syrena 104 XXL

Relacje z przeprowadzonych remontów.
ODPOWIEDZ
brunoSS
-#Junior
-#Junior
Posty: 164
Rejestracja: 2011-01-23, 19:40
Lokalizacja: polska

Post autor: brunoSS »

no wyciolem bo chcialem uniknac niepotrzebnych elementow rozpraszajacych na wypadek gdyby ktos mial odpowiedziec na pytanie..... :P :>
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Każdy upominek mile widziany.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Awatar użytkownika
la2women
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 320
Rejestracja: 2005-08-14, 01:48
Lokalizacja: poland

Post autor: la2women »

zdjecia po zalogowaniu.
zdjecie kolpakow do mojego projektu. Stan perfekcyjny powierzni kolpakow. No i zderzaki beda niedlugo a potem zdjecia z tworzenia dachu w ksztalcie taki jaki ma byc docelowo. To co jest teraz to rzezba ale w tamtym czasie na tyle mnie bylo stac.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2516
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

la2women, Zderzaki i te kołpaki to z Gdańska ? Jakie sa teraz koszty - jeśli można wiedzieć ?
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
brunoSS
-#Junior
-#Junior
Posty: 164
Rejestracja: 2011-01-23, 19:40
Lokalizacja: polska

Post autor: brunoSS »

tak moge powiedziec to nie tajemnica wojskowa. Wiec za kolpaki zalpacilem 1.000 biletow NBP.
Jesli chodzi o zderzaki z klami z chromowaniem to cena byla 3.500 NBP. Chyba juz nie robi ich ale moge sie mylic. Inna sprawa, ze czekalem wieki na towar. Niemniej warto bylo czekac. Gosc z Gdanska dobrze je zrobil. Nie robie mu reklamy tylko stwierdzam fakty.
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2516
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

Tzn. kpl. - przód + tył razem z kłami ?
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
brunoSS
-#Junior
-#Junior
Posty: 164
Rejestracja: 2011-01-23, 19:40
Lokalizacja: polska

Post autor: brunoSS »

Kly byly moje ale w super stanie. Pochromowal je jeszcze raz by wszystko bylo z jednej parafi. Listwy na grila tez mi zrobil i pochromowal. Panel do radia Guliver tez mi pochromowal.
czeresss
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1263
Rejestracja: 2016-01-09, 07:29
Lokalizacja: Wiśniowa

Post autor: czeresss »

Jeśli chodzi o kołpaki - minusem jest to, że nie są tłoczone tylko wyoblane. Skutkuje to tym, że każdy jest nieco inny i pojawia się problem w dobrym ich osadzeniem na sprężynkach w feldze (trzymają sie luźno).
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.

http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2516
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

czeresss, Czyli co ? - Wniosek nasuwa się sam ! - Nie ma jak oryginał !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Awatar użytkownika
la2women
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 320
Rejestracja: 2005-08-14, 01:48
Lokalizacja: poland

Post autor: la2women »

Zgadza sie . Odrestaurowane orginaly tez mam. Problem luznych kolpakow chyba mozna przeskoczyc przez dopasowanie tych zatrzaskow na feldze do kolpaka. Ale ogolnie kolpak nie przydaje na wartosci orginalnosci samochodu chociaz jest fajnym desinerskim dodatkiem.

[ Dodano: 2020-01-21, 22:05 ]
O orginalnosci samochodu stanowi rama, silnik i zawieszenie.

[ Dodano: 2020-01-21, 22:16 ]
Panowie, Ja nie jestem przeciwnikiem orginalow. Patrze z ciekawoscia jak te swoje orginaly remontujecie i tak dalej. Sam mialem SYRENE 1958 rok number ramy 000748. Syrena byla w jednym kawalku. I nieskromnie napisze, ze nie slyszalem o nizszym numerze ramy na chodzie z buda w jednym kawalku. Ale po namysle i zadaniu sobie pytania czy ja taka syrena bede jezdzil a chcialem miec syrenke ktora na codzien moglbym jezdzic stwierdzilem, ze nie, a nie chcialem miec syrenki stojacej w garazu na '' od swieta''. To bez sensu dla mnie. Wiec sprzedalem nia. I robie swoj projekt.......
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2516
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

la2women,
la2women pisze:O orginalnosci samochodu stanowi rama, silnik i zawieszenie.
i dodam jeszcze - wszystkie szczegółowe drobiazgi przypisane do danego rocznika i modelu !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Awatar użytkownika
la2women
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 320
Rejestracja: 2005-08-14, 01:48
Lokalizacja: poland

Post autor: la2women »

Jesli bierzesz udzial w konkursach jak Pebble Beach Concours d'Elegance albo Mille Miglia to kryteria sa wlasnie jak wymienilem. Moim projektem zmierzam w tym kierunku. Oczywiscie nigdy nie bede mogl brac udzialu w takich konkursach ale to nie ma znaczenia dla akurat.
Dawids
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 83
Rejestracja: 2005-11-09, 12:47
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: Dawids »

Jakbyś wybrał koncepcje z garbem na tyle to pojazd bardzo zbliżony by był do Bugatti Atlantic. Nawet drzwi są umieszczone pod prąd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
la2women
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 320
Rejestracja: 2005-08-14, 01:48
Lokalizacja: poland

Post autor: la2women »

Bugatti Atlantic jest nie do podrobienia ale dziekuje, ze wspomniales o Atlantic u przy moim projekcie. Piekny samochod. Jest tak drogi, ze wiem, ze nigdy nie bedzie mnie stac na takiego. Stad idea by z syrenka popuscic wodze fantazji i sprubowac jakis alternatywny design. Bedzie garb i chyba jak wyjdzie jak chce to mozna by porownac moja syrenke do Ferarri 212 Export 1951. Jest takie piekne zdjecie tego samochodu na www.conceptcarz.com

[ Dodano: 2020-01-24, 03:25 ]
Jeszcze raz wroce do watku Bugatti Atlantic i syreny po czesci. Przed wojna powszechna praktyka bylo, ze zaklad wyprodukowal rame I dostarczali ramy do coachbuilderow ktorzy stawiali budy na te ramy. Po wojnie sie to zmienilo. Cisitalia 202 coupe, ferrari 166M, Alfa Romeo 6c 2500, Maserati czy Talbot Tago to przyklad takich samochodów. Ja wide w syrenie material do zmian designerskich. Co ciekawe wiele z tych samochodów przypomina syrenie. Ciekawe byloby zobaczyc syrenie 101 albo ktorykolwiek model zrobiona przez Pinin Farina czy Zagato. Zobaczcie Co Zagato zrobil z fabrycznym modelem fiata 500. Teraz jest to Fiat500 panoramica. Piekna robota. I pomyslec, ze to na bazie fabrycznego modelu. Wiec dlatego panowie Orginalow ie ja nie jestem zainteresowany jeszcze jednym orginalem. Nie stac mnie na design a la Pinin Farina wiec sam probuje zaprojektowac syrenke ktora moze by powstala wlasnie tak gdyby nie bylo Prlu.

[ Dodano: 2020-01-28, 23:54 ]
Do takiego ksztalt zmierzam. Tu na zdjeciu Ferrari 212 Export 1951 rok. Roznica taka, ze ja chcialem dluzszy przod.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
brunoSS
-#Junior
-#Junior
Posty: 164
Rejestracja: 2011-01-23, 19:40
Lokalizacja: polska

Post autor: brunoSS »

A na tym zdjeciu widac Cisitalia 202 coupe 1947 I taki kolor malowania. Oczywiscie moze sie to zmienic ale taki plan jest. Sprobuje wykonac podobne rozwiazanie okien albo jak kto woli drzwii.

[ Dodano: 2020-01-28, 22:58 ]
Felgi zostaja syreny z pieknymi kolpakami fso.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ODPOWIEDZ