Syrena 105L 1977 - renowacja #2
Syrena 105L 1977 - renowacja #2
Kupiona w kwietniu 2011 roku, przechodzi remont kapitalny. Powoli, ale do celu. Rama, zawieszenie, hamulce, układ jezdny, wszystko zregenerowane na nowych częsciach. Obecnie się lakieruje, za jakieś 2 tygodnie powinna być spowrotem Zasadniczo mój pierwszy remont, człowiek uczy się na błędach i kilka rzeczy teraz zrobiłbym inaczej
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: Syrena 105L 1977 - renowacja #2
No to masz teraz okazję przećwiczyć to na tej drugiej którą robisz dla kolegi.eLkowicz pisze:... zasadniczo mój pierwszy remont, człowiek uczy się na błędach i kilka rzeczy teraz zrobiłbym inaczej
===Кozaк ===zlituj się.Kozak90 pisze:Lakierujesz 105L z pasem od 105 i 104?
::::Ciekawe w jakim celu mieliby wkładać inny pas specjalnie do 105L czyli równolegle utrzymywać w produkcji dwie rózne wytłoczki??? Czyż nie byłoby to zbyt wielkim obciążeniem dla gospodarki socjalistycznej ojczyzny?
Buda 105L rózni się od cywilnej stopiątki tylko podłogą ===mocowaniem szyn pod fotele itd. Stare 105L do 77 roku miały podobnie jak 105 głęboki pas [w połączeniu oczywiście z pakietem chromowym].
Od 77 wąskie przetłoczenie usztywniające pod rejestracją. Mniej więcej w tym samym czasie zaczęło się też pojawiać coraz więcej elementów plastikowych. Wchodziły one stopniowo i dopiero w 79 roku wszystkie Syreny posiadały już czarną galanterię ze stożkami na piasty włącznie.
Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
Kozak90 pisze:Lakierujesz 105L z pasem od 105 i 104?
[ Dodano: 2013-09-07, 20:45 ]
anabol pisze:Kozaku w 105L występowały głębokie pasy!!! Oj widzę brak wiedzy... doczytaj...Kozak90 pisze:Lakierujesz 105L z pasem od 105 i 104?
[ Dodano: 2013-09-07, 20:46 ]
eLkowicz pisze:Dokładnie,zaraz wpadnie bili i Wam objaśni jaki pas jest najładniejszy
dokładnie ten pas jest w 100% oryginalny ja specjalnie do swojej 105l z 77 roku kupowałem samo głębokie przetłoczenie żeby było ja w oryginale , bo dokładnie do 77 roku były stare głębokie pasy
[ Dodano: 2013-09-07, 20:59 ]
dokładnie kiedyś rozmawialiśmy na ten temat z kierowcą a ze wzgleu nato ze umnie w rodzinie są wszystkie roczniki od 76 do 79 syren to sam zaobserwowałem tą transformacjeKIEROWCA pisze: Stare 105L do 77 roku miały podobnie jak 105 głęboki pas [w połączeniu oczywiście z pakietem chromowym].
Od 77 wąskie przetłoczenie usztywniające pod rejestracją. Mniej więcej w tym samym czasie zaczęło się też pojawiać coraz więcej elementów plastikowych. Wchodziły one stopniowo i dopiero w 79 roku wszystkie Syreny posiadały już czarną galanterię ze stożkami na piasty włącznie.
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1049
- Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
- Lokalizacja: RP
Właściwie jeśli stała tylko z szpachlą to trochę niedobrze, napiła się nieco wilgoci. Podkłady akrylowe także wciągają wodę, więc dobrze jak wszystko robi się w suchym ogrzewanym pomieszczeniu najlepiej zimą (wtedy jest niskie stężenie pary wodnej) w krótkim czasie. No i ja jestem przeciwnikiem kładzenia szpachli na gołą blachę, ale u Ciebie nie wiem jak jest.eLkowicz pisze: Po szpachlowaniu stała dobre 2-3 miesiące, mam cichą nadzieję, że nie siądzie za bardzo po dłuższym czasie
Ale wiadomo nie każdy ma warunki czas wiedzę itd.
Dla przykładu teraz zwalam kilogramy szpachli z bazą położone na gołą blachę w Mikrusie który po remoncie sprzed 6 lat stał zawsze w garażu i nie jeździł. Pod spodem istna rdza.