zerwana linka wolnego kola:(
zerwana linka wolnego kola:(
samochod jeszcze nie jezdzi, niedlugo zamierzam sprobowac odpalic, czy wolne kolo bedzie wlaczone, czy mozna tak jezdzic???, nie do konca rozumiem o co chodzi z tym wolnym kolem, bo dopiero zaczynam sie zaglebiac w budowie mojego auto, (niesmiac sie) tylko pomagac
Hej!!!
Nie Przejmuj sie tym na razie - w uruchomieniu to w niczym nie przeszkadza - wolne kolo to po prostu sprzeglo jednostronne - ktore chroni silnik w momencie braku smarowania czyli w momencie hamowania silnikiem - po prostu 2-takty tego nie znosza wiec inzynierskie madre glowy wymyslily sprytny patent umozliwiajacy jednak jazde rozpedem - natomiast silnik w tym momencie jest odlaczany wlasnie przez wolne kolo - pracuje sobie spokojnie - jest smarowany - a w momencie dodania gazu po prostu sprzeglo odpuszcza i jedzie sie normalnie dalej - mam nadzieje ze nic nie pochrzanilem - usilowalem po prostu wyjasnic najprosciej jak tylko umialem
Aha, na chlopski rozum - jezeli Masz zerwana linke wolnego kola - pozostaje ono wylaczone - wiec po prostu nie hamuj silnikiem - nie Dopuszczaj do sytuacji kiedy silnik przestanie byc smarowany - i tyle...
Nie Przejmuj sie tym na razie - w uruchomieniu to w niczym nie przeszkadza - wolne kolo to po prostu sprzeglo jednostronne - ktore chroni silnik w momencie braku smarowania czyli w momencie hamowania silnikiem - po prostu 2-takty tego nie znosza wiec inzynierskie madre glowy wymyslily sprytny patent umozliwiajacy jednak jazde rozpedem - natomiast silnik w tym momencie jest odlaczany wlasnie przez wolne kolo - pracuje sobie spokojnie - jest smarowany - a w momencie dodania gazu po prostu sprzeglo odpuszcza i jedzie sie normalnie dalej - mam nadzieje ze nic nie pochrzanilem - usilowalem po prostu wyjasnic najprosciej jak tylko umialem
Aha, na chlopski rozum - jezeli Masz zerwana linke wolnego kola - pozostaje ono wylaczone - wiec po prostu nie hamuj silnikiem - nie Dopuszczaj do sytuacji kiedy silnik przestanie byc smarowany - i tyle...
Przyszedl szarlatan szuja...
Tak jak napisal przedmowca, tyle ze problem wystepuje tylko podczas dluzszego hamowania silnikiem np jazda z gory. Na swiatla mozna dojezdzac na luzie wiec w miescie to nie ma z tym problemu. Wolne kola maja to do siebie ze lubia sie rozsypywac wiec z wlaczonym kolem nie mozna ostro przyspieszac a jadac na "luzie kola" gaz nalezy dodawac powoli az kolo "zlapie". Linka pasuje rowerowa wiec nie bedziesz mial problemu z wymiana jej.
wolne koło
Niestety 90% wolnych kół w syrenach jest "rozsypanych". To dlatego ,że (patrz poprzednie posty) zbyt nagle dodawano gazu przy lince zaciągnietej na zaczep (działa wolne koło) i następowało uderzenie obrotów silnika w słabe ząbki koła. Ząbki sie ścinały
I tu problem, bo po takiej awarii samochód WOGÓLE nie jechał i tylko w skrzyni chrobotało.
Co zrobić wtedy ?
1-odczepić tę linkę i nigdy nie używać.
2- młotkiem wbić dźwignię wolnego koła w pozycję "ostre" czyli ku przodowi pojazdu.
3- nigdy nie używać wolnego koła więcej--ma ono złą konstrukcję w Syrenie, jest za słabe.
I tu problem, bo po takiej awarii samochód WOGÓLE nie jechał i tylko w skrzyni chrobotało.
Co zrobić wtedy ?
1-odczepić tę linkę i nigdy nie używać.
2- młotkiem wbić dźwignię wolnego koła w pozycję "ostre" czyli ku przodowi pojazdu.
3- nigdy nie używać wolnego koła więcej--ma ono złą konstrukcję w Syrenie, jest za słabe.
Nie gadaj
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::