[ Dodano: 2018-07-10, 09:36 ]
W kolejce do remontu czeka jeszcze BMW 340 1949r Stayer 220 1938 cabrio. Karmann ghia 1970 cabrio .Ford Eifel roadster 1937r. Liczę na pomoc tu kolegów w sprawie Syren tematu oryginału bo mam nawet taki dziwny filtr powietrza i nie wiem z czego u góry podoby do tech starych ale nakładany na gażnik.riccardo pisze:Witam wszystkich nadszedł czas na remont Syreny FSO z 1960r. jak niektórzy mówią 100 w temacie Syren jestem świeży choć swoją kupiłem w 1993 r, miałem wtedy usługi transportowe i przywiozłem ją na pace Liaza(póżniej był problem w domu jak z nią z góry zjechać) kupiłem ją w Będzinie od pierwszego właściciela z całą dokumentacją (faktura zakupu z Polmozbytu,pierwszy dowód rejestracyjny ,kwity przeglądów ,napraw i inne papiery jest tego cała teczka).Trochę odczekała na swoją kolej do remontu Zrobiłem w ostatnich latach 3 fiaty 500 w tym jeden z 1964r D ( mam jeszce do roboty N z 1957r,tj.pierwszego roku produkcji).Ford Capri MKI z 1972r 3000GXL oryginał z największym silnikiem ,Forda Mustanga cabrio z 1969r 5.0 V8 .W trakcie roboty VW Karmann Ghia 1963.
Żadne zdjęcie mi nie wchodzi bo za duże a niestety nie wiem jak je zmniejszyć.Muszę zaczekać na córkę ,żeby mia parę zdjęć zmniejszyła.