Warszwa M-20 czy opłaca się kupic.

Zapytania i porady techniczne
kuzii
Posty: 12
Rejestracja: 2008-02-04, 20:01
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki/Opole

Warszwa M-20 czy opłaca się kupic.

Post autor: kuzii »

Witam mam pytanie czy opłaca się kupić taką warszawę jak na zdjęciach za 5 tyś. gości dokłada przednie błotniki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kochane syrenki
Awatar użytkownika
KAZIO_
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 201
Rejestracja: 2007-10-18, 18:39
Lokalizacja: marymont

Post autor: KAZIO_ »

Jest silnik? jak wnętrze kompletne? są dokumenty?
kuzii
Posty: 12
Rejestracja: 2008-02-04, 20:01
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki/Opole

Warszwa M-20 czy opłaca się kupic.

Post autor: kuzii »

silnik jest niekompletny wnętrze też niekompletne. papiery są
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kochane syrenki
Awatar użytkownika
budmen1
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 70
Rejestracja: 2007-08-25, 20:40
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: budmen1 »

moim zdaniem to troszke za duzo ale to tylko moje zdanie
Awatar użytkownika
KAZIO_
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 201
Rejestracja: 2007-10-18, 18:39
Lokalizacja: marymont

Post autor: KAZIO_ »

Czasy w których kupowało sie garbata warszawe za 300pln odeszły do lamusa.
AMPIR
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 399
Rejestracja: 2006-10-31, 23:21
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Warszawa M20 czy opłaca się kupić?...

Post autor: AMPIR »

Witaj,
mimo iż moja opinia spotka się z wieloma głosami krytyki powiem: ZDECYDOWANIE NIE!
Chyba że kupujący cierpi na nadmiar gotówki i ma zgromadzone części potrzebna do odbudowy...
Proponuję tylko wykonać wstępny rachunek lub ja kto woli dodawanie:
koszt zakupu + koszt transportu do warsztatu + koszt piaskowania + koszt prac blacharskich + koszt zakupu blach + koszt części mechanicznych i pracy mechanika + koszt lakiernika + koszt tapicera + koszt zebrania wszystkiego w jedną całość i wiele, wiele innych kosztów.... i wtedy okaże się jak wygląda brutalna prawda tematu zwanego zakupem!
Jeśli coś jest w tej warszawiance interesującego to tabliczka znamionowa i dokumenty, pod warunkiem iż pojazd jest zarejestrowany lub jeśli został wyrejestrowany, a jego dokumenty znajdują się we właściwym wydziale komunikacji...
Koszt odbudowy tego egzemplarza co na fotkach wielokrotnie przekroczy bowiem i tak już wysoką cenę zakupu...
I na koniec prośba do Kolegów, aby w podobnych tematach wypowiadali się Ci, którzy mają "na koncie" o s o b i st e odbudowanie jakiegokolwiek pojazdu od wraku do auta jeżdżącego, sprawnego i zgodnego z oryginałem. Wiem iż Tacy są i nie ma znaczenia sprawa ich wieku, albowiem znam osoby mogące być autorytetami w tj dziedzinie mające lat sześćdziesiąt, jak również przed dwudziestką. Jest ich jednak niewielu...
Jeśli ktoś "podpuszcza" napalonego młodego człowieka do kupienia kupy korozji za ciężką kasę, to jest albo klakierem sprzedawcy - albo nie do końca wie co czyni...
Pozdrawiam
AMPiR
Awatar użytkownika
makscom
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 972
Rejestracja: 2005-04-24, 22:08
Lokalizacja: Polska

Post autor: makscom »

KAZIO_ pisze:Czasy w których kupowało sie garbata warszawe za 300pln odeszły do lamusa.
wiem cos o tym ...
AMPIR pisze:koszt zakupu + koszt transportu do warsztatu + koszt piaskowania + koszt prac blacharskich + koszt zakupu blach + koszt części mechanicznych i pracy mechanika + koszt lakiernika + koszt tapicera + koszt zebrania wszystkiego w jedną całość i wiele, wiele innych kosztów.
Bardzo dobra kalkulacja ktora sprawdza sie w 100% nieliczne wyceny ktore moge przedstawić

regeneracja przedniego zderzaka + kiełki=1400 zł
Tylny most - regeneracja, naprawa ,nowe przewody ham. Cylinderki, okładziny, łozyska, uszczelniacze.. i pierdoły.. = 400-600 zł

Przednie zawieszenie. regeneracja, piaskowanie, malowanie, wymiana elementów, łozyska, koncówki drazków, amory... etc. 700 zł

i możnabyłoby tak wymieniac...

AMPIR pisze:Jeśli ktoś "podpuszcza" napalonego młodego człowieka do kupienia kupy korozji za ciężką kasę, to jest albo klakierem sprzedawcy - albo nie do końca wie co czyni...
Słuszna uwaga.
tym bardziej ze to sie czasem wydaje ze sie zrobi czy naprawi... ale to naprawde wymaga ogromnej ilości czasu!


Pozdrawiam
Bo z syrenkami nigdy nie wie oj nie wie sie......
kuzii
Posty: 12
Rejestracja: 2008-02-04, 20:01
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki/Opole

Warszwa M-20 czy opłaca się kupic.

Post autor: kuzii »

Witam wielkie dzięki za rady kalkulację częściową sobie robiłem i rzeczywiście nie jest to opłacalne. pozdro
Kochane syrenki
Przemek
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 289
Rejestracja: 2005-03-26, 18:43
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Przemek »

ja bym kupil ta zolta sarne wydaje sie w duzo ladniejszym stanie :?: wiec moze na nia sie skus :)
kuzii
Posty: 12
Rejestracja: 2008-02-04, 20:01
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki/Opole

Warszwa M-20

Post autor: kuzii »

Syrenek posiadam już trzy sztuki dwie 105 i jedną 105 Bosto. A tamta syrena jest do sprzedania za 10 tyś co prawda po remoncie. pozdro
Kochane syrenki
Awatar użytkownika
Paderewsku
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 221
Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
Lokalizacja: Łosice/Głowno

Post autor: Paderewsku »

...po remoncie to ja ostatnio się połasiłem się na zapasowy silnik do warszawy. luz tłoka w cylindrze 0.7mm.....graniczny dopuszczalnu 0,35....a po remoncie 0,0.....,a szkoda gadać.... :evil: ...."po remoncie" to jest wtedy jak sobie sam zrobisz....
kuzii
Posty: 12
Rejestracja: 2008-02-04, 20:01
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki/Opole

Post autor: kuzii »

Właśnie remontuje jedną z tych trzech syren kto nie zaczął ten nie wie jak to jest ale mam chęć kupić jeszcze jakąś warszawę. pozdro
Kochane syrenki
Awatar użytkownika
makscom
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 972
Rejestracja: 2005-04-24, 22:08
Lokalizacja: Polska

Post autor: makscom »

Paderewsku pisze:po remoncie to ja ostatnio się połasiłem się na zapasowy silnik do warszawy.
Tak tylko trzebabyło zadac pytanie ile tysiecy kiulometrów właściciel zrobił jak zrobił remont. . . .


Też spotkałem sie z takimi agentami.. silnik jest po remoncie...

Cześciej mowił ze "silnik BYŁ po remoncie" no własnie był był . . . hehe
Bo z syrenkami nigdy nie wie oj nie wie sie......
Awatar użytkownika
Paderewsku
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 221
Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
Lokalizacja: Łosice/Głowno

Post autor: Paderewsku »

zaraz zaraz....jestem jeszcze przytomny- właściciel określał przebieg silnika po kapitalce na 1500km, wymieniając przy tym co wchodziło w zakres prac. wyszczególnianie szło mu bardzo przyzwoicie, ale na tym się skończyło. Co by nie zbaczać z tematu- jak już ktoś chce robić taką garbule, to i tak mu te 5.000PLN zginie w kosztach całej renowacji, ale z drugiej strony to za samą atrapę trzeba dać pewnie ze 2.000PLN, więc jak by była ...to by była.....
Awatar użytkownika
Bryan
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 77
Rejestracja: 2005-09-22, 10:16
Lokalizacja: Wrocław - Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Bryan »

ale hola hola..../ bo jednej rzeczy nie rozumiem.... kolega wyliczał tu koszta renowacji a powiedz mi skoro te koszta sie pojawią to co powiesz miłośnikowi co chce mieć garbuske?? - kup zrobioną za 15 tys ?? to życz powodzenia w pracach, bo szczerz to jak zależy Ci na wawce to sprobuj z ceny zejść troche i bierz wawe, bo tańsze nie będą. A co do atrakcyjności tabliczki znamionowej i rejestracji to w tej kwestii niech się wypowiedzą osoby które rejestrowały auto bez tych dokumentów.. bo nie są one niezbędne.../
W moich snach wciąż Warszawa.../
ODPOWIEDZ