Ilość wyprodukowanych Warszaw
Ilość wyprodukowanych Warszaw
W książce Auto-moto PRL - Władcy dróg i poboczy, przeczytałem na temat Warszaw: " ...30 marca 1973, kiedy to z fabryki na Żeraniu wyjechał ostatni egzemplarz o numerze nadwozia 348247, chociaż zródła podają że wyprodukowano tu łącznie 254421 aut..." I zastanawiam się skąd ta różnica, czy te prawie 100 tysięcy to nadwozia wyprodukowane jako część zamienna ?
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
przydał by się spis..........
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
wiesz ja nie wyrabiam ze spisem syren... a i warszawy by sie zdały... i junaki...
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Re: Ilość wyprodukowanych Warszaw
moja jest z 1973 roku i ma numer 255148 oryginalne papiery, numer zgadza się z tabliczką znamionową - więc dziwna ta numeracja. Numer 348247 to może być numer kasty.Maciekb pisze:W książce Auto-moto PRL - Władcy dróg i poboczy, przeczytałem na temat Warszaw: " ...30 marca 1973, kiedy to z fabryki na Żeraniu wyjechał ostatni egzemplarz o numerze nadwozia 348247, chociaż zródła podają że wyprodukowano tu łącznie 254421 aut..." I zastanawiam się skąd ta różnica, czy te prawie 100 tysięcy to nadwozia wyprodukowane jako część zamienna ?
a spis by to wyjasnił...
moze numeracja sie zmieniła po warszawie m20... podobnie jak po fso na wsm
moze numeracja sie zmieniła po warszawie m20... podobnie jak po fso na wsm
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
pabieda to nie warszawa
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Re: Ilość wyprodukowanych Warszaw
być może że autorzy książki mieli na myśli ten drugi numer (w przypadku Warszawy nie nazywa się to numer kasty tylko numer porzadkowy ściany grodziowej) ja mam rocznik 1967 i numer 159365ostmar pisze:moja jest z 1973 roku i ma numer 255148 oryginalne papiery, numer zgadza się z tabliczką znamionową - więc dziwna ta numeracja. Numer 348247 to może być numer kasty.Maciekb pisze:W książce Auto-moto PRL - Władcy dróg i poboczy, przeczytałem na temat Warszaw: " ...30 marca 1973, kiedy to z fabryki na Żeraniu wyjechał ostatni egzemplarz o numerze nadwozia 348247, chociaż zródła podają że wyprodukowano tu łącznie 254421 aut..." I zastanawiam się skąd ta różnica, czy te prawie 100 tysięcy to nadwozia wyprodukowane jako część zamienna ?
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
Temat dość dawno temu rozpracowany na lowrider.pl i na fpm.onmoto.pl
@Ostmar - masz zatem prawie przedostatnią Warszawę Dokładnie trzecią od końca!
Poniżej zdjęcia tabliczki znamionowej i pola z numerem nadwozia (czyli "porządkowym" numerem w fabryce; rolę VINu pełnił numer podwozia):
Pozdrawiam!
http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic. ... awa#p90327Robi200 pisze: / Napisane: Cz cze 25, 2009 10:05 pm /
Pierwsza warszawka z FSO miała nr podwozia 1 i ten numer był wpisywany do dokumentów, natomiast nr nadwozia był znacznie większy ponieważ począ tkowo nadwozia przychodziły z ZSRR, Nadozia w FSO były więc numerowane powyżej, poza tym nadwozi powstało więcej niz samych samochodów. Ostatnia Warszawa wcale nie miała numeru podwozia 254468 tylko 255150 (obecnie znajduje się muzeum motoryzacji w warszawie) silnik ma nr 212423
natomiast jej nr nadwozia to 348247
Tak więc myślę, że wszyscy, którzy mieli to już trochę poukładane muszą znowu sprubować sobie to poukładać ponownie, pozdrawiam wszystkich
@Ostmar - masz zatem prawie przedostatnią Warszawę Dokładnie trzecią od końca!
Poniżej zdjęcia tabliczki znamionowej i pola z numerem nadwozia (czyli "porządkowym" numerem w fabryce; rolę VINu pełnił numer podwozia):
Pozdrawiam!
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
podopny pytania zadawałem przy syrenach...
az zrobiłem spis
az zrobiłem spis
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
eMO 1966 masz może zdjęcie tabliczki znamionowej w dobrym stanie z bliska ? czy ten numer porządkowy jest też na tabliczce czy jest tylko ten zza koła ?
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
Pewnie nie potrzeba, ale od wszelkiego przypadku powiem, ze te obrazki w poście to tylko miniaturki Natomiast jakość jest faktycznie słaba i lepszych na razie nie mam.
Na tabliczce jest numer podwozia - ten zza koła. Nad nim to nr silnika. Numer z przegrody nie pojawia się w żadnych dokumentach od auta, jeśli było ono sprzedawane w całości, jako kompletny samochód.
ALE , że zacytuję sam siebie z FPMu
Ostmar, Maciekb - w ogóle jeszcze parę fotek tej Warszawy mam - ale same detale, żadnej ogólnej nie było jak pstryknąć (i z jakością też słabawo) - jak chcecie, to podajcie mi na pw adresy mailowe - łatwiej mi tak jest wysłać zdjęcia - to podeślę.
Na tabliczce jest numer podwozia - ten zza koła. Nad nim to nr silnika. Numer z przegrody nie pojawia się w żadnych dokumentach od auta, jeśli było ono sprzedawane w całości, jako kompletny samochód.
ALE , że zacytuję sam siebie z FPMu
http://www.fpm.onmoto.pl/viewtopic.php?t=11698Dziwny Mag pisze: (...) Kolejna sprawa - całe lata numer zza koła (podwozia) był wlaściwie jedynym numerem identyfikacyjnym. Z czasem, najczęsciej z powodu fizycznego "zniknięcia" tego numeru (korozja, remonty) albo nadawano autu formalnie nowy numer, albo "kombinowano" przepisując numer nadwozia jako nr podwozia. Im nowsze czasy, tym częstsza praktyka - zwłaszcza w wozach po remontach.
Ostmar, Maciekb - w ogóle jeszcze parę fotek tej Warszawy mam - ale same detale, żadnej ogólnej nie było jak pstryknąć (i z jakością też słabawo) - jak chcecie, to podajcie mi na pw adresy mailowe - łatwiej mi tak jest wysłać zdjęcia - to podeślę.
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/