Pompa paliwa

Zapytania i porady techniczne
Archaniol
Posty: 6
Rejestracja: 2017-06-15, 19:49
Lokalizacja: Olesno

Post autor: Archaniol »

A czemu mam sie kluczykòw pozbyć?
Pozdrawiam
sebaxll
Posty: 3
Rejestracja: 2011-09-30, 16:02
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: sebaxll »

Podczepie się pod temat pompy. Mam u siebie taki problem, że zalewa mi silnik po dłuższym postoju i mam problem z odpaleniem. Wczesniej lecialo z komory plywakowej która uszczelnilem i po uszczelnieniu wlewa sie przez gaznik do silnika. Zmienialem już zaworek iglicowy i nic.
Może macie jakieś pomysły?
czeresss
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1263
Rejestracja: 2016-01-09, 07:29
Lokalizacja: Wiśniowa

Post autor: czeresss »

Elektrozawór przed pompą i koniec problemu. Popatrz do mojego tematu.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.

http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

http://allegro.pl/pompa-zewnetrzna-uniw ... 62143.html
i nie ma kłopotu z zalewaniem 1 gara jak membrana pojdzie, ani z odpalaniem po miesiącu postoju.
Mon coeur- deux temp moteur!
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

Być może, jednak wydajność 95 litrów na godzinę, bez powrotu z gaźnika do zbiornika nie brzmi dobrze.
PS kupował ktoś ostatnio nowe pompy w polmo? Próbowałem i jakoś nie poszlo
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Przy oryginalnym układzie paliwowym elektryczna pompa paliwa nie da rady. Spali się przy pierwszej trasie. Jak nabije ciśnienie i zaworek iglicowy odetnie układ. Tak jak pisze "Kozichwost" musiał by być powrót nadmiaru do baku.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Awatar użytkownika
sereniarz(atom1)
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2467
Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
Lokalizacja: z Podlasia
Kontakt:

Post autor: sereniarz(atom1) »

co nie jest zadnym problemem i oszczedza zaworek, wystarczy dac trojnik i przewod w gume od nalewania paliwa :-))
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

Wtedy pasowałoby dać jeszcze jakiś dławik przepływu w ten dołożony przewód, aby paliwo nie omijało komory
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

zrobiłem takich aut ze 20, różnych w tym żuki syreny i trabanta z silnikiem wartburga, wołgę, 125p i pompom nic nie jest. układ przelewowy nie jes wymagany. ona jest niskociśnieniowa, 0,2bara. nie teoretyzujcie, to jest sprawdzone rozwiązanie:)
Mon coeur- deux temp moteur!
ODPOWIEDZ