Potrzebuję porady z silnikiem

Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

===Ja na pewno nie odstapiłbym od zdobycia namiarów na konstruktora białej SC.

Przełożenie pedałów na podwieszane wbrew pozorom nie stanowi wielkiego problemu, przekłada się po prostu całą pompę na typ fiatowski.
Baaaaardzo dawno temu, chyba jeszcze w 2005 wklejałem na Forum zdjęcia tej oto Syreny poddanej profesjonalnemu tjuninkowi wizualnemu:

Obrazek
Obrazek

::::Zwróć uwagę na umiejscowienie pompy i pedałów :devil3

O dziwo wtedy 8 lat temu kosztowała na Alle 700 zł z papierami to wszyscy się oburzali, że siedem stówek za takiego parcha. Czasy się zmieniają. Teraz niejeden wziąłby za tyle z pocałowaniem w rękę...

Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
Sebastian
-#Junior
-#Junior
Posty: 152
Rejestracja: 2006-02-09, 21:08
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: Sebastian »

Widziałem tą z silnikiem seja i miała już koła 13. A nie lepiej audi 80? tam jest silnik tak jak w syrenie wzdłużnie i napęd na koła przednie. Sam kiedyś wsadziłem silnik od audi 80 o pojemności 1.3 i śmigałem na kołach syrenki.

[ Dodano: 2013-11-27, 22:56 ]
Półośki tez miałem audi. a można teraz kupić też za małe pieniądze. Moje audi było stare ale są i nowsze a układ silnik-skrzynia ten sam

[ Dodano: 2013-11-27, 22:58 ]
A hamulce tarczowe na przód można założyć od lublina.
Syrenka 105L to moja miłość i młodość !!!
Awatar użytkownika
michalalex
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1651
Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Post autor: michalalex »

Sebastian pisze:A hamulce tarczowe na przód można założyć od lublina.
A jak dużo roboty jest z taką przeróbką? Czy konieczne jest wspomaganie, czy dają radę bez?
Syrena 104, Syrena Bosto
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Sebastian pisze:A nie lepiej audi 80? tam jest silnik tak jak w syrenie wzdłużnie i napęd na koła przednie. Sam kiedyś wsadziłem silnik od audi 80 o pojemności 1.3 i śmigałem na kołach syrenki.
===A mógłbyś Kolego coś bliżej napisać nt. tej przeróbki???

Przede wszystkim czy a jeśli już to w jakim zakresie konieczna była ingerencja w ramę?

Dzięki :ok2

P.S. Wartburg 312/I też [fabrycznie] śmigał na kołach 13 od 353 także nie jest to aż tak wielkim odstępstwem. Koło rzecz wymienna.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
Sebastian
-#Junior
-#Junior
Posty: 152
Rejestracja: 2006-02-09, 21:08
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: Sebastian »

W ramie to wycięta była ta część na poduszki pod silnik, dospawane łapy silnika audi, ucięya ta wystająca tulejka pod skrzynią. Ale skrzynia wchodziła trochę do wnętrza kabiny i drążek zmiany biegów miał takie podwyższenie. Półośki skracałem i miałem obcięte czopy syrenki i dospawane do przegubów audi.

[ Dodano: 2013-11-28, 22:47 ]
Zresztą syrenka laminat pomarańczowa z forum tez ma audi i to chyba 1.6
Syrenka 105L to moja miłość i młodość !!!
ODPOWIEDZ