otwierany dach do syreny
otwierany dach do syreny
Witam!czy ktos może podpowiedzieć jaka firma dorobilaby mi otwierany dach do syrenki?chcę przerobic ją na cabrio.z gory dziękuję
Hej!!!
Litosci!!! - Chlopie - czasy sie nie zmienily - teraz posiadanie okrutnie okaleczonej Syreny - to po prostu obciach i wstyd!!! Jezeli juz Musisz cos pociac - wez jakiegos Warczyburga (byle nie za starego!!! - rece precz od zabytkow!!!) - Syrene po prostu sprzedaj komus kto bedzie potrafil docenic jej fabryczny potencjal!!! Naprawde - Zastanow sie dobrze zanim zrzucisz dach - zrujnujesz w ten sposob kolejny egzemplarz - a po tym jak Ci sie znudzi trafi na zlom - wiec Zastanow sie...
Litosci!!! - Chlopie - czasy sie nie zmienily - teraz posiadanie okrutnie okaleczonej Syreny - to po prostu obciach i wstyd!!! Jezeli juz Musisz cos pociac - wez jakiegos Warczyburga (byle nie za starego!!! - rece precz od zabytkow!!!) - Syrene po prostu sprzedaj komus kto bedzie potrafil docenic jej fabryczny potencjal!!! Naprawde - Zastanow sie dobrze zanim zrzucisz dach - zrujnujesz w ten sposob kolejny egzemplarz - a po tym jak Ci sie znudzi trafi na zlom - wiec Zastanow sie...
Przyszedl szarlatan szuja...
O KABRIOLETACH SLOW KILKA...
Jesli chodzi o Syrene Cabrio to radze najpierw 100razy przemyslec taki pomysl. Po pierwsze przy Polskich warunkach pogodowych kabriolet okazuje sie po prostu niepraktyczny, czy to jest Mercedes, czy Syrenka
Po drugie- i jest to chyba najwazniejszy powod- WIDZIALEM JUZ ZBYT WIELE SYREN CABRIO Z SERII "WIEJSKI tUNING- z malej bo to wiocha"
Przy budowie kabrioletu trzeba sie liczyc z trzema problemami:
1) Sztywnosc konstrukcji: dach ma pewien wplyw na sztywnosc, po jego zlikwidowaniu moga wystapic problemy z zamykaniem drzwi, moze zaczac sie deformowac tyl nadwozia. Nie wspomne juz o tym, ze na wysokosci srodkowego slupka autko MOZE sie zaczec rozlazic na boki, aczkolwiek przy odpowiednim usztywnieniu NIE MUSI...
2) Profesjonalne obciecie dachu- tez nie taka prosta sprawa. Trzeba pomyslec o jakims sensownym zagospodarowaniu miejsca po slupkach dachowych i szybach. No i chyba NAJWAZNIEJSZE- RAMA PRZEDNIEJ SZYBY, wielu nie wie dokladnie jak sie za to zabrac, tnie i... DUPA Wychodzi jakas pofaldowana blacha. (PATRZ FOTO)
Ramek drzwiowych i szybek trojkatnych, takze nie obcina sie szlifierka bo w Syrenie sa przykrecane
3) Ostatnia sprawa: wykonanie i zadbanie o prawidlowe naprezenie materialowego dachu. Dach kabrioletu po zalozeniu powinien ksztaltem przypomninac dach metalowy. Niby mozna zaadaptowac do tego celu np. dach Golfa Cabrio, ale komu to sie chce O ile w wiekszosci Syren-kabrioletow dach miedzy przednia szyba a palakiem srodkowym jeszcze jakos lezy to z tylu jest to jakas zwisajaca szmata, nawet bez plastikowych szyb
Niemniej, jesli Zdecydujesz sie wziac pod uwage przedstawione tutaj argumenty podaje adres http://www.polskie-auta.pl/, dalej trzeba przejsc do Syrena- JAK ZBUDOWAC KABRIOLET
To wszystko
Pozdrawiam
Po drugie- i jest to chyba najwazniejszy powod- WIDZIALEM JUZ ZBYT WIELE SYREN CABRIO Z SERII "WIEJSKI tUNING- z malej bo to wiocha"
Przy budowie kabrioletu trzeba sie liczyc z trzema problemami:
1) Sztywnosc konstrukcji: dach ma pewien wplyw na sztywnosc, po jego zlikwidowaniu moga wystapic problemy z zamykaniem drzwi, moze zaczac sie deformowac tyl nadwozia. Nie wspomne juz o tym, ze na wysokosci srodkowego slupka autko MOZE sie zaczec rozlazic na boki, aczkolwiek przy odpowiednim usztywnieniu NIE MUSI...
2) Profesjonalne obciecie dachu- tez nie taka prosta sprawa. Trzeba pomyslec o jakims sensownym zagospodarowaniu miejsca po slupkach dachowych i szybach. No i chyba NAJWAZNIEJSZE- RAMA PRZEDNIEJ SZYBY, wielu nie wie dokladnie jak sie za to zabrac, tnie i... DUPA Wychodzi jakas pofaldowana blacha. (PATRZ FOTO)
Ramek drzwiowych i szybek trojkatnych, takze nie obcina sie szlifierka bo w Syrenie sa przykrecane
3) Ostatnia sprawa: wykonanie i zadbanie o prawidlowe naprezenie materialowego dachu. Dach kabrioletu po zalozeniu powinien ksztaltem przypomninac dach metalowy. Niby mozna zaadaptowac do tego celu np. dach Golfa Cabrio, ale komu to sie chce O ile w wiekszosci Syren-kabrioletow dach miedzy przednia szyba a palakiem srodkowym jeszcze jakos lezy to z tylu jest to jakas zwisajaca szmata, nawet bez plastikowych szyb
Niemniej, jesli Zdecydujesz sie wziac pod uwage przedstawione tutaj argumenty podaje adres http://www.polskie-auta.pl/, dalej trzeba przejsc do Syrena- JAK ZBUDOWAC KABRIOLET
To wszystko
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Zobaczcie to:
http://www.allegro.pl/item112758986_pie ... _nowa.html
to chyba najlepsze cabrio z pieknej syrenki
http://www.allegro.pl/item112758986_pie ... _nowa.html
to chyba najlepsze cabrio z pieknej syrenki
Warszawa 223 1965r.
- szczurpreriowy
- -#Youngtimer
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2005-02-11, 00:12
- Lokalizacja: Wrocław
Re: otwierany dach do syreny
Panowie to wałekbartek pisze:Witam!czy ktos może podpowiedzieć jaka firma dorobilaby mi otwierany dach do syrenki?chcę przerobic ją na cabrio.z gory dziękuję
nikt poważny nie pyta posiadaczy całych Saren gdzie dorobić
dach z brezentu?
Bo skąd maja wiedzieć ????????
Z setek tysięcy różnych „Syrenek”składa się jedną Wielką Syrenę.Syrena Matka,
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
cos w niej jest
Witam
Faktyczie to jedyne sensownie wykonczone cabrio z jakim sie ostatnio spotkalem. Jednak nie powiem ze najladniejsze bo kiedys dawno widzialem artukol z ladniejsza. Nie mam dzis pewnosci ale zdaje sie ze to byl fabryczny prototyp. Ta tutaj nie ma rozkladanego dachu zreszta wlasciciel pisal nawet ze sprzedaje bo niema garazu. W naszym zmiennym klimacie troche ryzykowna jazda takim wozem. Ale faktycznie to odrobina gustu wsrod bestialsko pocietych Syrenek
Pozdrawiam
Faktyczie to jedyne sensownie wykonczone cabrio z jakim sie ostatnio spotkalem. Jednak nie powiem ze najladniejsze bo kiedys dawno widzialem artukol z ladniejsza. Nie mam dzis pewnosci ale zdaje sie ze to byl fabryczny prototyp. Ta tutaj nie ma rozkladanego dachu zreszta wlasciciel pisal nawet ze sprzedaje bo niema garazu. W naszym zmiennym klimacie troche ryzykowna jazda takim wozem. Ale faktycznie to odrobina gustu wsrod bestialsko pocietych Syrenek
Pozdrawiam
Potwierdzam... ja również nie widziałęm innej Syren zrobionej na kabrio, która by wyglądała choć trochę sensownie, w przeciwieństwie do tej. Jednak jak koledzy wspomnieli, to Syren na cabrio zdecydowanie NIE. To już lepiej wstaw sobie jakiś szyberdach, będzie to praktyczniejsze. Tylko z tego co mi wiadomo, to najpierw trzeba sam dach usztywnić, zanim zaczniesz ciąć otwór, bo inaczej po wycięciu się zapadnie i będzie problem. Jeśli natomiast koniecznie chcesz mieć cabrio to nie rób tego Syrenie, lepiej poszukaj sobie malucha cabrio, były takie fabrycznie... Duże fiaty też lepiej wyglądają po przeróbce niż Syreny, Tyle żę to konstrukcja samonośna i o ile w Syrenie i Wartburgu, jest rama i nadwozie można modelować niemal dowolnie, to w fiacie będziesz musiał najpierw zrobić sotowne wzmonienia, a właściwie to będzie musiał zrobić odpowiedni warsztat...
Jestem gotów stwierdzić, że przy cięciu Syreny nikt tutaj nie pomoże, bo ludzie którzy tu są, nie szpecą tak swoich ukochanych Ale powaga... Syrena cabrio może robić wrażenie co najwyżej na wiosce, lepiej zadbaj o jej dobry stan i kondycję, aby mogła śmigać żwawo, jeśli nie na codzień to na zloty chociaż, ale dachu nie tnij...
Jestem gotów stwierdzić, że przy cięciu Syreny nikt tutaj nie pomoże, bo ludzie którzy tu są, nie szpecą tak swoich ukochanych Ale powaga... Syrena cabrio może robić wrażenie co najwyżej na wiosce, lepiej zadbaj o jej dobry stan i kondycję, aby mogła śmigać żwawo, jeśli nie na codzień to na zloty chociaż, ale dachu nie tnij...
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A po obcięciu dachu będzie tak "pięknie" wyglądać jak np. ta:
http://www.allegro.pl/item113527980_syr ... iolet.html
http://www.allegro.pl/item113527980_syr ... iolet.html
Generalnie nikt ci nie broni konstytucyjnie zagwarantowanego prawa do ucięcia sobie czegoś np. dachu - taka cecha demokracji (chociaż w demokracji decydyje wiekszość a większość na forum jest przeciwna amputacji dachów). Ale istotnie era Syreny cabrio bezpowrotnie minęła. Podobnie jak era Junaka choppera miała swój historyczny epizod w latach '90- tych, a spróbuj teraz Janka pociąć! Może podobnie jak w przypadku kaleczenia motocykli zabytkowych, zainteresowania młodych adeptów sztuki spawania i cięcia kątówką przeniosły się w stronę "japonii" albo nowszych rusków m.in. dlatego, że są tańsze, to podobnie powinno się postępować ze starymi samochodami - nie Wawki czy Syreny tylko np. 125p (samonośna buda to dopiero wyzwanie dla konstruktora). Osobiście widziałem tylko kilka ładnie zrobionych przeróbek starych aut i motocykli (a widziałem wiele...), bez dobrego pomysłu, projektu czy wiedzy powstaje dziadostwo, na które ani patrzeć nie można, ani tym nie da się jeździć. A skoro już ktoś jest za przerabianiem zabytków t odlaczego nie znalazł sie żaden mądry, który by np tuningował Fiata 508 albo MB 170V (niech tylko który spróbuje, to ja mu...)Sikor pisze:No i IV rzeczpospolita w pełni...
M-72 - 1951, AWO 425s-1957, MB W115-1975, ex Junak M10-1962.
Nie zrozumiałeś aluzji do postu ponad moim, trudno...
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef