Pompa paliwa
Podczepie się pod temat pompy. Mam u siebie taki problem, że zalewa mi silnik po dłuższym postoju i mam problem z odpaleniem. Wczesniej lecialo z komory plywakowej która uszczelnilem i po uszczelnieniu wlewa sie przez gaznik do silnika. Zmienialem już zaworek iglicowy i nic.
Może macie jakieś pomysły?
Może macie jakieś pomysły?
Elektrozawór przed pompą i koniec problemu. Popatrz do mojego tematu.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://allegro.pl/pompa-zewnetrzna-uniw ... 62143.html
i nie ma kłopotu z zalewaniem 1 gara jak membrana pojdzie, ani z odpalaniem po miesiącu postoju.
i nie ma kłopotu z zalewaniem 1 gara jak membrana pojdzie, ani z odpalaniem po miesiącu postoju.
Mon coeur- deux temp moteur!
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Przy oryginalnym układzie paliwowym elektryczna pompa paliwa nie da rady. Spali się przy pierwszej trasie. Jak nabije ciśnienie i zaworek iglicowy odetnie układ. Tak jak pisze "Kozichwost" musiał by być powrót nadmiaru do baku.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
co nie jest zadnym problemem i oszczedza zaworek, wystarczy dac trojnik i przewod w gume od nalewania paliwa )
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska