jaki inny silnik do warszawy

Zapytania i porady techniczne
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

Kiedyś miałem okres kiedy marzyłem o wrzuceniu Andori do Warszawki.
Miała to być imitacja wersji która kiedyś opuściła w niewielkiej liczbie fabrykę, czyli taxi diesel.
Jako , że napęd jest od Żukowa to modernizacja byłaby bezbolesna, ale niestety nie taka tania, bo te silniczki są w cenie.
Co do wytrzymałości budy to nie żartujcie sobie, były Warszawki z dużo mocniejszymi motorami i wychodziły z tego bez szwanku.
Cała sprawa mi przeszła bo ceny ropy przestały być atrakcyjne, poza tym ropniaki często mają problem na mrozie, zwłaszcza wiekowe no i trudno pozbyć się nadwyżki hałasu.

PS:
Ale trzeba przyznać, że taka pyrkająca Warszawka w diesel-ku robiłaby wrażenie. :)
Awatar użytkownika
suchy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1583
Rejestracja: 2009-01-06, 15:29
Lokalizacja: Kielce

Post autor: suchy »

http://allegro.pl/listing/search.php?sg ... uk+andoria

Czy ja wiem czy to takie drogie, na pewno domu nie trzeba pod taki silnik zastawiać. :grinser
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
Awatar użytkownika
Jarecki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 516
Rejestracja: 2008-09-07, 00:09
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Jarecki »

CZESIO1958 pisze::D :D
Szkoda naszego wysiłku . Jak kotoś chce nie zabuduje silnik 1,3 lub 1,4 do Warszawy to się sam przekona. Moc mocą , silnik zblokujesz ze skrzynią do jakiegoś tylno napędowca ok.
A co z tylnym mostem , będziesz zmieniał kolo talerzowe i atak zeby pasowało ??
Panowie to nie jest tak chop siup.
Kolega Karol z Olsztyna włożył do sedanki silnik Poloneza 1,5 lub 1,6 + lpg ( nie pamiętam czy skrzynie też). Wawka śmigała jak ta lala. Silnik chodził na trochę wyższych obrotach, ale dzwięk napędu dobże to kamuflował.
Ku drugiej młodości czyli reNOWAcja 105L 1979'
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

witam,ja od ponad dwoch lat jezdze moja klementyna V6,silnik 2.3 V6 115KM z forda ,skrzynia5 biegowa manualna ford ,wal napedowy z podpora z forda ,polaczone z tylnym mostem od wolgi GAZ24 o przelozeniu 10/39, hamulce-przod tarcze wentylowane,tyl-bebny-pompa hamulcowa 2 stopniowa z serwem w miejscu oryginalnej 1 stopniowej co do odchodzenia z paleniem gumy raczej niemozliwe.auto rozpedza sie jak szalone na 3 biegu potrafi jechac okolo 130km/h, jesli chodzi o silnik forda ,dynamiczny,spala okolo 13 litrow benzyny w miescie,jesli chcesz wsadzic z opla,musisz ciac belke przedniego zawieszenia bo miska olejowa odwrotnie.co do mostu,to jesli inny silnik to i inne przelozenie,jesli masz most 8/41 z dolnozaworowej to dupa-duza moc mala predkosc ,duze spalanie,jesli masz 9/41 z gornozaworowej to juz ciut lepiej,najlepsza opcja to most z wolgii :ok3
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
ODPOWIEDZ