Kupiłem syrenkę ze starym akumulatorem 55 ah który jest już do wyrzucenia
W instrukcji obsługi pisze że do syreny 105 powinien być akumulator 42 ah
Mam pytanie jaki jest odpowiedni akumulator żeby nie był ani za duży ani za mały
Dzięki
ogólnie jest tak jeśli masz za duży akumulator to nie zostanie on doładowany i krócej ma swoją żywotność ale plus jest taki że nie masz problemów z niczym szczególnie z odpalaniem. Ja w dupowozie mam 200Ah (golf 2) akumulator już trzyma mi ponad dwa lata a dostałem już używany ale nigdy mnie nie zawiódł zima nie zima pali bez problemów. Ja bym spokojnie wsadził 55Ah
_________________ Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Na tym co mam jeżdzę już dwa lata i bezawaryjnie a dostałem go już używanego po jakimś roku. Wolę dać 100zł więcej za akumulator i nie mieć problemów z prądem nawet jak krótko pożyje niż kupić normalny taki jak powinien być i ładować go w zimę co dwa dni.
ja mam w moim wole roboczym akumulator taki jaki przewidziała fabryka. Nie wiem ile ma lat - ja mam woła od 5 lat i akumulator, który w nim był i jest cały czas działa... ale zawsze jadę na dłuższym odcinku z racji dojazdów do pracy więc po drodze akumulator się doładuje. Zatem polecam akumulator zgodny z fabrycznym lub nieco (10-15%) większy.
Nieśli nie pokonujemy regularnie dłuższych odcinków, lub co często sie zdarza właścicielom zabytkowych aut mamy dłuższe przestoje to warto wyrobić sobie nawyk doładowywania akumulatora, będzie wtedy długo służył a auto zawsze mamy gotowe do drogi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum