Alternator
Dzięki tyle że mi chodzi o to że jak dam alternator np. z poloneza z regulatorem napięcia wbudowanym to co będzie z fabrycznym regulatorem Czy lepiej nie bawić sie w to i zamontować zwykły bez regulatora Czy może jakiś inny z innego auta przy którym będzie jak najmniej roboty
Pozdro
Pozdro
Szukam Syrenki na sprzedaż
Jeśli włożysz alternator z regulatorem wbudowanym to nie potrzebny jest już dodatkowy regulator,więc oryginalny musiż wymontować.Oczywiście instalację musisz również nie znacznie przerobić.Połączenia musisz prześledzić na schemacie elektrycznym.O ile pamietam w takim alternatorze samoregulowalnym jeden przewód(gruby) podłączasz do akumulatora,a drugi (cienki) chyba do kontrolki ładowania .Proponuję Ci jednak,abys sprawdził to sam.Ogólnie samo połączenie jest bardzo proste.Zaadoptuj przewody od oryginalnego regulatora prądnicy i nie wiele bądziesz musiał przerabiać oryginalne wiązki.
P.S Moim zdaniem alternator z Poloneza jest jak najbardziej odpowidni do Syreny.Nie drogi i w razie awarii,częsci łatwo znajdziesz.
P.S Moim zdaniem alternator z Poloneza jest jak najbardziej odpowidni do Syreny.Nie drogi i w razie awarii,częsci łatwo znajdziesz.
Nie kłóć się z idiotą,
bo sprowadzi Cię to swojego poziomu i
pokona doświadczeniem.
bo sprowadzi Cię to swojego poziomu i
pokona doświadczeniem.
no dobra panowie wszystko git, ale albo izolujemy alternator od reszty albo przerabiamy go zeby miał + na masie bądz nie czytamy tego posta gdy nasza syrena ma tak jak reszta samochodow minus na masie. Ja u siebie przekładalem diody w alternatorze a dawcą byla wolga . pozdro
["...Należy zbudować popularny, oszczędzający czas środek przewozu, przy wykonywaniu czynności służbowych i wypoczynku, przeznaczony dla racjonalizatorów, przodowników pracy, aktywistów, naukowców, przodujących przedstawicieli inteligencji..."]
- szczurpreriowy
- -#Youngtimer
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2005-02-11, 00:12
- Lokalizacja: Wrocław
Moj tez od Wolgi i + na + jest.Szamson pisze:no dobra panowie wszystko git, ale albo izolujemy alternator od reszty albo przerabiamy go zeby miał + na masie bądz nie czytamy tego posta gdy nasza syrena ma tak jak reszta samochodow minus na masie. Ja u siebie przekładalem diody w alternatorze a dawcą byla wolga . pozdro
Z setek tysięcy różnych „Syrenek”składa się jedną Wielką Syrenę.Syrena Matka,
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
- Kapitan Zbik
- młody syreniarz
- Posty: 248
- Rejestracja: 2005-01-21, 16:17
- Lokalizacja: Głubczyce/Trzebnica
- Kontakt:
Re: A co z rozrusznikiem??
Rozrusznik to silnik szeregowy prądu stałego. Czyli, uzwojenia stoja i wirnika są połączone szeregowo, i jeśli zmienisz zasilanie to zmieni się biegunowość obu rdzeni. Czyli, siła elektromotoryczna będzie działała w tę samą stronę.Hugo pisze:A co z rozrusznikiem?? przeciez zmieniajac masowy plus na minus nie bedzie konfliktu z rozrusznikiem.Czyli czy nie zachce mu sie krecic w druga strone itp...???a tak wogole to przydal by sie naprawde schemat podlaczen alternatora.pozdrawiam....
Krótko mówiąc, będzie się kręcił jak dawniej.
Amerykaniec: "Ok, we have George Bush but we have Stevie Wonder, Bob Hope and Jonny Cash too!"
Polak: "We have Kaczyński and... No Wonder, No Hope and No Cash..."
Polak: "We have Kaczyński and... No Wonder, No Hope and No Cash..."
Ja dziś założyłem alternator do swojej syreny, bo prądnica po przejechaniu trasy Gdańsk - Kraków doładowała akusia na 2 odpalenia Montaż jest prosty, w sumie tylko kwestia odłączenia starego regulatora, podpięcia kontrolki ładowania do wzbudzenia i zmostkowania odpowiednich przewodów z dawnego regulatora (nie pamiętam numerów, dwa grubsze czerwone). Prąd na plus poszedł przez rozrusznik, pozostaje mi tylko obrócić komutator w silnikczku nawiewu i zrobić z wycieraczkami. Może i ingerencja w oryginał, ale ładowanie zarąbiste