Ile jest warta 105L

Wszystko to co nie pasuje do pozostałych działów
ODPOWIEDZ
Maciekb
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 643
Rejestracja: 2012-04-19, 17:36
Lokalizacja: Zagnańsk

Ile jest warta 105L

Post autor: Maciekb »

Zastanawiam się nad porządkami w kolekcji. Rozważam sprzedaż Syreny 105L 1982r. Jaką waszym zdaniem kwotę mógłbym dostać ? (Nie wystawiam w dziale giełda bo nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji o sprzedaży). Syrena jest po remoncie, wyspawana podloga i nowe progi, cała malowana według oryginalnego koloru, zrobiona pompa wody i nowy wydech. Remont robiłem 2003 roku, nie dokończyłem bo kupiłem inne auta za które się zabrałem w międzyczasie. Niestety 105L dwa lata stała po remoncie pod chmurką, potem wstawiłem do garażu i tak stoi. Brakuje podsufitki, boczków drzwi i tylnych oraz wełnianych wygłuszeń pod deską rozdzielczą. Na jednym z tylnych błotników odpaliło szpachlę z lakierem. Zdjęcie z okolic 2004 roku jak jeszcze nie miałem na nią garażu.

http://zapodaj.net/0d08a223d62d2.jpg.html
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

a mechanicznie ?
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Musiałbyś porobić więcej zdjeć środka podłogi itp wtedy można by było coś więcej powiedzieć o niej.
Te dwa lata pod chmurka pewnie dały jej w kość, a plandekę miałeś na niej?
A silnik jak tam?
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Maciekb
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 643
Rejestracja: 2012-04-19, 17:36
Lokalizacja: Zagnańsk

Post autor: Maciekb »

silnik palił, teraz zalany olejem, rozrusznik w tej chwili nie działa, rozebrane sterowanie pomiedzy pedałem a gaznikiem a tak wszytko ok, hamulce też były robione w 2003 roku
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Dołączę się do tematu. Z czystej ciekawości.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
abc

Post autor: abc »

Ile konkretnie to nie wiem, ale chyba będzie duża różnica jak ją sprzedasz tak jak jest, a jakbyś ją doprowadził do porządku (tzn. poprawki lakiernicze, uzupełnienie mechaniki, przegląd i OC) tak, żeby klient mógł wrócić ją na kołach do domu. Bądź co bądź, remont miał miejsce 13 lat temu, także jak np. wtedy były robione hamulce i tak sobie stało, to teraz chyba trzeba by było znowu robić. Ale najlepiej podeślij więcej aktualnych zdjęć.

PS Miło widzieć jedną z ostatnich (81-83) Syren w oryginale, tzn. nie stunningowana na pakiet chrom, tylko tak jak powinna być: lampy tylne bez ramek, czarne znaczki, czarna (nie niebieska) kierownica i plastiki, doniczki na kołach, czarna ramka wlotu powietrza z aluminiową kratką, plastikowe ramki kierunków, popielniczka i lusterko ze 126p, fotele z przetłoczeniami jak w Maluchu itd. :ok3
Maciekb
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 643
Rejestracja: 2012-04-19, 17:36
Lokalizacja: Zagnańsk

Post autor: Maciekb »

teraz to ciężko zrobić fotki na których będzie coś widać bo stoi w ciemnym garażu, jeszcze dwie fotki z 2004r.

http://zapodaj.net/71b536642e7e9.jpg.html

http://zapodaj.net/72ae5b861ef41.jpg.html
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
Awatar użytkownika
mateusz102
Posty: 17
Rejestracja: 2015-11-05, 17:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mateusz102 »

Ja powiem tak, też taką podobną kupiłem, syrena po remoncie ale stała 10lat. Była polakierowana itd itp. I powiem szczerze, że i tak muszę wszystko robić od nowa. Więc jak dla mnie nie ma znaczenia czy była remontowana 5lat temu bo stała pod chmurą i nie była ruszana. Już po przednim pasie widać że lakier nie tylko na błotniku będzie do poprawy. Konserwacja tez bankowo będzie do roboty i wszystko co zrobiłeś jeszcze raz trzeba zrobić.
jaka cena, mi się wydaje że 3000zł bez papierów 4000zł z papierami.

bez papierów mógłbym ja przygarnąć ale za pół roku jak z bostonka się odrobię oczywiście dla celów prywatnych :helm

ale to są tylko moje wewnętrzne odczucia
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Dobrze prawisz Mateusz102...
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Maciekb
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 643
Rejestracja: 2012-04-19, 17:36
Lokalizacja: Zagnańsk

Post autor: Maciekb »

Powiem szczerze że 4.000zł to jak dla mnie mało, za sprawną syrenę z pospawaną i zabezpieczoną podłogą, to lepiej niech stoi sobie dalej w suchym garażu, bo ja nie jestem w nagłej potrzebie finansowej, po prostu robienie 3 syren na ideał i jezdzenie nimi wydało mi się bez sensu. Dwie (104 i 105 '73) to już dość, a jeszcze 125p rozgrzebany w remoncie i czekają na remont Zaporożec, Star 200, Nysa 522T noi Warszawa 204 w dość ciężkim stanie.
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

No to ładną masz gromadkę.
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Maciekb
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 643
Rejestracja: 2012-04-19, 17:36
Lokalizacja: Zagnańsk

Post autor: Maciekb »

i do tego jeszcze dwa dupowozy-youngtimery: Wartburg 1.3 '90 i Renault Safrane 3.0 RXE '94, które też wymagają pewnej troski, także jest się czym zajmować :>
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Jak Ty znajdujesz czas na to wszystko? :>
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Maciekb
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 643
Rejestracja: 2012-04-19, 17:36
Lokalizacja: Zagnańsk

Post autor: Maciekb »

Jeśli chodzi o stopiatki, zaporożca, nyse, warszawę i stara to na razie wszystko co przy nich robię to odpalenie raz-dwa w roku żeby tłoki nie przyłapały. Więc to nie jest czasochłonne. Fiat 125p stoi rozgrzebany bo nie mogę dostać nadkoli przednich starego typu, postanowiłem nic następnego nie rozbierać bo nie mam warunków na remontowanie naraz więcej niż jednego auta i nie chcę zginąć w górze wymontowanych części :lol:

[ Dodano: 2016-06-21, 17:11 ]
Czy jest ktoś chetny dać za tę 105L 7.000zł ?
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ODPOWIEDZ