Warszwa M-20 czy opłaca się kupic.
Warszwa M-20 czy opłaca się kupic.
Witam mam pytanie czy opłaca się kupić taką warszawę jak na zdjęciach za 5 tyś. gości dokłada przednie błotniki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kochane syrenki
Warszwa M-20 czy opłaca się kupic.
silnik jest niekompletny wnętrze też niekompletne. papiery są
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kochane syrenki
Warszawa M20 czy opłaca się kupić?...
Witaj,
mimo iż moja opinia spotka się z wieloma głosami krytyki powiem: ZDECYDOWANIE NIE!
Chyba że kupujący cierpi na nadmiar gotówki i ma zgromadzone części potrzebna do odbudowy...
Proponuję tylko wykonać wstępny rachunek lub ja kto woli dodawanie:
koszt zakupu + koszt transportu do warsztatu + koszt piaskowania + koszt prac blacharskich + koszt zakupu blach + koszt części mechanicznych i pracy mechanika + koszt lakiernika + koszt tapicera + koszt zebrania wszystkiego w jedną całość i wiele, wiele innych kosztów.... i wtedy okaże się jak wygląda brutalna prawda tematu zwanego zakupem!
Jeśli coś jest w tej warszawiance interesującego to tabliczka znamionowa i dokumenty, pod warunkiem iż pojazd jest zarejestrowany lub jeśli został wyrejestrowany, a jego dokumenty znajdują się we właściwym wydziale komunikacji...
Koszt odbudowy tego egzemplarza co na fotkach wielokrotnie przekroczy bowiem i tak już wysoką cenę zakupu...
I na koniec prośba do Kolegów, aby w podobnych tematach wypowiadali się Ci, którzy mają "na koncie" o s o b i st e odbudowanie jakiegokolwiek pojazdu od wraku do auta jeżdżącego, sprawnego i zgodnego z oryginałem. Wiem iż Tacy są i nie ma znaczenia sprawa ich wieku, albowiem znam osoby mogące być autorytetami w tj dziedzinie mające lat sześćdziesiąt, jak również przed dwudziestką. Jest ich jednak niewielu...
Jeśli ktoś "podpuszcza" napalonego młodego człowieka do kupienia kupy korozji za ciężką kasę, to jest albo klakierem sprzedawcy - albo nie do końca wie co czyni...
Pozdrawiam
AMPiR
mimo iż moja opinia spotka się z wieloma głosami krytyki powiem: ZDECYDOWANIE NIE!
Chyba że kupujący cierpi na nadmiar gotówki i ma zgromadzone części potrzebna do odbudowy...
Proponuję tylko wykonać wstępny rachunek lub ja kto woli dodawanie:
koszt zakupu + koszt transportu do warsztatu + koszt piaskowania + koszt prac blacharskich + koszt zakupu blach + koszt części mechanicznych i pracy mechanika + koszt lakiernika + koszt tapicera + koszt zebrania wszystkiego w jedną całość i wiele, wiele innych kosztów.... i wtedy okaże się jak wygląda brutalna prawda tematu zwanego zakupem!
Jeśli coś jest w tej warszawiance interesującego to tabliczka znamionowa i dokumenty, pod warunkiem iż pojazd jest zarejestrowany lub jeśli został wyrejestrowany, a jego dokumenty znajdują się we właściwym wydziale komunikacji...
Koszt odbudowy tego egzemplarza co na fotkach wielokrotnie przekroczy bowiem i tak już wysoką cenę zakupu...
I na koniec prośba do Kolegów, aby w podobnych tematach wypowiadali się Ci, którzy mają "na koncie" o s o b i st e odbudowanie jakiegokolwiek pojazdu od wraku do auta jeżdżącego, sprawnego i zgodnego z oryginałem. Wiem iż Tacy są i nie ma znaczenia sprawa ich wieku, albowiem znam osoby mogące być autorytetami w tj dziedzinie mające lat sześćdziesiąt, jak również przed dwudziestką. Jest ich jednak niewielu...
Jeśli ktoś "podpuszcza" napalonego młodego człowieka do kupienia kupy korozji za ciężką kasę, to jest albo klakierem sprzedawcy - albo nie do końca wie co czyni...
Pozdrawiam
AMPiR
wiem cos o tym ...KAZIO_ pisze:Czasy w których kupowało sie garbata warszawe za 300pln odeszły do lamusa.
Bardzo dobra kalkulacja ktora sprawdza sie w 100% nieliczne wyceny ktore moge przedstawićAMPIR pisze:koszt zakupu + koszt transportu do warsztatu + koszt piaskowania + koszt prac blacharskich + koszt zakupu blach + koszt części mechanicznych i pracy mechanika + koszt lakiernika + koszt tapicera + koszt zebrania wszystkiego w jedną całość i wiele, wiele innych kosztów.
regeneracja przedniego zderzaka + kiełki=1400 zł
Tylny most - regeneracja, naprawa ,nowe przewody ham. Cylinderki, okładziny, łozyska, uszczelniacze.. i pierdoły.. = 400-600 zł
Przednie zawieszenie. regeneracja, piaskowanie, malowanie, wymiana elementów, łozyska, koncówki drazków, amory... etc. 700 zł
i możnabyłoby tak wymieniac...
Słuszna uwaga.AMPIR pisze:Jeśli ktoś "podpuszcza" napalonego młodego człowieka do kupienia kupy korozji za ciężką kasę, to jest albo klakierem sprzedawcy - albo nie do końca wie co czyni...
tym bardziej ze to sie czasem wydaje ze sie zrobi czy naprawi... ale to naprawde wymaga ogromnej ilości czasu!
Pozdrawiam
Bo z syrenkami nigdy nie wie oj nie wie sie......
Warszwa M-20 czy opłaca się kupic.
Witam wielkie dzięki za rady kalkulację częściową sobie robiłem i rzeczywiście nie jest to opłacalne. pozdro
Kochane syrenki
Warszwa M-20
Syrenek posiadam już trzy sztuki dwie 105 i jedną 105 Bosto. A tamta syrena jest do sprzedania za 10 tyś co prawda po remoncie. pozdro
Kochane syrenki
- Paderewsku
- młody syreniarz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
- Lokalizacja: Łosice/Głowno
Tak tylko trzebabyło zadac pytanie ile tysiecy kiulometrów właściciel zrobił jak zrobił remont. . . .Paderewsku pisze:po remoncie to ja ostatnio się połasiłem się na zapasowy silnik do warszawy.
Też spotkałem sie z takimi agentami.. silnik jest po remoncie...
Cześciej mowił ze "silnik BYŁ po remoncie" no własnie był był . . . hehe
Bo z syrenkami nigdy nie wie oj nie wie sie......
- Paderewsku
- młody syreniarz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
- Lokalizacja: Łosice/Głowno
zaraz zaraz....jestem jeszcze przytomny- właściciel określał przebieg silnika po kapitalce na 1500km, wymieniając przy tym co wchodziło w zakres prac. wyszczególnianie szło mu bardzo przyzwoicie, ale na tym się skończyło. Co by nie zbaczać z tematu- jak już ktoś chce robić taką garbule, to i tak mu te 5.000PLN zginie w kosztach całej renowacji, ale z drugiej strony to za samą atrapę trzeba dać pewnie ze 2.000PLN, więc jak by była ...to by była.....
- Bryan
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 77
- Rejestracja: 2005-09-22, 10:16
- Lokalizacja: Wrocław - Kłodzko
- Kontakt:
ale hola hola..../ bo jednej rzeczy nie rozumiem.... kolega wyliczał tu koszta renowacji a powiedz mi skoro te koszta sie pojawią to co powiesz miłośnikowi co chce mieć garbuske?? - kup zrobioną za 15 tys ?? to życz powodzenia w pracach, bo szczerz to jak zależy Ci na wawce to sprobuj z ceny zejść troche i bierz wawe, bo tańsze nie będą. A co do atrakcyjności tabliczki znamionowej i rejestracji to w tej kwestii niech się wypowiedzą osoby które rejestrowały auto bez tych dokumentów.. bo nie są one niezbędne.../
W moich snach wciąż Warszawa.../