Zadałem pytanie na foru WSK, ale u nas chyba większy ruch, więc może ktoś z Was coś mądrego podpowie.
Mam garbuskę z licznikiem wyskalowanym do 120 km/godz. I mam wrażenie, że ten licznik mi wyraźnie zaniża. Tu pojawia się pytanie o przełożenie przekładni napędowej licznika - u mnie zamontowana 20/11. Z tego co słyszałem są również przekładnie 19/10 i odnoszę wrażenie, że właśnie taka przy tym liczniku powinna być zamontowana, a ta 20/11 to w przypadku licznika z cyferblatem do 140 km/godz.
Czy ktoś z Was, kto lepiej jest w temacie WSK może to potwierdzić lub ew. wyprowadzić mnie z błędu?
A może ktoś ma do sprzedania przekładnię o takim przełożeniu (tzn. 19/10) lub same zębatki o takiej liczbie zębów to chętnie wejdę w posiadanie drogą kupna.
WSK 125 - napęd licznika
WSK 125 - napęd licznika
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
Wrzuć fotkę jaki dokładnie masz licznik. Zerknę w chwili wolnego czasu na mój i pórownam.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0