Gościu co robił mój wał zastosował punktowe, małe spawy. Nic mi o tym nie powiedział dopiero sam je później zauważyłem. Jak na razie wał chodzi – cisnąłem pełną rurą i kręciłem go do 5 tys. i działa. Sprawdziłem też ustawienie kątowe i jest malinowo – dokładnie co 120.
_________________ "Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Raczej coś takiego tylko 1 spaw a nie 3. Mam zaufanie do tego gościa bo widziałem jego warsztat i to co robi z silnikami.
A swoją drogą Olachowski zrobił świetną robote z tym swoim kanałem - nikt tego wcześniej nie pokazywał i tłumaczył tak dobrze.
_________________ "Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Jak to się mówi - pół biedy gdy taki spaw położony jest TiGiem.
Gorzej jeśli MiGiem lub elektrycznie.
Skoro już to myślę, że lepiej jest zamiast 1 zrobić 3 punkty równo rozstawione.
_________________ Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
Ja tu wogóle nie widzę biedy. Wał śmigał na sam wcisk więc tym bardziej zadziała ze spawem.
Dodatkowo to ten mój wał to jest jakaś hybryda – na paru czopach ma wpusty a pare jest gładkich. Czy tak robila fabryka?
_________________ "Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
[ Dodano: 2020-03-20, 13:12 ]
a propos sprawdzałes opornosc 3 cewki ? patrzyłeś czy przewód WN przewodzi prąd moze to i smieszne ale u mnie jak przestała działać na 3 gar to przewód WN padł pozniej fajka
_________________ życie jest jak rower nie krecisz nie jedziesz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum