Suchy proponuję się douczyć lub doczytać.
W 1949 w Państwowych Zakładach Samochodowych nr 2 w Warszawie rozpoczęto produkcję motocykla Sokół 125. Warszawski Wydział Motocyklowy pod kierunkiem inż. Stefana Porazińskiego opracował podwozie. Wzorowane było ona na analogicznej części motocykla DKW RT125.
Tak więc nie jak błędnie podałeś WSK 125 (była g...ną kopią DKW) a Sokół właśnie.
Ale wracając do WSKi.
Chromy 1000 zł
Kompletny tłumik od Hartmana 350 zł
Silnik 700 zł
Komplet linek 30zł
Instalacja elektryczna 65 zł
Blacha siedzenia nowa 100 zł
Tapicerka siedzenia 250 zł
Piaskowanie 200 zł
Akumulator 70 zł
Rafki prostowanie i malowanie proszkowe 70 zł
Szprychy 160 zł
Łożyska kół (plus zabierak) 100 zł
Szczęki hamulcowe 4 szt. 100 zł
Zaplatanie i centrowanie 200 zł
Opony (nie jakieś Mitasy, bo mi nie wystarczą) Metzeler ME 77 300 zł
Napęd (łańcuch D.I.D plus zębatki) 150 zł
Cynkowanie różnych części 50 zł
Dokupienia brakujących części 200 zł
Lakierowanie 800 zł
Rejestracja na zabytek 1000 zł
To tak na szybkiego policzone i nie wszystko zapewne. Ale już słyszę ten śmiech, że trzeba być chorym, żeby tyle płacić za WSKe