hrumek - Warszawa 223

Przedstaw siebie i swoje pojazdy. Mój login - moim tytułem tematu
Awatar użytkownika
suchy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1585
Rejestracja: 2009-01-06, 15:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: suchy »

Wiadomo, a Ty ile dałeś za taki jeden widoczny na zdjęciach półdupek o ile to nie tajne?
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
Awatar użytkownika
hrumek
-#Junior
-#Junior
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-02, 19:31
Lokalizacja: Wołów

Post autor: hrumek »

nowe nadkole
Obrazek
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

Czy po robocie blacharskiej będziesz całość budy piaskował?
Awatar użytkownika
hrumek
-#Junior
-#Junior
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-02, 19:31
Lokalizacja: Wołów

Post autor: hrumek »

Piaskowanie już było przed remontem blacharki. Nadwozia nie będę piaskował.
Auto juz odebrane, w marcu malowanie. Element spasowane.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

No to będą wykwity rdzy po roku lub dwóch.
Awatar użytkownika
hrumek
-#Junior
-#Junior
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-02, 19:31
Lokalizacja: Wołów

Post autor: hrumek »

Nic sie nie będzie działo.
Nie jestem tak szalony aby piaskować nadwozie
Mikrusiarz
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
Lokalizacja: RP

Post autor: Mikrusiarz »

Kozak i hrumek ma rację, optymalnie należałoby wypiaskować, jednak mało kto potrafi lub może ma cierpliwość wypiaskować nadwozie bez dewastacji, zwykle aż kusi piaskarzy aby przypakować ciśnienie i szybciej odwalić robotę. Bezpieczniej jest piaskować elementy profilowane, podwozie itd. reszta jak błotniki,drzwi, dach to ogromne ryzyko, piaskarz pokaże głupią minę i na tym się skończy a my zostaniemy z zniszczonym nadwoziem. Pozostawiając, stary podkład, szpachlę, lakier, to przywoływanie rychłego ponownego remontu. Piaskarze już tyle zniszczyli mi elementów, że żadnemu nie ufam nigdy.
Awatar użytkownika
Lesiu
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2616
Rejestracja: 2010-01-10, 15:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Lesiu »

No ale chyba na tę chwilę nie ma lepszego sposobu na dobrze przeprowadzony remont jak piaskowanie.
Awatar użytkownika
hrumek
-#Junior
-#Junior
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-02, 19:31
Lokalizacja: Wołów

Post autor: hrumek »

znam lepsze sposoby.
Piaskowanie to relikt końca XX wieku.
Awatar użytkownika
eMO 1966
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 598
Rejestracja: 2006-07-12, 13:02
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: eMO 1966 »

A podzielisz się wiedzą, jakie to sposoby? I jak się ma relacja kosztów do efektu?
Pozdr :D
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
endriu125
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 223
Rejestracja: 2013-12-05, 02:44
Lokalizacja: Grójec

Post autor: endriu125 »

albo soda albo usówanie mechaniczne powłoki lakierniczej. Soda ma tę przewagę nad piaskowaniem, że nie nagrzewa blachy a powierzchnie są płaskie a nie porowate.
Mikrusiarz
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
Lokalizacja: RP

Post autor: Mikrusiarz »

Zwykła soda? usunie farbę, rdzę itd.?? eeee soda kaustyczna prędzej ale czy ruszy korozję...??? jak jej nie zneutralizujemy to będzie nieciekawie a zdrowia nam też nie zwróci.
QBS
-#Junior
-#Junior
Posty: 132
Rejestracja: 2013-01-14, 22:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: QBS »

Mikrusiarz pisze:Zwykła soda? usunie farbę, rdzę itd.??
soda w sensie obróbki ściernej. Zamiast korundu jak przy zwykłym piaskowaniu daje się po prostu sodę. Rodzajów ścierniw jest cała masa i zależy tylko od potrzeb.

Jest jeszcze takie sposób, że powierzamy auto do piaskowania osobom doświadczonym w piaskowaniu cienkich blach poszyć i mamy pewność, że nić nie pofaluje :)
Mikrusiarz
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
Lokalizacja: RP

Post autor: Mikrusiarz »

QBS pisze:
Mikrusiarz pisze:Zwykła soda? usunie farbę, rdzę itd.??
soda w sensie obróbki ściernej. Zamiast korundu jak przy zwykłym piaskowaniu daje się po prostu sodę. Rodzajów ścierniw jest cała masa i zależy tylko od potrzeb.

Jest jeszcze takie sposób, że powierzamy auto do piaskowania osobom doświadczonym w piaskowaniu cienkich blach poszyć i mamy pewność, że nić nie pofaluje :)
A masz namiary kto sodą "piaskuje" a może raczej soduje? :shock:
Ciekaw jestem jak to wygląda, ziarno sody jest bardzo małe, cena materiału nie mała, ilości potrzebne na karoserię ogromne. :shock:
QBS
-#Junior
-#Junior
Posty: 132
Rejestracja: 2013-01-14, 22:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: QBS »

Owszem, w Łodzi na ul. Przybyszewskiego 99 jest zakład godny polecenia http://korwit.pl/ Robimy tam wszystkie nasze auta i niczego nam jeszcze nie zniszczyli :) Sodują, szkiełkują, piaskują i do tego lakierują proszkiem.
ODPOWIEDZ