Witam.
Mam pytanie dotyczące remontu zabytka, a być może ktoś już ćwiczył te sprawy i będzie mi wstanie pomóc.
Chodiz mi o kwestie kiedy kupuję samochód (w zasadzie złom) i nie jest on wstanie przejść przeglągu. Wiadomo remeont tego trochę czasu zajmie. Jak bytałem się w Wydziale Komunikacji to rejstracje mogę dokonać później (nie w ciągu 30 dni bo ustawodawca nie wymyślił jak karać takie osoby).
Ale pozostaje problem OC. Powinienem go płacić bo są wysokie kary. Ale w przypadku np. Warszawy będą to ogromne koszty, mimo że nie będę tym nigdzie wyjeżdżał. Szkoda kasy bo mogłaby on póść na remon autka.
Wiadomo mogę nie płacić, ale jest to ryzyko, bo kara to ok. 2000 PLN. mogę kombinować z lewymi przeglądami i teoretycznym "wstawieniem" silnika od malucha (wtedy można zejść z OC do 170PLN rocznie), ale to jest bzdura (tak jak nie jedna rzecz wychodząca od naszego ustawodawcy).
Pozdrawiam
nierod
REMON ZABYTKA (problem z OC)
Moderator: adameo2
- Kapitan Zbik
- młody syreniarz
- Posty: 248
- Rejestracja: 2005-01-21, 16:17
- Lokalizacja: Głubczyce/Trzebnica
- Kontakt:
Ubezpieczenie OC możesz zapłacić bez problemu pokazując jedynie podbitą (w urządzie skarbowym - koszt 5zł znaczek + bodajże 2% podatek od czynności cywilno-prawnych od wartości samochodu, jeśli wartość ta jest wyższa niż 1tys. zł) umowę kupna- sprzedaży samochodu. O rejestracje bym się nie martwił, chyba nie grożą za to jakieś drakońskie kary jak w przypadku niezapłaconego OC, jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.
FSM Syrena 105L, 1976r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.