czy w najlepszym samochodzie jakim jest syrena sa rózne długosci płata drzwi? bo ja mimo usilnych staran nie potrafie w swojej "pelasi" spasowac tak drzwi żeby szpara pomiedzy drzwiami a słupkiem była rozsadnej wielkości.
[ Dodano: 2006-12-19, 22:41 ]
chciałbym dodać ze to zdjecie przedstawia nie te drzwi o które pytam dodałem takie zdjecie aby było wiadomo o co mi chodzi
drzwi rózne długości?
Moderator: adameo2
drzwi rózne długości?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie wiem czy to cię choć trochę pocieszę, ale mój blacharz walczy z drzwiami od mojego pojazdu już prawie miesiąc, a ja jeżdżę produktem ze Stutgartu . Taka już uroda starszych pojazdów. A tak całkiem na serio to niestety w przypadku Zipy działa coś takiego jak "indywidualne pasowanie części". Z biegiem lat obrabiaki i formy wyrabiały się i wytwarzane elementy odstawały często od wzorca. Inna rzecz że podczas produkcji często dochodziło do dużego niechlujstwa załogi, szczególnie jeśli chodziło o części zamienne - kontrola jakości to była wówczas czysta abstrakcja.
M-72 - 1951, AWO 425s-1957, MB W115-1975, ex Junak M10-1962.
regulacje? myslałem że sa tylko regulacje w pionie na zawiasach. Jesli jest tez w poziomie to prosze o info jak to zrobic
[ Dodano: 2006-12-21, 12:07 ]
a jesli chodzi o słupek to przynajmniej ja nic przy nim nie robiłem choc spawy nie wygladaja na fabryczne ale tak naprawde to wszedzie te spawy sa wrednie połozone. Nie jestem spawaczem ale sam bym lepiej zrobił
[ Dodano: 2006-12-21, 12:07 ]
a jesli chodzi o słupek to przynajmniej ja nic przy nim nie robiłem choc spawy nie wygladaja na fabryczne ale tak naprawde to wszedzie te spawy sa wrednie połozone. Nie jestem spawaczem ale sam bym lepiej zrobił
[quote="jasio"]regulacje? myslałem że sa tylko regulacje w pionie na zawiasach. Jesli jest tez w poziomie to prosze o info jak to zrobic
Fabrycznie stosowano dopasowane kształtem specjalne podkładki odległościowe z cienkiego aluminium i wkladano je między słupek a zawias w ilości zależnej od potrzeb.
W twoim przypadku musisz wybrać kompromis, lepsze pasowanie do przedniego lub do tylnego błotnika.Alternatywą jest kosztowna naprawa blacharska słupka.Najlepiej go wyciąć i wspawać nowy na wlaściwym miejscu.
Pozdrawiam.
Fabrycznie stosowano dopasowane kształtem specjalne podkładki odległościowe z cienkiego aluminium i wkladano je między słupek a zawias w ilości zależnej od potrzeb.
W twoim przypadku musisz wybrać kompromis, lepsze pasowanie do przedniego lub do tylnego błotnika.Alternatywą jest kosztowna naprawa blacharska słupka.Najlepiej go wyciąć i wspawać nowy na wlaściwym miejscu.
Pozdrawiam.
Tak wiem ze jest taka regulacja rygla zamka za pomoca cienkich blaszek. Chodzi mi o regulacje w poziomie całych drzwi, a nie tylko samego rygla zamka. Z tego co oglądałem to nie ma możliwości regulacji na słupku przednim, czyli zostaje mi ciąć i przesuwać cały słupek środkowy, choć mam jeszcze jeden pomysł, pomierzę wszystkie drzwi jakie mam i może sie okaże ze fabryka wypusciła jednak jakies dłuższe drzwi w ramach "poniedziałkowej roboty"
[ Dodano: 2006-12-21, 22:43 ]
a nie wczytałem sie w poprzedni post dokładnie i dopiero teraz złapałem o co chodzi z tymi regulacjami za pomoca blaszek, niestety u mnie były tylko po jednej a to za duzo nie dało
[ Dodano: 2006-12-21, 22:43 ]
a nie wczytałem sie w poprzedni post dokładnie i dopiero teraz złapałem o co chodzi z tymi regulacjami za pomoca blaszek, niestety u mnie były tylko po jednej a to za duzo nie dało