Oświetlenie
Oświetlenie
Witam.
Od dłuższego czasu mam problem z jedną słabiej świecącą tylną lampą i poszukuję podpowiedzi gdzie mogę szukać rozwiązania tej sprawy.
Powiem odrazu że nie jest to wina lampy ani żarówek bo to było już sprawdzane.
Ostatnio podłączają hak pomierzyłem napięcia i okazało się że w tej słabiej świecącej lampie jest napięcie poniżej 11V a w tej świecącej prawidłowo ponad 12V.
Zastanawia mnie czy będzie to wina instalacji tej lampy czy też problem będzie w skrzynce bezpiecznikowej. Nie chcę rozbebeszyć całego auta dlatego też może ktoś z Was przerabiał ten temat i mi coś bliżej podpowie.
Od dłuższego czasu mam problem z jedną słabiej świecącą tylną lampą i poszukuję podpowiedzi gdzie mogę szukać rozwiązania tej sprawy.
Powiem odrazu że nie jest to wina lampy ani żarówek bo to było już sprawdzane.
Ostatnio podłączają hak pomierzyłem napięcia i okazało się że w tej słabiej świecącej lampie jest napięcie poniżej 11V a w tej świecącej prawidłowo ponad 12V.
Zastanawia mnie czy będzie to wina instalacji tej lampy czy też problem będzie w skrzynce bezpiecznikowej. Nie chcę rozbebeszyć całego auta dlatego też może ktoś z Was przerabiał ten temat i mi coś bliżej podpowie.
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1049
- Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
- Lokalizacja: RP
Typowy spadek napięcia na konektorach lub stykach. Trzeba wyczyścić a konektory lutować. Przewody linkowe zaciągają wilgoć na zasadzie kapilary i na zagniatanym połączeniu robi się rezystancja. Podłączenie masy do lamp ma także znaczenie (np. skorodowane śruby-najlepiej założyć z nierdzewki/kwasówki).
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1049
- Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
- Lokalizacja: RP
a głupsze pytanie ilu watowe są zarówki??
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz