Remont Syreny 105L z 76'
- pietrekder
- -#Youngtimer
- Posty: 1106
- Rejestracja: 2013-06-01, 18:21
- Lokalizacja: Chrzanów
Hm? Tomasz, jakiś komentarz? Chętnie wysłucham opinii eksperta
A co z tym dachem? Jak to wygląda po piachu?
A co z tym dachem? Jak to wygląda po piachu?
Katalog części Syrena 105: https://www.dropbox.com/s/2ajw4ffagxqss ... 5.zip?dl=0
Schemat elektryczny 105/105L: https://www.dropbox.com/s/qa2cvfo25u3lj ... 0.PDF?dl=0
Schemat elektryczny 105/105L: https://www.dropbox.com/s/qa2cvfo25u3lj ... 0.PDF?dl=0
W między czasie pojawił się u mnie nowy nabytek
Fiat 125p z 1972 roku exportowy, w oryginale, ktoś nieudolnie pomalował go wałkiem, farba schodzi pod ciśnieniem myjki
[ Dodano: 2016-07-11, 22:48 ]
Ale wróćmy do Syreny
podkładowanie spodu oraz nałożenie warstwy bitumicznej w kolorze szarym, a następnie cały spód został polakierowany lakierem poliuretanowym w kolorze nadwozia
[ Dodano: 2016-07-11, 22:52 ]
Niestety nie dodam zdjęć ze szpachlowania i podkładowania ostatecznego ponieważ tej szpachlówki było jednak trochę, a poza tym mój pracownik robił to bez koszulki i mi troszkę wstyd pokazywać go
A co do dachu, to nie ma już zadnej fali, postaraliśmy się o to Tomasz i pietrekder.
[ Dodano: 2016-07-11, 22:54 ]
Syrenka miała być lakierowana z założonymi przednimi błotnikami lecz mój ojciec i lakiernik się uparł żeby lakierować osobno nie byłem do tego przekonany ale wszystko ze złożeniem przebiegło bez problemu i co najważniejsze bez żadnej ryski ! ale do lakieru jeszcze trochę
[ Dodano: 2016-07-11, 22:57 ]
No i wreszcie punkt kulminacyjny czyli zdjęcia z komory lakierniczej lakier wyszedł zajebiście (według mnie oczywiście), może wypowie się Suchy czy mu się lakier podoba
Warstwa lakieru to akryl + lakier bezbarwny.
[ Dodano: 2016-07-11, 22:59 ]
No i możemy w końcu przejść do najlepszego czyli jak Syrenka wygląda z założonym przodem
[ Dodano: 2016-07-11, 23:03 ]
Po złożeniu przodu przystąpiłem do zalania progów oraz zabezpieczenia miejsc których nie widać warstwą (hmmm nie wiem jak to nazwać, ale jak kogoś to interesuje to mogę dodać zdjęcia) bitgumu płynnego.
[ Dodano: 2016-07-11, 23:07 ]
Piękny dzień dla mojej Syrenki wkońcu połączyłem ją w jedną całość
[ Dodano: 2016-07-11, 23:11 ]
A tak wygląda Syrena na dzień dzisiejszy czyli 11.07.2016
[ Dodano: 2016-07-11, 23:18 ]
Jest tu jakiś miłośnik rajdówek w wydaniu drogowym ? Ja do takich należę A tu też mój niedawny nabytek
Subaru Impreza WRX STI z 2005 roku
Fiat 125p z 1972 roku exportowy, w oryginale, ktoś nieudolnie pomalował go wałkiem, farba schodzi pod ciśnieniem myjki
[ Dodano: 2016-07-11, 22:48 ]
Ale wróćmy do Syreny
podkładowanie spodu oraz nałożenie warstwy bitumicznej w kolorze szarym, a następnie cały spód został polakierowany lakierem poliuretanowym w kolorze nadwozia
[ Dodano: 2016-07-11, 22:52 ]
Niestety nie dodam zdjęć ze szpachlowania i podkładowania ostatecznego ponieważ tej szpachlówki było jednak trochę, a poza tym mój pracownik robił to bez koszulki i mi troszkę wstyd pokazywać go
A co do dachu, to nie ma już zadnej fali, postaraliśmy się o to Tomasz i pietrekder.
[ Dodano: 2016-07-11, 22:54 ]
Syrenka miała być lakierowana z założonymi przednimi błotnikami lecz mój ojciec i lakiernik się uparł żeby lakierować osobno nie byłem do tego przekonany ale wszystko ze złożeniem przebiegło bez problemu i co najważniejsze bez żadnej ryski ! ale do lakieru jeszcze trochę
[ Dodano: 2016-07-11, 22:57 ]
No i wreszcie punkt kulminacyjny czyli zdjęcia z komory lakierniczej lakier wyszedł zajebiście (według mnie oczywiście), może wypowie się Suchy czy mu się lakier podoba
Warstwa lakieru to akryl + lakier bezbarwny.
[ Dodano: 2016-07-11, 22:59 ]
No i możemy w końcu przejść do najlepszego czyli jak Syrenka wygląda z założonym przodem
[ Dodano: 2016-07-11, 23:03 ]
Po złożeniu przodu przystąpiłem do zalania progów oraz zabezpieczenia miejsc których nie widać warstwą (hmmm nie wiem jak to nazwać, ale jak kogoś to interesuje to mogę dodać zdjęcia) bitgumu płynnego.
[ Dodano: 2016-07-11, 23:07 ]
Piękny dzień dla mojej Syrenki wkońcu połączyłem ją w jedną całość
[ Dodano: 2016-07-11, 23:11 ]
A tak wygląda Syrena na dzień dzisiejszy czyli 11.07.2016
[ Dodano: 2016-07-11, 23:18 ]
Jest tu jakiś miłośnik rajdówek w wydaniu drogowym ? Ja do takich należę A tu też mój niedawny nabytek
Subaru Impreza WRX STI z 2005 roku
Kolekcja:
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Subaru ładne i nie obraził bym się jak bym takowe miał, ale syrenka zdecydowanie ładniejsza i bardziej klimatyczna. Nie myślałeś o daniu na podwozie i we wnęki nadkoli zamiast tej konserwacji jakiegoś ustrojstwa barano podobnego?
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Baranek jest położony na całym podwoziu, zdjecia sa dodane. Cały spód Syreny to podkład epoksydowych w 3 warstwach, masa uszczelniająca szczeliny, warstwa bitumiczna (baranek) oraz lakier poliuretanowy w kolorze nadwozia.
Kolekcja:
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.
Czym lakierować kolektor i czym lakierować dalszy układ wydechowy. Tylko prosiłbym o cos sprawdzonego zeby nie odchodził płatami
Kolekcja:
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Mnie koledzy z forum polecili spray MOTIPA lub CRAFT SPRAY (też motipa). Tym polakierowałem. Wygląda ładnie. Puki co nie schodzi płatami jednak ściera się pod palcem. I łatwo się obija.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Tomasz ja zawodowcem nie jestem dopiero się uczę. Sam osobiście migomat miałem pierwszy raz w ręce przy tej Syrenie. Aż taka chałtura raczej nie została odstawiona. Starałem się.
Kolekcja:
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.
Początkowo były ale pózniej zostały zdemontowane i polakierowane epoxydem powtórnie po dotarciu poprzedniej warstwy.
Kolekcja:
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.
Fiat 126p FL 1989r.
Syrena 105L 1976r.
Fiat 125p 1968r. 0000418
2x Syrena 105 1978r. - na części
Syrena R20 1979r.
Fiat 126p 1984r. export
Syrena Bosto
Fiat 125p z 1972r.
Mercedes W114 280C coupe z 1974r.