układ kierowniczy
Moderator: adameo2
układ kierowniczy
Bardzo proszę o pomoc w uzyskaniu informacji, na temat układu kierowniczego, a mianowicie z czego pasują do syrenki końcówki drążków kierowniczych. Bo regenerowanie mnie nie satysfakcjonuje a niema to jak nowe!!!
Nie przesadzajmy z tym ,że regenerowane to złe.
Primo--jeśli masz dojscie do kamieni--miseczek (po ludziach są na sztuki) to można je wsadzić w miejsce starych. Oczywiscie po rozebraniu przegubu kulowego
Mówimy tu o przegubach rozbieralnych, typowych syrenowskich.
Jesli nie mamy żadnych częsci nowych do przegubu--nic nie szkodzi.
Rozbieramy go,i tę sprężynę o 3 zwojach która tam jest w środku, rozciągamy po chamsku o jakieś 5--8 mm na długość.
Przegub umyć w środku bez wyjmowania dolnej miseczki, napchać smaru ŁT 4 lub STP (można oba), założyc wieczko,segerek zapiąć.
Gwarantuję, że kilka lat wytrzyma.
Jeśli by sie okazało w trakcie, ze miseczki są tak wytarte,ze kula na tym stozku ma luz po zamknięciu wieczka ze sprężyną (pomimo jej rozciągniecia), to trzeba wyjąć obie miseczki (kamienie) i na szlifierce je trochę obniżyć. I potem montaż.
Że to jest partyzantka ??????
Ale jaka skuteczna !!
Primo--jeśli masz dojscie do kamieni--miseczek (po ludziach są na sztuki) to można je wsadzić w miejsce starych. Oczywiscie po rozebraniu przegubu kulowego
Mówimy tu o przegubach rozbieralnych, typowych syrenowskich.
Jesli nie mamy żadnych częsci nowych do przegubu--nic nie szkodzi.
Rozbieramy go,i tę sprężynę o 3 zwojach która tam jest w środku, rozciągamy po chamsku o jakieś 5--8 mm na długość.
Przegub umyć w środku bez wyjmowania dolnej miseczki, napchać smaru ŁT 4 lub STP (można oba), założyc wieczko,segerek zapiąć.
Gwarantuję, że kilka lat wytrzyma.
Jeśli by sie okazało w trakcie, ze miseczki są tak wytarte,ze kula na tym stozku ma luz po zamknięciu wieczka ze sprężyną (pomimo jej rozciągniecia), to trzeba wyjąć obie miseczki (kamienie) i na szlifierce je trochę obniżyć. I potem montaż.
Że to jest partyzantka ??????
Ale jaka skuteczna !!