Kupno syrenki , odnowienie itd itd...

patenty, przeróbki, ulepszenia
abc

Post autor: abc »

Bardzo fajna :ok3 W takim kolorze to jak będziesz codziennie jeździł to będziesz na mieście po prostu nie do pomylenia z kimś innym :)
Jak będziesz ją oglądać to obejrzyj dokładnie spód, doły słupków (trzeba zdjąć boczki tylne), i zrób jazdę próbną, gdzieś na mieście i też na trasie z dużą prędkością, zobacz też jak tam hamowanie (gwałtowne). Jak silentbloki są zużyte to wyjdzie w jeździe przy prędkości 60-80km/h, mogą być też luzy na przeniesieniu napędu, w obu przypadkach będzie bicie na kierownicy, jak tak będzie to masz argumenty do negocjacji. To 105L więc na dźwigni zmiany biegów mogą być też luzy, jak będziesz kiedyś chciał to można łatwo przełożyć biegi pod kierownicę. Możesz też próbować zbić cenę ze względu na takie a nie inne malowanie. W każdym razie powodzenia :ok3
Awatar użytkownika
Maciej HYsa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 678
Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Maciej HYsa »

Przekraszona. Argument do negocjacji.
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.

Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą :D
waldek4253
-#Junior
-#Junior
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-23, 11:33
Lokalizacja: Leszno

Post autor: waldek4253 »

abc pisze:Bardzo fajna :ok3 W takim kolorze to jak będziesz codziennie jeździł to będziesz na mieście po prostu nie do pomylenia z kimś innym :)
Jak będziesz ją oglądać to obejrzyj dokładnie spód, doły słupków (trzeba zdjąć boczki tylne), i zrób jazdę próbną, gdzieś na mieście i też na trasie z dużą prędkością, zobacz też jak tam hamowanie (gwałtowne). Jak silentbloki są zużyte to wyjdzie w jeździe przy prędkości 60-80km/h, mogą być też luzy na przeniesieniu napędu, w obu przypadkach będzie bicie na kierownicy, jak tak będzie to masz argumenty do negocjacji. To 105L więc na dźwigni zmiany biegów mogą być też luzy, jak będziesz kiedyś chciał to można łatwo przełożyć biegi pod kierownicę. Możesz też próbować zbić cenę ze względu na takie a nie inne malowanie. W każdym razie powodzenia :ok3
Gdyby do mnie przyjechał klient i chciał ściągać boczki to by na kopach skończył.Kiedyś jak sprzedawałem malucha to klient chciał coś regulować przy silniku to wcześniej wyjechał jak przyjechał.Ale po godzinie dzwoni czy może go kupić i kupił bez targowania :>
abc

Post autor: abc »

To co, lepiej, żeby kupił kota w worku? Nie to nie, problem sprzedawcy :ok3 Prosta sytuacja: nie pokażesz, nie biorę. To sprzedawcy ma zależeć.
waldek4253
-#Junior
-#Junior
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-23, 11:33
Lokalizacja: Leszno

Post autor: waldek4253 »

No to u mnie by miał problem :ok3 A Ty chciałbyś żeby jakiś klient przyjechał i rozbierał Ci auto ?
mailo95
Posty: 13
Rejestracja: 2016-01-16, 21:27
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: mailo95 »

Nie mówię że akurat ją kupię , tylko tak dałem od oceny :)
abc

Post autor: abc »

Jakby był NA PRAWDĘ zdecydowany, to bym mu sam odkręcił i pokazał.
endriu125
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 223
Rejestracja: 2013-12-05, 02:44
Lokalizacja: Grójec

Post autor: endriu125 »

"naprawdę" piszemy łącznie. Na prawdę to można narzekać ;-)
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Może jeszcze zaczniemy ganić za przecinki :> :> :>
To nie forum MZ. :faja
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
mailo95
Posty: 13
Rejestracja: 2016-01-16, 21:27
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: mailo95 »

Dokładnie , a co to syrenki , to jednym będzie sie podobać innym nie , takie są gusta hehe.
fiatoman125p

Post autor: fiatoman125p »

http://olx.pl/oferta/syrena-104-syrena- ... d9a50d639d juz sie zaczeło cena 2x taka jak była............
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Ta syrenka z linku powyżej pojawiła się na OLX na kilka dni w cenie 2600zł
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
waldek4253
-#Junior
-#Junior
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-23, 11:33
Lokalizacja: Leszno

Post autor: waldek4253 »

Podniósł cene żeby ktoś kupił :grinser Ostatnio sprzedawałem samochód naprawde w okazyjnej cenie i każdy kto dzwonił był podejrzliwy że coś musi być nie tak że tak tanio :> .Koniec konców nikt nawet nie przyjechał obejrzećPo 6 telefonie podniosłem cene o 3000 i na drugi dzień poszło auto bez problemu.
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

hej! jako wieloletni użytkownik i posiadacz trabanta i wieloletni posiadacz (okazjonalny kierowca) syren stwierdzam, że do jazdy codziennej trabant (601, czterosuwów serdecznie nie znoszę) jest na pewno dużo przejemniejszym wozem. Spalanie rzędu 6-7 po mieście i 4,5-5 w trasie, elektroniczny zapłon, brak zdychającej pompy paliwa, chłodzenie powietrzem cena zakupu i ogólna dokładność wykonania przemawiają za trabantem, który,w momencie znalezienia auta nie będącego doszczętu zajechanym jest naprawdę wiernym towarzyszem wojaży. Syrenkę jednak kocham dużo mocniej i powiem Ci jedno- to jest wyzwanie, które będzie smakowało dużo lepiej, zależy ile chcesz mu serca poświęcić. Wartburgi 353 też miałem- z tych trzech w miarę dostępnych u nas dwusuwów jest to samochód bezwzględnie najlepszy i najbardziej komfortowy. Do wszystkich porównujących solidność syreny i trabanta na podstawie grubości profili i blach- ludzie, na Boga! Wszyscy, którzy tu siedzimy uwielbiamy nasze królowe, ale syrena nie jest solidna tylko przewymiarowana! w Trabancie nie urywają się kolumny kierownicze i przeguby, a rama tj. profil przy silniku pęka tylko naprawdę w skrajnie zaniedbanych autach. Ale jeśli chcesz kupić auto do totalnego remontu, wybierz syrenę - jest prostsza, szczególnie blacharsko.

pozDDRo
Awatar użytkownika
2TP
-#Junior
-#Junior
Posty: 146
Rejestracja: 2010-12-13, 22:05
Lokalizacja: 52°07'N; 17°07'E

Post autor: 2TP »

Myślę, że każdy z tych trzech samochodów (Syrena, Wartburg, Trabant) nada się do codziennej eksploatacji, jeśli tylko akceptujesz ograniczenia wynikające z prostej konstrukcji i wieku tych maszyn. Sam od paru lat jeżdżę na co dzień (do pracy, dziewczyny, na zakupy, w sezonie nad morze) Wartburgiem - na zmianę 353W i 1.3 - i wóz daje radę. Z kolei w Syrenach (nawet najnowszych) podoba mi się już samo odczucie siedzenia w pojeździe jakby żywcem wyrwanym z lat 50-tych. Ciężko to opisać, ale chyba każdy zna to jakże przyjemne wrażenie :) Z mojego doświadczenia - doradzałbym zakup dobrego rejestratora trasy (może być kamera sportowa ze względu na zwykle pojemniejszy akumulator). Niestety jest jakiś promil kierowców, w których widok starego auta na trasie wywołuje dziwne zapędy. Przykład z własnej obserwacji - jadę sobie lokalną drogą 353W, spokojnie, ok. 60 - 70 km/h. Ruch niewielki. Jakieś 100 metrów za mną z podobną prędkością porusza się Mercedes klasy S (ten gnijący, z wysiadającym zawieszeniem pneumatycznym). Po dłuższym czasie gość z Mercedesa przyspiesza, następnie wyprzedza mnie i wjeżdża tuż przed maskę, ostro hamując od razu po powrocie na prawy pas. Hamulce w moim aucie jednak dały radę i nie poprawiłem w Mercedesie tylnego zderzaka, który już był dość sfatygowany. Po chwili kierujący klasą S dał gaz do dechy i tyle go widziałem :] Są to pojedyncze przypadki, ale jeżdżąc bardzo dużo, można się z nimi spotkać. Generalnie jednak w 99% spotkasz się z zainteresowaniem i pozytywnymi reakcjami. Ale chyba nie potrzebujesz auta, którym wtopisz się w tło :)
ODPOWIEDZ