Przychylam sie do tezy z art. w Automobiliscie, przytoczonej chyba z Motoru, ze tak naprawde nie bylo jednego konkretnego egzemplarza, ktory rozpoczynal by nowa serie 101.. Tak sobie mysle, ze to moze byc model 101 ale z podwoziem od 100, bo takie akurat w tym czasie mieli na stanie..W dowodzie rok produkcji to 1960 i model 101..Zgadzaja sie numery podwozia i silnika z tymi w dowodzie..Chcialbym sie upewnic jak powinno byc ostatecznie, aby wiedziec czego dokladnie mam szukac..Np wpadl mi w rece ladny, uzywany tylny blotnik ale bez przetloczen pod oswietlenie, a do konca nie wiem jaki powinien byc oryginalnie w tym konkretnym egzemplarzu aby jak najbardziej zblizyc sie do oryginalu..Pompa paliwa wg zestawienie Krzysztofa Sachsa byla montowana pod koniec 100..To sa tylko moje luzne dywagacje, poniewaz w tym temacie jestem zupelnym lajkonikiem..
Zachecam do dyskusji, a stam blachy w rzeczywistosci jest duzo gorszy niz wyglada na zdjeciach..masakra
Zastanawia mnie rowniez nr podwozia 1290..zupelnie ni jak ma sie on do tabeli z numerami i latami produkcji..ciekawe
[ Dodano: 2009-09-02, 20:39 ]
1.Czy krotka klapa bagaznika pojawila sie dopiero w modelu 102 czy juz w 101?
2.Czy drzwi krotkie i progi wystepowaly dopiero w modelu 102 czy juz w 101?
Ogolnie probuje uzyskac definitywna odpowiedz na nurtujace mnie pytanie czy na 100 % klapa powinna byc dluga i czy na 100 % w moim egzemplarzu powinny byc dlugie drzwi bez progow (co swiadczylo by, ze zarowno klapa jak i drzwi+progi zostaly przerobione..)...