POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Atrapa chłodnicy Warszawa M20
Autor Wiadomość
zaluuu 

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2016-02-24, 21:29   Atrapa chłodnicy Warszawa M20

Witam,
Posiadam atrapę chłodnicy do Warszawy M20, która jest pomalowana farbą.
Powierzchnia zewnętrzna na strukturę cytryny, wygląda na nową oryginalną część.

Zastanawia mnie, czy to wyrób późniejszej produkcji? Nigdzie nie spotkałem się dotychczas z takim wykonaniem.
_________________
Warszawa 224, Syrena Bosto
 
Marlon 
fso-fan@wp.pl



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 514
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2016-02-24, 22:01   w

o ile sie nie myle może być to wkład atrapy od warszawy w wersji pikap,, malowanie wygląda na młotkowe, a warszawy w nadwoziu pickup wystepowały z detalami własnie w takim malowaniu
_________________
Fenomenalne Samochody Osobowe
 
 
eMO 1966 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 603
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2016-02-26, 03:16   

Tak, jak pisze Marlon - po prostu wykończenie nie w chromie, a w lakierze. Tak fabryka też robiła :)
_________________
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
 
 
zaluuu 

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2016-02-28, 21:49   

Bardzo dziękuje za informacje.
_________________
Warszawa 224, Syrena Bosto
 
KIEROWCA 
Towarzysz Wiesław



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 4530
Skąd: PRL
Wysłany: 2017-03-19, 11:20   

Jeszcze odnośnie atrap we Warszawach wypadałoby wspomnieć o pewnym odcinku Borewicza, Dziwny Wypadek. Film z '76 roku a więc wtedy garbate Warszawy wz.57 były jeszcze normalnymi pojazdami spotykanymi w ruchu.
Odcinek jest o szajce złodziei samochodów, jest pościg, ciągle pojawiają się ujęcia z ulic.
Właściwie wszystkie stare Warszawy posiadają grill nowego typu i duże kierunkowskazy a w 76 roku mogły mieć zaledwie 19-12 lat.
Mało prawdopodobne żeby wszyscy tjuninkowali kiedy części były drogie i trudno dostępne a samochód 40 lat temu cieszył się znacznie większym szacunkiem.
Przyczyna musiała być o wiele bardziej prozaiczna. Wtedy nie znano jeszcze plastikowych nadkoli. Błotniki po kilku latach gniły na wylot od środka. Przy wymianie błotników zakładano grill nowego typu ponieważ ze starego obłaził chrom. Zresztą głupio byłoby zrobić blacharkę czegoś przy okazji nie unowocześniając. Tak to widzę.
_________________
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
 
Kozichwost 
Kozichwost



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 1463
Skąd: okolice Tarnobrzega
Wysłany: 2017-03-19, 11:53   

Nadkola nie są lekarstwem na całe zło. Po prostu takie skuteczne było ówczesne zabezpieczenie antykorozyjne
_________________
105L '81, 104' 66 - w planach jeszcze coś......
 
eMO 1966 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 603
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2017-03-20, 04:23   

@ Kierowca - to, co piszesz - to też. A druga prozaiczna przycyzna była taka, że "stara" Warszawa z daleka była materiałem do kontroli przez patrol drogówki. Po wymianie atrapy i kierunkowskazów na "nowe" + zamalowaniu słupka przedniej szyby na czarno - z dlaeka taka Wawka wyglądała na nowszą, była rzadziej zatrzymywana. Takich relacji, od "starych" użytkowników spotkałem kilka, w różnych regionach kraju.
Również na postoju taksówek, gdy już pojawiły się 125p, mimo wszytsko licyzło się "dobre wrażenie", że Warszawa jest "nowsza".

Były tez warsztaty, praktycznie w każdym więĸszym mieście, które wręcz "masowo" ;) (po kilka do kilunastu rocznie) przerabiały garbuski na sedany (przez przeróbkę nadwozia; czasami przez przekładkę).
_________________
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY