witam.
Pewnie temat nie raz był maglowany i ile użytkowników tyle opinii, ale proszę o pomoc.
Mam problem z przegubami, czuć na kierownicy duże wibracje, a na luzie nic.
Proszę o informację, czy lepiej robić przeróbkę czy lepiej kupować nowe przeguby i półosie i wymieniać.
Jeśli przerabiać to proszę o linki jak to zrobić, ewentualnie proszę o polecenie firmy która by się tym mogła zająć.
dzięki za pomoc
pozdrawiam
Przeguby 105 L
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2018-01-15, 20:53
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Przeguby 105 L
masz za twarde smarowidło lub jego brak19michal79 pisze: Mam problem z przegubami, czuć na kierownicy duże wibracje, a na luzie nic.
do przegubów oryginalnych dolej oleju, tam ma być półpłynna mieszanina oleju hipol i smaru łt-4 , pół na pół
odnośnie linków19michal79 pisze: Proszę o informację, czy lepiej robić przeróbkę czy lepiej kupować nowe przeguby i półosie i wymieniać.
Jeśli przerabiać to proszę o linki jak to zrobić, e
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... &start=195
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
Z przerabianiem, to jest tak, że niby jest proste ale nie do końca. Bo spawanie gatunkowej stali (a z niej są przeguby) wiąże się z odpowiednią obróbką termiczną przed/po spawaniu. I coś czytałem, że jakieś tak koło się kiedyś podczas jazdy urwało... Zresztą w linku masz głosy za i przeciw.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.