nadsyłanie zdjęć do konkursu (do 18 listopada 23:59)
1. Zdjęcia należy wysyłać na adres mailowy kalendarz.syrenkowy@gmail.com
2. Można nadesłać dowolną liczbę zdjęć
3. Zastrzegam sobie prawo do ewentualnej poprawy graficznej zdjęcia tj. do edycji: jasności, kontrastu, poziomów, kadru. Oczywiście, jeżeli ktoś sobie tego nie życzy uszanuję to. Każdy ma swoją wizję na zdjęcie. W takim wypadku proszę o informację przy nadsyłaniu, żeby zdjęcia nie edytować.
4. Zdjęcie aby mogło trafić do kalendarza musi spełniać pewne kryteria:
- minimalna rozdzielczość to 2500x1800 - oczywiście jak będzie trochę mniej to nie będzie tragedii, nikt nad tym z lupą nie będzie siedział, ale np. zdjęcia o rozdziałce 640x480 zrobione telefonem pójdą do kosza
- preferowane są zdjęcia poziome - tzn. szersze niż wyższe
- dopuszczalna obróbka: edycja jasności, poziomów, kontrastu, wyostrzania, nasycenia kolorów; zastosowanie techniki HDR (oczywiście w granicach rozsądku ), winieta, B&W
- zdjęcia o nienaturalnych kolorach (niebieska trawa, zielone niebo itp.) nie będą akceptowane
- przesyłamy zdjęcia czyste tj. bez ramek, podpisów, gwiazdek itp.
- proszę o zdjęcia w najlepszej możliwej rozdzielczości i jakości
- osoba przesyłająca zdjęcie musi być jego autorem tudzież mieć zgodę autora na publikację
- zdjęcia zamieszczone w poprzednim kalendarzu nie mogą wziąć udziału w konkursie; nie dotyczy to zdjęć, które były nadesłane w poprzednim roku ale go nie wygrały.
- zastrzegam sobie prawo do niezakwalifikowania zdjęcia mimo spełnienia powyższych kryteriów, jeżeli uznam, że jakość zdjęcia nie jest wystarczająca (nie zamierzam go nadużywać, chodzi o to, żeby wyeliminować wszelkie kombinowanie typu "mam zdjęcie 640x480 to powiększę je w programie graficznym 5-krotnie i będzie git" - nie, nie będzie )
- wszystkie nadesłane zdjęcia z tamtego roku, które nie znalazły się w kalendarzu trafiają automatycznie do puli zdjęć na ten rok
5. Co powinien zawierać mail?
- imię i nazwisko oraz nick z forum autora - jeżeli autor chce pozostać anonimowy, nie ma sprawy napiszę pod zdjęciem "Anonim"
- oczywiście zdjęcia z opisem które zdjęcie kandyduje do jakiego miesiąca
- w temacie proszę napisać: "Zdjęcia do Kalendarza 2013"
7. Nadesłanie zdjęcia oznacza akceptację powyższych i poniższych zasad oraz w szczególności zgody na publikację zdjęcia w kalendarzu syreniarskim.
W razie problemów z przesłaniem zdjęcia proszę o kontakt, coś wymyślimy
Etap II. Głosowanie (od 19 listopada do 30 listopada 23:59)
1. 16 listopada ze wszystkich nadesłanych zdjęć utworzę galerię i rozpocznie się głosowanie
2. Zdjęcia będą umieszczone anonimowo - autorów poznamy po zakończeniu głosowania.
3. Każdy będzie mógł zagłosować na maksymalnie 3 zdjęcia (minimum na żadne) z każdego miesiąca.
4. Każdemu zdjęciu można przydzielić 1, 2 lub 3 punkty gdzie oczywiście 3 punkty oznaczają, że najbardziej chcielibyśmy aby to zdjęcie trafiło do kalendarza.
5. Karty do głosowania proszę nadsyłać na tego samego maila co zdjęcia czyli kalendarz.syrenkowy@gmail.com
6. W mailu powinny się znaleźć następujące informacje:
- nick z forum osoby głosującej
- preferencje zdjęć na wybrane miesiące np.
Styczeń
- zdjęcie nr. 23 - 3 pkt
- zdjęcie nr. 12 - 1 pkt
Październik
- zdjęcie nr.17- 3 pkt
itd...
- w temacie proszę napisać "Karta głosowania Kalendarz 2013"
7. Głosować można tylko raz
8. Nie głosujemy na swoje zdjęcia
Etap III. Wyłonienie najwyżej ocenionych zdjęć (przełom listopada i grudnia)
1. Wygrywa zdjęcie z najwyższą liczbą punktów.
2. W przypadku gdy dwa zdjęcia do jednego miesiąca będą miały taką samą liczbę punktów zrobimy dogrywkę. Dogrywka będzie trwała 2 dni. Szczegóły podam w przypadku zaistnienia takiej potrzeby
Etap IV. Tworzenie kalendarza, zbieranie zamówień, drukowanie i rozsyłanie.
1. Gdy będą już wybrane zdjęcia, te zostaną umieszczone w kalendarium i wersja elektroniczna kalendarza będzie gotowa.
2. Następnie przez około tydzień będę zbierał zamówienia. (Do 13 grudnia 23:59)
3. Cena takiego kalendarza będzie taka sama jak w tamtym roku czyli 27 zł.
4. Kaskę za kalendarze wpłacamy z góry na konto.
5. Kalendarz będzie drukowany na papierze kredowym (matowy) 170g na kombajnie Xeroxa - DocuColor 5000. (może się coś zmieniło, bo w tamtym roku mój drukarz mówił coś o nowej maszynie) Tak czy inaczej ręczę za jakość druku. Oczywiście jak na kalendarz przystało będzie oprawiony w metalową sprężynkę z zawieszką.
6. Kalendarze będzie można odebrać osobiście w Siedlcach, Warszawie lub dostać od listonosza (wtedy proszę doliczyć koszty przesyłki)
Wszystko może zabrzmiało bardzo poważnie, ale chciałbym zaznaczyć, że jest to mimo wszystko pewnego rodzaju zabawa, więc jestem gotowy do nagięcia pewnych zasad w uzasadnionych przypadkach
Jeżeli są jakieś pytania i niejasności to proszę pisać w tym wątku, bądź na maila czy też poprzez prywatną wiadomość
W razie pilnej potrzeby kontaktu zostawiam też numer telefonu: 511-0-dwa-dziewięć-37-zero
-------------- EDIT ------------------------- 14.12.2012
LISTA CHĘTNYCH
- szwagier - 2 szt.
- jarko123 - 1 szt. (wpłynęło: 12.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- zajac1982- 1 szt. (wpłynęło: 12.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- marcin459 - 2 szt. (wpłynęło: 19.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- Tomasz - 1 szt. (wpłynęło: 11.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- kalinowski84 - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- doomelek-22 - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- Partyzant Uć - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- ORMO - 3 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- mikroauta - 1 szt. (wpłynęło: 12.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- master - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- dulekkk - 1 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- necki - 3 szt. (wpłynęło: 14.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- vikadan - 3 szt. (wpłynęło: 13.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- REDPA - 1 szt. (wpłynęło: 17.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- karol63 - 1 szt. (wpłynęło: 15.12.2012) (wysłane: 27.12.2012)
- dzikoo7 - 2 szt. (wpłynęło: 18.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- meches - 1 szt. (wpłynęło: 14.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- kemi - 1 szt.
- syrena104bili - 1 szt. (wpłynęło: 26.12.2012) (wysłane: 27.12.2012)
- ronin2002 - 1 szt. (wpłynęło: 02.01.2012) (wysłane: 07.01.2013)
- zyto - 1 szt.
- adameo2 - 2 szt. (wpłynęło: 19.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- aga sisters - 2 szt. (wpłynęło: 14.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- grzesiek123 - 1 szt. (wpłynęło: 17.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- jawos - 1 szt. (wpłynęło: 19.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- MIMBRO - 1 szt. (wpłynęło: 18.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
- Kozak90 - 1 szt. (wpłynęło: 28.12.2012) (wysłane: 07.01.2013)
- Michał88 - 1 szt. (wpłynęło: 27.12.2012) (wysłane: 07.01.2013)
- piotrek104 - 1 szt. (wpłynęło: 18.12.2012) (wysłane: 20.12.2012)
-------------- EDIT ------------------------- 22.11.2012
No to głosujemy!
Link do galerii:
https://www.dropbox.com/sh/ki0bk1gwjn524jw/elsPEbW695#/
-------------- EDIT ------------------------- 09.12.2012
GOTOWY PROJEKT KALENDARZA!
Ostatnio zmieniony 2013-01-08, 00:43 przez szwagier89, łącznie zmieniany 29 razy.
- robert skubis
- -#Youngtimer
- Posty: 384
- Rejestracja: 2008-04-30, 12:45
- Lokalizacja: jaworzno
- Kontakt:
- piotrek104
- -#Junior
- Posty: 193
- Rejestracja: 2008-06-05, 21:23
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
szwagier89, masz gadane
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
- szwagier89
- -#Junior
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-08-29, 00:00
- Lokalizacja: Siedlce
Niebawem wyślę kilka fotek - a jeśli coś z zeszłego roku pozostało interesującego to też można oczywiście wykorzystać.
KRÓLOWA JEST TYLKO JEDNA KRÓLOWA POLSKICH SZOS
http://syrena.nekla.pl/forum/album_pers ... er_id=3096
http://syrena.nekla.pl/forum/album_pers ... er_id=3096
- szwagier89
- -#Junior
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-08-29, 00:00
- Lokalizacja: Siedlce
- piotrek104
- -#Junior
- Posty: 193
- Rejestracja: 2008-06-05, 21:23
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Poszło kilka fotek - mam nadzieję, że uda się coś wybrać
KRÓLOWA JEST TYLKO JEDNA KRÓLOWA POLSKICH SZOS
http://syrena.nekla.pl/forum/album_pers ... er_id=3096
http://syrena.nekla.pl/forum/album_pers ... er_id=3096