nie upieram się, a może Trabant ?CZESIO1958 pisze:To nie są starowskie klamki.
TABLICE ROZDZIELCZE co i jak???
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
http://www.editer.pl/fotka/09773a2c4fb0 ... e38c_1.jpg
Tu wygląda na normalny skalpel z Fiata 125p.
Tu wygląda na normalny skalpel z Fiata 125p.
motomania na luzie
Ma nawet radio chyba
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
takiej mozliwości nie ma, klamka znana jako skalpel z Fiata 125p zadebiutowała w Fiacie 124 w roku 1966CZESIO1958 pisze:http://www.editer.pl/fotka/09773a2c4fb0 ... e38c_1.jpg
Tu wygląda na normalny skalpel z Fiata 125p.
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
Panowie, te skalpele mogły być dosłownie od czegokolwiek =====ale już nigdy się tego na 100% nie dowiemy.
W latach 50-60 i 70 takie klamki z wciskanymi zameczkami były dosyć powszechne nawet w samochodach zachodnich.
Mieli duże pole do popisu, także nie zdziwiłbym się jeśli adaptowali te klamki od czegoś egzotycznego ===np. Simki, Borgwarda.
Pozdrawiam
W latach 50-60 i 70 takie klamki z wciskanymi zameczkami były dosyć powszechne nawet w samochodach zachodnich.
Mieli duże pole do popisu, także nie zdziwiłbym się jeśli adaptowali te klamki od czegoś egzotycznego ===np. Simki, Borgwarda.
Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Tak ogólnie - książki Glinki są dla mnie "normalne", bo tak samo są napisane książki napraw do Żuków, do Nys, do Warszaw... Taki był pewien standard, "sztampa".
Zdjęcia prototypów w instrukcjach czy książkach napraw - również nic nadzwyczajnego. W jednej z instrukcji obsługi Żuka są zdjęcia aut z nigdy nie wprowadzoną do produkcji atrapą, całkiem różną od stosowanej. W książkach do Nysy, zwłaszcza 501, za modela do zdjęć instruktażowych robi niewykończony egzemplarz z uproszczonym względem seryjnego tylnym pasem. Prospekty Warszawy, Nysy czy Żuka z lat 60. i 70. pełne są wersji prototypowych / przedseryjnych.
Po prostu zwykle materiały reklamowe oraz "obsługowe" przygotowywano równolegle z prototypem, z badaniami pojazdu -a gdy zmiany nie zostały zatwierdzone do produkcji - lub całkiem odwrotnie, dopracowano pojazd i wprowadzano jeszcze kilka zmian - prospekty czy książki już czekały przyklepane w kolejce i tak były drukowane.
Zdjęcia prototypów w instrukcjach czy książkach napraw - również nic nadzwyczajnego. W jednej z instrukcji obsługi Żuka są zdjęcia aut z nigdy nie wprowadzoną do produkcji atrapą, całkiem różną od stosowanej. W książkach do Nysy, zwłaszcza 501, za modela do zdjęć instruktażowych robi niewykończony egzemplarz z uproszczonym względem seryjnego tylnym pasem. Prospekty Warszawy, Nysy czy Żuka z lat 60. i 70. pełne są wersji prototypowych / przedseryjnych.
Po prostu zwykle materiały reklamowe oraz "obsługowe" przygotowywano równolegle z prototypem, z badaniami pojazdu -a gdy zmiany nie zostały zatwierdzone do produkcji - lub całkiem odwrotnie, dopracowano pojazd i wprowadzano jeszcze kilka zmian - prospekty czy książki już czekały przyklepane w kolejce i tak były drukowane.
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
EDIT 03.VI.2013 ===czyli próba udzielenia wyczerpującej odpowiedzi na pytanie kol. Tomka.
Oto na co natrafiłem w ramach przypadkowego surfowania:
-----------------***----------------
UCHWAŁA SĄDU NAJWYŻSZEGO
Z DN. 5-go KWIETNIA '74
III CZP 10/74
OSNC 1974/12/207
===="Przy naprawach uszkodzonego pojazdu w zasadzie zastępuje się uszkodzone części mechanizmów lub wyposażenia częściami nowymi tego samego rodzaju i gatunku. Jednakże nie zawsze jest to możliwe. Jednym z przykładów niemożliwości użycia do naprawy takich samych części jest zaniechanie ich produkcji, jak to np. ma miejsce z nadwoziem samochodu "Syrena": nadwozia model 104 nie produkuje się już, natomiast zniszczone nadwozie model 104 może być zastąpione nadwoziem droższym model 105. Części aktualnie produkowane, znajdujące się w sprzedaży i nadające się do zastąpienia części zniszczonych mogą przewyższać jakością i ceną odpowiadające im części poprzednio produkowane, zgodnie zresztą z zasadą postępu technicznego i doskonalenia produkcji. Fakt ten jednak nie może wpłynąć na odmienny sposób ustalania wysokości szkody i odszkodowania, gdyż ogólne warunki tego nie przewidują".
------------------***------------------
Wiem, że Forum odwiedzajął także prawnicy mogący zweryfikować wszystko to co napisałem ====dlatego żeby nie było że coś wkręcam.
::::P.S. Rzućcie okiem na zamieszczone poniżej artykóły ===najbardziej istotny jest jeden wspólny szczegół:
Pozdrawiam
====A więc ==jak powszechnie wiadomo robię zaocznie administrację. W ramach zaliczenia drugiego semestru odbywam praktykę w starostwie skąd mam dostęp między innymi do tzw. "LEX-a" [lex.online].Tomasz pisze:Mnie się wydaje, że to była na pewno wczesna 105 ale mogła być buda zmieniona. Najciekawsze jest to, że klakson miała z logiem FSO ...
Jak kiedy spotkam tego gościa od którego ją wziąłem to zapytam czy czasem buda zmieniona nie była i jaki to był pierwotnie model. Tak z ciekawości..
Oto na co natrafiłem w ramach przypadkowego surfowania:
-----------------***----------------
UCHWAŁA SĄDU NAJWYŻSZEGO
Z DN. 5-go KWIETNIA '74
III CZP 10/74
OSNC 1974/12/207
===="Przy naprawach uszkodzonego pojazdu w zasadzie zastępuje się uszkodzone części mechanizmów lub wyposażenia częściami nowymi tego samego rodzaju i gatunku. Jednakże nie zawsze jest to możliwe. Jednym z przykładów niemożliwości użycia do naprawy takich samych części jest zaniechanie ich produkcji, jak to np. ma miejsce z nadwoziem samochodu "Syrena": nadwozia model 104 nie produkuje się już, natomiast zniszczone nadwozie model 104 może być zastąpione nadwoziem droższym model 105. Części aktualnie produkowane, znajdujące się w sprzedaży i nadające się do zastąpienia części zniszczonych mogą przewyższać jakością i ceną odpowiadające im części poprzednio produkowane, zgodnie zresztą z zasadą postępu technicznego i doskonalenia produkcji. Fakt ten jednak nie może wpłynąć na odmienny sposób ustalania wysokości szkody i odszkodowania, gdyż ogólne warunki tego nie przewidują".
------------------***------------------
Wiem, że Forum odwiedzajął także prawnicy mogący zweryfikować wszystko to co napisałem ====dlatego żeby nie było że coś wkręcam.
::::P.S. Rzućcie okiem na zamieszczone poniżej artykóły ===najbardziej istotny jest jeden wspólny szczegół:
Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
To by było za oczywiste.Maciekb pisze:ja nie wiem o jaki szczegół Ci chodzi ? że autorem jest Zbigniew D. Skoczek ?
>
>
>
Proszę w treść artykułu się wczytać.
Chodzi o pewnego inżyniera.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
no to zapewne chodzi o Zdzisława Glinkę
zastanawia mnie jednak coś innego , mianowicie zespół do spraw odwrócenia drzwi w Syrenie powstał wedle artykułu dopiero w 1971
zastanawia mnie jednak coś innego , mianowicie zespół do spraw odwrócenia drzwi w Syrenie powstał wedle artykułu dopiero w 1971
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
jednak juz w latach 60 tych pojawiła sie syrena 104 z drzwiami jak w 105
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
no dokładnie o tym myśle Panie Kierowniku, coś ten artykuł się mija z prawdą chybamotonita pisze:jednak juz w latach 60 tych pojawiła sie syrena 104 z drzwiami jak w 105
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
.... no coments
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz