Warsztat renowacji starych aut i motocykli "MotoRenowac
Warsztat renowacji starych aut i motocykli "MotoRenowac
Warsztat renowacji starych aut i motocykli "MotoRenowacje"
Serdecznie zapraszam do pasjonata starych samochodów!
"MotoRenowacje" to najnowszy mój projekt, zależy mi na tym aby przywrócić do życia jak najwięcej samochodów i motocykli.
Moja oferta obejmuje:
-renowacje blacharskie aut (zdzieranie lakieru, miejscowy ocynk natryskowy, wyprawki blacharskie, szpachlowanie i malowanie podkładem, kosmetyka i polerowanie)
-renowacje kosmetyczne motocykli (od zdzierania lakieru i ocynk natryskowy po podkład i polerowanie silników)
Moja oferta jest skierowana do osób które nie mają czasu doprowadzić do super stanu swojego pojazdu.
Zapraszam do konsultacji:
gg: 1641159
tel. 519 711 185
oraz e-mail dostępny na tej stronie
Lokalizacja:
Słupca (powiat słupecki, woj. wielkopolskie, 20km od Wrześni i 25 od Konina, na drodze K92)
Serdecznie zapraszam do pasjonata starych samochodów!
"MotoRenowacje" to najnowszy mój projekt, zależy mi na tym aby przywrócić do życia jak najwięcej samochodów i motocykli.
Moja oferta obejmuje:
-renowacje blacharskie aut (zdzieranie lakieru, miejscowy ocynk natryskowy, wyprawki blacharskie, szpachlowanie i malowanie podkładem, kosmetyka i polerowanie)
-renowacje kosmetyczne motocykli (od zdzierania lakieru i ocynk natryskowy po podkład i polerowanie silników)
Moja oferta jest skierowana do osób które nie mają czasu doprowadzić do super stanu swojego pojazdu.
Zapraszam do konsultacji:
gg: 1641159
tel. 519 711 185
oraz e-mail dostępny na tej stronie
Lokalizacja:
Słupca (powiat słupecki, woj. wielkopolskie, 20km od Wrześni i 25 od Konina, na drodze K92)
- cobra19_men
- -#Junior
- Posty: 151
- Rejestracja: 2005-01-23, 23:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
także prowadzę tego typu działalność tylko dużo bardziej rozszerzona i z reguły to ja jeżdżę do klienta po tym jak mi podeśle fotki i nie patrze na to że jest to drugi koniec kraju,tyle że trzeba po zdjęciach przybliżyć klientowi kwotę wstępną naprawy pojazdu,bo nie każdy zdaje sobie sprawę ile zajmuje czasu tłoczenie nowych blach itp,myślą że to kosztuje 100zł a jest to dużo więcej
No stary...jak tłoczysz nowe blachy to już czekam na produkcje zamienników:).
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
ja utrzymuję się nie tylko z renowacji, a jeśli trasa w mojej pracy na to mi pozwala, to jadę zobaczyć jak co wygląda. MotoRenowacje to dla mnie hobbypalmcam pisze:także prowadzę tego typu działalność tylko dużo bardziej rozszerzona i z reguły to ja jeżdżę do klienta po tym jak mi podeśle fotki i nie patrze na to że jest to drugi koniec kraju,tyle że trzeba po zdjęciach przybliżyć klientowi kwotę wstępną naprawy pojazdu,bo nie każdy zdaje sobie sprawę ile zajmuje czasu tłoczenie nowych blach itp,myślą że to kosztuje 100zł a jest to dużo więcej
Tak się składa że poszukuję fachowca do wyspawania syreny bosto.. a tu taki wybór i to z dwóch przeciwległych biegunów z jednej stony hobbysta z drugiej zawodowiec , więc jako zdecydowany klient mam konkretne pytanie do jednego i drugiego pana. Pokażę fotki co jest do zrobienia i prosiłbym o wstępną wycenę kosztów a także podanie czasu remontu, no i przydały by się jakieś referencje w postaci już wykonanych prac.
Mój adres pod którym pogadamy o szczegółach.
kafe61@wp.pl
Mój adres pod którym pogadamy o szczegółach.
kafe61@wp.pl
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 105L /83 poszła do Wheler dealer
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
Nie mówię że jest ogrom prac.
Jest syrena do klasycznej blacharki jak większośc syren i szukam fachowca który jest w stanie to zrobić.
Jasne że mógłbym kupić bosto gotową do jazdy ale mnie nie o to chodzi.
Podwozie syreny jest rozebrana do śrubki i z powrotem składana z nowych części i trzeba na to założyć ładną budę żeby było orginalnie a nowa jest nieosiągalna.
Więc kupowanie drugiej bosto jest bez sensu.
Jest syrena do klasycznej blacharki jak większośc syren i szukam fachowca który jest w stanie to zrobić.
Jasne że mógłbym kupić bosto gotową do jazdy ale mnie nie o to chodzi.
Podwozie syreny jest rozebrana do śrubki i z powrotem składana z nowych części i trzeba na to założyć ładną budę żeby było orginalnie a nowa jest nieosiągalna.
Więc kupowanie drugiej bosto jest bez sensu.
Syrena 105L /83 poszła do Wheler dealer
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
palmcam- a co tłoczysz?
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz