Syrenka 103 1965r.
Dziś jestem szczęśliwy i zadowolony tak jak cały dzień źle się czułem tak wieczorem jest wszystko w porządku Jechałem do Gdańska obejrzeć te kolpaki, które chciałem kupić. Okazało się że gościu nie odnawia ich tylko robi tak nowe. Podobno do Nekli też wysyłał. Ma do tego zrobiony nowy komplet zderzaków wraz z kłami za 3 tys. zł. Mówi że odnowa wychodzi podobnie jak robienie nowego. Pewnie kupię od niego ten komplet zderzaków i na pewno zawioze mu do chromu resztę moich rzeczy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
Musisz szukać wentyl o oznaczeniu TR 15, ostatnio kupowałem takie dętki z tego rodzaju wentylem i pasują do felg Syrena/Warszawa. Ja też przymierzam się do założenia samych opon bez dętek ale miałem dość widoczne ślady po wrzerach rdzy od wewnętrznej strony i gumiarz poradził dołożyć te 125 zł na dętki dla świętego spokoju.
Ładne kołpaki, ciekawe czy dorabia też takie gładkie bez wytłoczonego logo FSO? I ile taka przyjemność kosztuje?
Ładne kołpaki, ciekawe czy dorabia też takie gładkie bez wytłoczonego logo FSO? I ile taka przyjemność kosztuje?
Zanim miałeś swego Fiata, byłeś pieszym długie lata!
Dymek, Kto szuka - nie błądzi ! Chromy też piękne ! Możesz podać dokładny adres tego dorabiającego i jego ceny ?
[ Dodano: 2018-10-05, 22:56 ]
Grzesiek, Za 1200 zł jest kpl. - to znaczy co ?
[ Dodano: 2018-10-05, 22:56 ]
Grzesiek, Za 1200 zł jest kpl. - to znaczy co ?
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Adres to byłem u niego pod domem, jeszcze nie wiem gdzie ma zakład. Najlepiej kontaktować się z nim przez telefon: +48515562694
Cen pozostałych też nie znam jeszcze. Wiem, że robi w tym dwadzieścia lat już.
[ Dodano: 2018-10-06, 16:16 ]
Pierwsza przymiarka jeszcze bez przykrecenia. Pierwszy wyszedł mi mocno za szary, a drugi chyba za biały... Zobaczymy jak to będzie.
[ Dodano: 2018-10-06, 20:53 ]
Teraz przy drineczku w mojej pracy męczy mnie jeszcze jedno pytanie którym tata mnie męczy... Czy wszystkie syreny miały takie same bębny hamulcowe? Tata mi wmawia że te felgi z dużą dziura nie będą się tak trzymały jak powinny. Patrzę na zdjęcia i chyba wszystkie są takie same i w zukach i innych też. Jak myślicie?
Cen pozostałych też nie znam jeszcze. Wiem, że robi w tym dwadzieścia lat już.
[ Dodano: 2018-10-06, 16:16 ]
Pierwsza przymiarka jeszcze bez przykrecenia. Pierwszy wyszedł mi mocno za szary, a drugi chyba za biały... Zobaczymy jak to będzie.
[ Dodano: 2018-10-06, 20:53 ]
Teraz przy drineczku w mojej pracy męczy mnie jeszcze jedno pytanie którym tata mnie męczy... Czy wszystkie syreny miały takie same bębny hamulcowe? Tata mi wmawia że te felgi z dużą dziura nie będą się tak trzymały jak powinny. Patrzę na zdjęcia i chyba wszystkie są takie same i w zukach i innych też. Jak myślicie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
Czoło bębnów jest takie samo przy wszystkich modelach Syren. Młodsze modele jedynie są głebsze co daje szersze okładziny hamulcowe. Felgi na tych bębnach trzymać się będą tak samo - zarówno starsze (z większym otworem wewnątrz i wywinięciem do środka) i nowsze (z mniejszym otworem i wywinięciem na zewnątrz) Różnica pomiędzy starszymi i nowszymi felgami polega na tym, że nowsze łatwiej jest wycentrować na piaście i wtedy łatwiej jest przykręcić nakrętki na szpilki, a starsze - nie ma tego centrowania felgi, bo jest większy otwór wewnętrzny , w związku z tym trudniej ustawić koło (felgę) ale po wkręceniu dwóch nakrętek reszta otworów jest już ustawiona !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
SyrHarMer, dzięki wielkie, o to mi chodzilo. Cały czas tak mówię a tata nie chce mi się wierzyć
[ Dodano: 2018-10-14, 09:29 ]
Kupiłem jednak te czekoladki wczoraj, także będą takie lampki jakie mają być
Mam jeszcze niewielki problem ze skrzynią biegów. Już raz ją mieliśmy rozebrane, ale tata chce jeszcze raz póki nie jest wystawiona, ponieważ wsteczny wyskakuje pod obciążeniem. Mam garaż w piwnicy i kiedyś jak tata jeszcze Syreną jeździł to prawie mu się nie udało z niego wyjechać. Nie wiem czy coś wymyślimy, ale można spróbować przed założeniem. Może macie jakieś doświadczeniem ze skrzynia i możecie coś podpowiedzieć?
[ Dodano: 2018-10-14, 09:29 ]
Kupiłem jednak te czekoladki wczoraj, także będą takie lampki jakie mają być
Mam jeszcze niewielki problem ze skrzynią biegów. Już raz ją mieliśmy rozebrane, ale tata chce jeszcze raz póki nie jest wystawiona, ponieważ wsteczny wyskakuje pod obciążeniem. Mam garaż w piwnicy i kiedyś jak tata jeszcze Syreną jeździł to prawie mu się nie udało z niego wyjechać. Nie wiem czy coś wymyślimy, ale można spróbować przed założeniem. Może macie jakieś doświadczeniem ze skrzynia i możecie coś podpowiedzieć?
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
na wstecznym są zamontowane tryba z prostymi zębami, więc mało prawdopodobne by tam tkwił problem.Dymek pisze: Mam jeszcze niewielki problem ze skrzynią biegów. Już raz ją mieliśmy rozebrane, ale tata chce jeszcze raz póki nie jest wystawiona, ponieważ wsteczny wyskakuje pod obciążeniem. Mam garaż w piwnicy i kiedyś jak tata jeszcze Syreną jeździł to prawie mu się nie udało z niego wyjechać. Nie wiem czy coś wymyślimy, ale można spróbować przed założeniem. Może macie jakieś doświadczeniem ze skrzynia i możecie coś podpowiedzieć?
1 albo źle wyregulowany zewnętrzny mechanizm dźwigni biegów (wodzików) i nie włącza do końca wstecznego ( nie blokuje kulka w skrzyni ) - najczęściej spotykana przyczyna . Trudność w regulacji mogą powodować nadmierne luzy na przegubach i łączniku pośrednim.
lub
2 wewnątrz skrzyni , zatrzask trzymający wodzik za słaba sprężynka lub wyrobiony zatrzask
podpowiedź ... zdemontuj połączenie z dźwignią zmiany biegów i włącz bieg wsteczny ręcznie przy skrzyni, uruchom silnik na wciśniętym sprzęgle i zrób próbę. ewentualnie tak wydłuż poziomy wodzik (prze reguluj na czas próby) by mieć pewność iż na maksa wskakuje ci bieg wsteczny
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
Mam czekoladki kompletne, ale jak się okazało jedna jest od syreny a druga od Warszawy. Wyczytałem to z metek i różnią się tą gumową podstawą więc narazie założyłem na tą gumę od nowych lamp sam klosz czekoladki. Mam stare gumy, mocno pomalowane, właśnie takie pardziej profilowane jakie były w czekoladkach, ale nie wiem czy to jest aż takie istotne aby myśleć o tych gumach. Teraz patrząc na nie zminilem o nich zdanie i nawet mi się podobają staram się trochę postarzac moją syrenke aby wyglądała inaczej niż te wszystkie z pobliskich zlotów, a skoro moja tak miała to tym bardziej fajnie.
Dzis jeszcze założyłem napęd wycieraczek wraz z całą ich mechaniką. Tak powolutku idziemy do przodu a ja coraz bardziej nie mogę się doczekać pierwszego odpalenia, a silnik i skrzynia cały czas leżą na ziemi... Czekam jeszcze na to aż teściu dorobi mi nowy stalowy łącznik rury wydechowej z kolektorem, bo stary żeliwny był już dawno pekniety i jakoś na druty złożony przez tatę aby się tylko trzymał. Jak będę miał to to ruszymy mocniej z silnikiem myślę
Dzis jeszcze założyłem napęd wycieraczek wraz z całą ich mechaniką. Tak powolutku idziemy do przodu a ja coraz bardziej nie mogę się doczekać pierwszego odpalenia, a silnik i skrzynia cały czas leżą na ziemi... Czekam jeszcze na to aż teściu dorobi mi nowy stalowy łącznik rury wydechowej z kolektorem, bo stary żeliwny był już dawno pekniety i jakoś na druty złożony przez tatę aby się tylko trzymał. Jak będę miał to to ruszymy mocniej z silnikiem myślę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
Dymek skąd wziąłeś takie ładne gumy pod lampy?
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0