no własnie....jak już użyłeś zdjęcia to mogłeś napisać czyje jest zdjęcie.
po drugie ....trochę dziwne ale na FB mozna powiedzieć raczej pochlebne opinie ....nieważne czy merytoryczne czy nie a tutaj ...no koledzy "syreniarze" .oczywiście zdjęcie umieszczone tutaj żebyscie sobie ulzyli i pokrytykowali ...ha w sumie po to jest to zdjęcie by ponarzekać tylko pamiętajcie ,że za wasze pieniądze się syrena nie robi....................
poza tym wiadomo ,że to tylko etap pracy i będzie dopracowywana .......koledzy syreniarze dowodzą że chłop to wzrokowiec
[ Dodano: 2015-06-27, 09:04 ]
jeden z kolegów na FB zasugerował kszałt Sls Amg -a ...i ma rację właśnie to mnie inspirowało
jak pisałem nie stać mnie na Sls Amg-a więc postanowiłem spróbować z syreną 104.
też myslałem o takich drzwiach ale to przekracza moje finanse......
SUPER.DWAID tutaj mam zamiar dac szprychówki dunlopa 15'' oczywiście 72 szprychowe
ale to pewnie dopiero na koncu bo cholernie drogie są
jako,że piasty są z fiata dużego ...bo hamulce tarczowe na tył i na przód są zrobione.....układ kierowniczy zmodyfikowany z wspomaganiem kierownicy jest ta syrena i jak ktoś już wspomniał silnik citroena GSA 1300 boxer jest wsadzony. syrenka zarejestrowana oczywiście jest...........
A jak dla mnie ciekawy projekt
I widać że się robi, a nie jak pewna syrena HotRod która tutaj ktoś ponoć robi...
A z tymi szerszymi kołami z tyłu to dobra myśl
Silnik pewnie jakiś inny tam będzie?
w sumie to próbuję połączyć niemożliwe czyli .......chcę by wyglądało to na klasyczne auto a zarazem nie zatracił się charakter syreny...bardzo ciężko to uzyskać
Jak mówiłem wzorami są FERRARI 166, CISITALI 202 COUPE, ALFA ROMEO 6C 2500 czyli generalnie włoski design a jednak syrenka...........
A SILNIK TAK INNY citroen GSA 1300 boxer.
Skoro zakładasz piasty i hamulce tarczowe od dużego fiata to czy dobrze węszę, że napęd pójdzie na tylną oś. W temacie kół to nawet nie tyle o szersze co o większe średnicą. Tylko nie za dużo żeby nie wyglądało jak w drag sterach.
Powiem, że im głębiej wchodzę w informacje o tym projekcie to tym bardziej mi się on podoba.
No, z założoną maską wygląda dużo lepiej. Przynajmniej jest to coś ciekawego, wciąż wygląda jak klasyk, a nie jakieś pokraczne poszerzenia i współczesne alufelgi.[/list]
piasty z fiata 125 ....natomiast nastąpiłoa modyfikacja układu kierowniczego tak by kierowało się syrenką jak normalnym samochodem. wszystko zatwierdzone przez rzeczoznawcę bo syrenka jest zarejestrowana ......
To już zostało wykonane.......wprawdzie syrenka jest na kołach 13'' teraz ale to jest do zmiany.........rama na tym zdjęciu to rama syreny z piastami syreny.ale to nie ta rama na której bedzie buda. Planuję felgi 15'' ale trochę szersze nie 4J ale 5J . na razie walka jest z blachą ale wiem ,że żeby te szprychówki wsadzić będę musiał wydać dużo biletów narodowego banku polskiego........te szprychówki to podstawa projektu jak i ten długi przód......
najfajniejsze jest to ,że nie ma tu opowiadań i dywagacji tylko to wszystko już jest zrobione.
[ Dodano: 2015-06-27, 13:12 ]
w tym trudność projesktu .bryła samochodu jest zachowana w orginale ...to jest syrenka 104 z grilem 101 a buda jest 105kowska i drzwii 104.
dokładnie tak!!!!! na centralną śrubę z takimi dwoma motylkami na boki ...mam nadzieję ,że
się uda ...bo w zasadzie te szprychówki to gwóżdź programu. oprócz długiego przodu oczywiście.
według mnie ten projekt z zewnątrz przypomina Jaguara E type i bardzo mi się podoba syren 105 jest dość dużo więc jedna mniej nie zaszkodzi
szkoda że silnik bedzie inny ale pomysł świetny popieram
z silnikiem chodzi o to ,że to boxerek czterosuwowy więc mniej kłopotliwy w wielu sytuacjach...............wiem, wiem silnik syrenki jest najlepszy na świecie..........szczególnie jak wyjeżdżasz w niedziele i święta ''syreniarzu''..............ale na poważnie, żadne 16V i tylnie mosty .....wiem brzmi zachęcająco ...sam myślałem o tym ale w końcu .........mam sobie jechać 80km/h i delektować się jazdą i ta idea przyświeca 75cio konnemu silnikowi citroena gsa.