moj Mercedes W115:)
111111
spoko rozumiem.naleze do klubu MB ale co do tego ze silniki sa dychawiczne to pierwsze slysze.Nigdy nie narzekalem na ten silnik,nie prycha i nie kicha i wogole rowno pracuje,swoje tez pokaze ze potrafi ale to nie na tym polega.Silniki od beczki sa mocniejsze,i ekonomiczniejsze...........
Panther-Sachs 1938
WFM M06 1960
WSK M06 1970 plus przyczepka ciągniona Niewiadów
AVO Simson 1956
Simson SR2 1957
Iż 49 1949
Pannonia TLF 250 plus kosz boczny Duna 1962
Suzuki GS 650 GL 1981
Java babetta 1973
Komar sztywniak
Syrena 105 1975
WFM M06 1960
WSK M06 1970 plus przyczepka ciągniona Niewiadów
AVO Simson 1956
Simson SR2 1957
Iż 49 1949
Pannonia TLF 250 plus kosz boczny Duna 1962
Suzuki GS 650 GL 1981
Java babetta 1973
Komar sztywniak
Syrena 105 1975
Waja co do twoich bajek to /8 z silnikiem 220D osiąga zawrotną prędkość 135 Km/h. Jeśli nawet byś miał silnik 240D to prędkość maksymalna wzrasta o całe 3 km/h... Pisząc dychawiczne nie miałem na myśli, że są awaryjne, bo tego mercedeswowskim dieslom zarzucić nie można. Nie są to dynamiczne silniki. Nadają się do spokojnej jazdy z jak najmniejszą ilością manewrów wyprzedzania.
Ostatnio zmieniony 2006-01-12, 00:13 przez Sikor, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef
1111
pewnie jeszcze ma dwoch murzynow pod maska
Panther-Sachs 1938
WFM M06 1960
WSK M06 1970 plus przyczepka ciągniona Niewiadów
AVO Simson 1956
Simson SR2 1957
Iż 49 1949
Pannonia TLF 250 plus kosz boczny Duna 1962
Suzuki GS 650 GL 1981
Java babetta 1973
Komar sztywniak
Syrena 105 1975
WFM M06 1960
WSK M06 1970 plus przyczepka ciągniona Niewiadów
AVO Simson 1956
Simson SR2 1957
Iż 49 1949
Pannonia TLF 250 plus kosz boczny Duna 1962
Suzuki GS 650 GL 1981
Java babetta 1973
Komar sztywniak
Syrena 105 1975
Oto cytaty z forum MB
wojz pisze:Sikor pisze:będę się raczej rozglądał za dieslem123D, jaki by dobry nie był, z wartburgiem spod świateł nie próbuj się mierzyć . Pod tym względem sztutgardzkie diesle mocno Cię rozczarują. Ale tylko pod tym [ok]Sikor pisze:chciałbym mieć zapas mocy pod pedałem
wojz pisze:Napisałam, że diesel (byle nie zajechany trup), poza mułowatością - wad nie ma (jak dla mnie) - stąd uniesiony kciuk w pewnym czytelnym dla większości osób geście. A i owa mułowatość jest do zniesienia, jeno kogoś przyzwyczajonego do zrywnego auta, z początku nieco irytować może
Ostatnio zmieniony 2006-01-12, 00:22 przez Sikor, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef
To jest rasizm Wymień ich na cyganówwaja pisze:pewnie jeszcze ma dwoch murzynow pod maska
Ale 3 bo to duże i ciężkie auto
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2006-01-12, 00:20 przez Lajer105l, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukam Syrenki na sprzedaż
1111
co do silnika ile wyciaga-wyciagnie wiecej niz 135km ale dobra koniec walkowania tematu...wy wiecie swoje i ja swoje tez wiem.Sluchaj koles mial wawke i jaki jest duzy kloc wiadomo ze silnik jest zukowski i co-koles wyciagnal nia 150km/h jakim cudem??????
Panther-Sachs 1938
WFM M06 1960
WSK M06 1970 plus przyczepka ciągniona Niewiadów
AVO Simson 1956
Simson SR2 1957
Iż 49 1949
Pannonia TLF 250 plus kosz boczny Duna 1962
Suzuki GS 650 GL 1981
Java babetta 1973
Komar sztywniak
Syrena 105 1975
WFM M06 1960
WSK M06 1970 plus przyczepka ciągniona Niewiadów
AVO Simson 1956
Simson SR2 1957
Iż 49 1949
Pannonia TLF 250 plus kosz boczny Duna 1962
Suzuki GS 650 GL 1981
Java babetta 1973
Komar sztywniak
Syrena 105 1975
111
jak juz wiadomo ze 2T jest mocniejszy o 1/3 od 4T to wiadomo ze wartburg jest dwusuwem-chodzi o stary typ:) no i wiadomo ze benzyna robi swoje co nie i chwla wrtburgowi za to ze taki jest szybki.
Panther-Sachs 1938
WFM M06 1960
WSK M06 1970 plus przyczepka ciągniona Niewiadów
AVO Simson 1956
Simson SR2 1957
Iż 49 1949
Pannonia TLF 250 plus kosz boczny Duna 1962
Suzuki GS 650 GL 1981
Java babetta 1973
Komar sztywniak
Syrena 105 1975
WFM M06 1960
WSK M06 1970 plus przyczepka ciągniona Niewiadów
AVO Simson 1956
Simson SR2 1957
Iż 49 1949
Pannonia TLF 250 plus kosz boczny Duna 1962
Suzuki GS 650 GL 1981
Java babetta 1973
Komar sztywniak
Syrena 105 1975
Ty po prostu nie potrafisz dyskutować. Pokazujesz auto - fajnie. Zachwycasz się nim - fajnie. Ratujesz zabytek - fajnie. Ale jesteś zaślepiony sowim autem i nie dostrzegasz, że nie jest ono takei wspaniałe. Co gorsza nie potrafisz wytłumaczyć sobie tego. To twoja sprawa. Ale nie chrzań takich głupot na forum i nie wmawiaj ludziom że czerwony wrtburg to biały trabant!
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef