nie pali na pierwszym cylindrze
nie pali na pierwszym cylindrze
średnio ostatnio u mnie z czasem, ale mam pytanie dla ułatwienia mojej pracy.
1. nie pali na pierwszym cylindrze
2. na aparacie zapłon.owym przerywacz pierwszego cylindra strasznie iskrzy pozostałe dwa są ok.
moje pytanie
czy jest to wina
- źle ustawionego zapłonu
- przerywacza zapłonu
- kondensatora
jakaś wskazówka? za co się pierwsze zabrać?
1. nie pali na pierwszym cylindrze
2. na aparacie zapłon.owym przerywacz pierwszego cylindra strasznie iskrzy pozostałe dwa są ok.
moje pytanie
czy jest to wina
- źle ustawionego zapłonu
- przerywacza zapłonu
- kondensatora
jakaś wskazówka? za co się pierwsze zabrać?
Witam.
Podmien kondensator na inny, albo jak nie masz to z innego cylindra i zobacz czy nadal pierwszy nie pali.
Sprawdz jeszcze swiece na pierwszym cyl. Jak ma za duza przerwe to tez bedzie bardziej przerywacz iskrzyc. Zobacz czy jest iskra na swiecy jak swieca lezy na glowicy.
Jak po podmianie kondensatora, (swiecy i cewki jak bedzie potrzeba) nadal pierwszy nie bedzie palil + zaolejona swieca - to bedzie wskazywac na uszkodzona membrane pompki paliwa
Pozdr.
J.
Podmien kondensator na inny, albo jak nie masz to z innego cylindra i zobacz czy nadal pierwszy nie pali.
Sprawdz jeszcze swiece na pierwszym cyl. Jak ma za duza przerwe to tez bedzie bardziej przerywacz iskrzyc. Zobacz czy jest iskra na swiecy jak swieca lezy na glowicy.
Jak po podmianie kondensatora, (swiecy i cewki jak bedzie potrzeba) nadal pierwszy nie bedzie palil + zaolejona swieca - to bedzie wskazywac na uszkodzona membrane pompki paliwa
Pozdr.
J.
sprawdz pompe paliwa
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
a to nie wiedziałem - ale przecież faktycznie zamontowana jest przy pierwszym cylindrze. hmm ale to by chyba wtedy wogole by nie odpalała? dobrze rozumuje? a tak poza tym szybka wymiana kondensatora i jest ok tylko jedna rzecz mnie troszkę niepokoi aparat zapłonowy pierwszego cylindra minimalnie ale się jeszcze iskrzy
nieprzejmować się i jeździcKozak90 pisze:Ach.....Czuje się wiosnę w powietrzu...Teraz będą tematy: a mi nie pali, a mi pierdzi, a mi skrzypi a mi coś tam. Wiosna jest piękna!
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
pompa napedzana jest z 1 cylindra, jak ci pekła melbramka to ci bedzie zalewac 1 cylinder....
a reszta bedzie działac
a reszta bedzie działac
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Panowie jednak przwsadzacie z tym diagnozowaniem w kierunku membrany pompy.
Takie iskrzenie to jednak temat wyłącznie elektryczny ; tzn. tutaj feler kondensatora, ale bywa że poprostu zakłócenie przepływu prądu na świecę bo ponadpalany przewód wys. napięcia na samym końcu od strony cewki.
Natomiast gdy pęknięta jest membrana to samochód nadal odpala i idzie nawet po szosie na 3 cylindrach (lekkie mulenie). Wcale nie zawala świecy na 1 cylindrze--poprostu przepala i idzie dalej. Natomiast pojawia się pryskanie benzyny spod paska klinowego na fartuchy.
Piszę to, żeby w kolejnych takich przypadkach ludziska nie demontowali niepotrzebnie pompy paliwa, bo ona tego nie lubi.
Średnie iskrzenie na przerywaczu bywa gdy on jest rozkiwany ze starości, albo gdy ma nadpalone styki w kierunku "górka-dołek", a w starszych wersjach Syren (nie ma kostek elektr.) po prostu wsuwka konektorowa kondensatora jest brudna. Sam kondensator może nie mieć połączenia z masą bo gniazdo kondensatorów (3 sztuki w gnieździe) może być brudne lub blaszka sprężysta dociskająca kondensatory do siebie i ścianek gniazda jest zbyt słaba.
Jak widać------- powody iskrzenia bywają różne, a zalewanie 1 świecy z powodu membrany pompy to ja widzę jako przypadek bardzo rzadki.
Takie iskrzenie to jednak temat wyłącznie elektryczny ; tzn. tutaj feler kondensatora, ale bywa że poprostu zakłócenie przepływu prądu na świecę bo ponadpalany przewód wys. napięcia na samym końcu od strony cewki.
Natomiast gdy pęknięta jest membrana to samochód nadal odpala i idzie nawet po szosie na 3 cylindrach (lekkie mulenie). Wcale nie zawala świecy na 1 cylindrze--poprostu przepala i idzie dalej. Natomiast pojawia się pryskanie benzyny spod paska klinowego na fartuchy.
Piszę to, żeby w kolejnych takich przypadkach ludziska nie demontowali niepotrzebnie pompy paliwa, bo ona tego nie lubi.
Średnie iskrzenie na przerywaczu bywa gdy on jest rozkiwany ze starości, albo gdy ma nadpalone styki w kierunku "górka-dołek", a w starszych wersjach Syren (nie ma kostek elektr.) po prostu wsuwka konektorowa kondensatora jest brudna. Sam kondensator może nie mieć połączenia z masą bo gniazdo kondensatorów (3 sztuki w gnieździe) może być brudne lub blaszka sprężysta dociskająca kondensatory do siebie i ścianek gniazda jest zbyt słaba.
Jak widać------- powody iskrzenia bywają różne, a zalewanie 1 świecy z powodu membrany pompy to ja widzę jako przypadek bardzo rzadki.
Jak iskrzy to tylko kondensator!
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
podczepię się pod ten temat, bo nie ma sensu zakładać nowy..
zalewa mi pierwszy cylinder więc podejrzewam, że coś jest nie halo z membraną w pompie. w zapasach znalazłem coś takiego, a z racji faktu że dostałem to od wuja to nie wiadomo na 100% czy to od srytki. stąd moje pytanie - czy to jest oryginał i czy podejdzie bez przeróbek?
zalewa mi pierwszy cylinder więc podejrzewam, że coś jest nie halo z membraną w pompie. w zapasach znalazłem coś takiego, a z racji faktu że dostałem to od wuja to nie wiadomo na 100% czy to od srytki. stąd moje pytanie - czy to jest oryginał i czy podejdzie bez przeróbek?
wykręcasz popychacz, wkręcasz śrubkę m6 krótką i sprawdzasz czy pasuje
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
to co pokazałes jest od malca, tak jak marek pisze musisz popychacz wykrecic i dobrze zaslepic
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz