POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2.9
Autor Wiadomość
suchar77 


Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 33
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2015-06-19, 12:32   Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2.9

Witam serdecznie,
Poszukuje mechanika, który wrzuci do mojej m20 silnik z forda scorpio v6. Początkowo myślałem o V8, ale teraz zszedłem na ziemię i szukam fachowca, który już to zrobił i tego nie zepsuje. Jeśli macie jakieś namiary to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 4178
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2015-06-19, 13:18   

Nie chcę odstręczać ale jak silnik to co z mostem.
Że o hamulcach nie wspomnę.
Widziałem SWPY w Uazach . Silnik BMW I skrzynia się rozlatywała. A o ukręconychh półosiach nie wspomnę. A hamulce no bo jak to rozpędzisz to trzeba zatrzymać no nie :devil3
_________________
motomania na luzie
 
 
PYJTERSON 


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 498
Skąd: Georgenberg
Wysłany: 2015-06-19, 13:23   Re: Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2

suchar77 napisał/a:
Witam serdecznie,
Poszukuje mechanika, który wrzuci do mojej m20 silnik z forda scorpio v6. Początkowo myślałem o V8, ale teraz zszedłem na ziemię i szukam fachowca, który już to zrobił i tego nie zepsuje. Jeśli macie jakieś namiary to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi


Sebastian

GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel 663 082 622

i gwiazdka

*dobry fachman i ma dużą wiedze... ale....?
sam się zorientuj wujek google i klienci powiedzą więcej


fotka - http://i43.tinypic.com/a5dwlj.jpg

cytat z netu
Sebastian Sarre Zbrosławice , na co dzień gazuje silniki , klienci z calej polski , na koncie gazowanie m in. W12 turbo ,V10 , v8 turbo .Kilka ciekawych przeróbek warszaw , w tym limuzyna przedłużana o 130cm .
fotka z warszawą v12 bmw filmik niestety zablokowany z racji muzyki. na koncie warszawy z silnikiem v6 ford i landrower , ruski gazik z v6 ford ,warszawa V8 audi w trakcie no i żuk z v8 audi centralnie ( jako pomoc razem z kolegą )

link do cytatu http://www.goldenline.pl/...98/s/1#41352844
_________________
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena :)
http://images77.fotosik.p...87c4a225med.jpg
 
suchar77 


Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 33
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2015-06-19, 23:05   

Dzwoniłem do niego- niestety dowiedziałem się tylko od pracownika, że ma urlop. Co do opinii trochę się po ich poczytaniu boję.
 
Jędrulo 
młody syreniarz
Markiz de HY


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 201
Skąd: Strucelserwis Reguły
Wysłany: 2015-06-22, 23:10   

Silnik ze skrzynią i mostem to nie wszystko. Zacznij od zawiasu i hamulców, ja mam w granicach 85- 90KM na s21 w nysie i mimo modyfikacji łatwiej toto rozpędzić niż wyhamować, a czym poskromić te 150KM ze scorpio? tarczówki z lublina się przynajmniej kłaniają+przewody w stalowym oplocie, sprężyny z zuka diesla skrócone o 1 zwój(~40mm niżej), amorki przód-tylne gazówki z w123 a tylne to tył gazowy z sharana I. Oczywiście resory tylne też należałoby obniżyć(lub wykonać inne), dodać drążki reakcyjne, lub drążek panharda.
_________________
Mon coeur- deux temp moteur!
 
 
mario d 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 82
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 2015-06-28, 08:51   

panowie ,jezdze wawka na V6 już 7 lat od 3 lat na silniku 2.9 zawieszenie oryginalne poszerzone z racji tarczowek,przestrojone katy pochylenia kola,pompa z serwem ,tarczówki z Lublina, no i most z wołgi,piszecie o drążkach,skracaniu sprężyn,po co ,to nie 300KM tylko 150,zadnych drazkow reakcyjnych,gume pali ,przyspieszenie ma ale znow az tak dupy nie urywa
_________________
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
 
 
Jędrulo 
młody syreniarz
Markiz de HY


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 201
Skąd: Strucelserwis Reguły
Wysłany: 2015-06-28, 17:33   

najważniejsze hamulce, dobrze,że chociaż ustawione. a zawias akurat w nysie musiałem dłubnąć, bo wyższa i cięższa od wawki przecież sporo, w każdym razie warto było.
Jak ktoś śmiga tylko po prostej, to faktycznie, nie musi obniżać. Swoją drogą to 150 KM w tej budzie nie będzie bałaganić, nie ta masa i wymiary.
_________________
Mon coeur- deux temp moteur!
 
 
mario d 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 82
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 2015-07-02, 15:34   

kto mowi ze smigam po prostej? wystarczy mieć 5 calowe fele i oponki 215/65/15, i już wawka lepiej trzyma się drogi
_________________
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
 
 
MaSa 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 659
Skąd: stargard
Wysłany: 2015-07-03, 12:28   d

Ja z racji tego że siedzę po uszy w Jeepach to pakowałbym 5.2 V8 z Grand Cherokee ZJ, albo jakby pozwoliły fundusze to nawet 4.7 V8 z Granda WJ.

Myślę że można by to zamontować albo z automatyczną albo z manualną skrzynią biegów.
Na automacie hulałoby to nieźle, na manualu trzeba by uważać bo mogłaby zarzucać tyłem przy każdej ostrzejszej zmianie biegu :devil3
 
 
Jędrulo 
młody syreniarz
Markiz de HY


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 201
Skąd: Strucelserwis Reguły
Wysłany: 2015-07-03, 20:58   

fajne silniki, tylko cięzkie-co na to buda wawki?
_________________
Mon coeur- deux temp moteur!
 
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 4178
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2015-07-03, 21:28   

S21 teź nie jest lekki.
_________________
motomania na luzie
 
 
mario d 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 82
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 2015-07-03, 22:34   

na fordowskiej v6 trza mieć sprężyny z zuka diesla ,bo silnik cięższy od S21 i na oryginalnych trochę miota przodem
_________________
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
 
 
MaSa 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 659
Skąd: stargard
Wysłany: 2015-07-03, 22:52   

tak i tak trzeba rzeźbić przy wymianie silnika jaki by on nie był.
A skoro już swapować no to jakże by inaczej? Jak szaleć to szaleć ;)

Ja mam cały czas zajawkę na 125p z V8 na pokładzie ale to jest projekt na wolne wieczory jak już się ogarnę z robotą i przede wszystkim rozbuduję swoje zaplecze warsztatowe na kilka stanowisk :grinser

Jakbym miał robić swapa z Jeepowym v8 do Warszawki to poszedłbym w zamontowanie całego układu napędowego- silnik-skrzynia-most. Niektóre modele Jeepa mają nawet ten sam rozstaw śrub więc koła byłyby identyczne ;)

Zakup części- kupić angola i masz gotowy zestaw do przekładki- silnik, skrzynia, osprzęt, most, instalacja elektryczna z komputerami itp ;)
 
 
suchar77 


Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 33
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2015-07-06, 19:37   

Fajny pomysł z tym jeepem, ja już znalazłem mechanika co wrzuci mi v6. Zależy mi na czasie a to sprawdzona przeróbka
 
MaSa 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 659
Skąd: stargard
Wysłany: 2015-07-06, 21:55   

nie to że naciskam czy cuś, ale ja uważam że w takich sprawach pośpiech nie jest wskazany. Osobiście nie lubię iść oklepaną drogą,tylko zawsze własną i po swojemu. Po co robić kolejną V6, skoro można zrobić lepiej i mieć V8 z przyzwoitymi osiągami :devil3
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY