Kiedyś miałem okres kiedy marzyłem o wrzuceniu Andori do Warszawki.
Miała to być imitacja wersji która kiedyś opuściła w niewielkiej liczbie fabrykę, czyli taxi diesel.
Jako , że napęd jest od Żukowa to modernizacja byłaby bezbolesna, ale niestety nie taka tania, bo te silniczki są w cenie.
Co do wytrzymałości budy to nie żartujcie sobie, były Warszawki z dużo mocniejszymi motorami i wychodziły z tego bez szwanku.
Cała sprawa mi przeszła bo ceny ropy przestały być atrakcyjne, poza tym ropniaki często mają problem na mrozie, zwłaszcza wiekowe no i trudno pozbyć się nadwyżki hałasu.
PS:
Ale trzeba przyznać, że taka pyrkająca Warszawka w diesel-ku robiłaby wrażenie.
jaki inny silnik do warszawy
http://allegro.pl/listing/search.php?sg ... uk+andoria
Czy ja wiem czy to takie drogie, na pewno domu nie trzeba pod taki silnik zastawiać.
Czy ja wiem czy to takie drogie, na pewno domu nie trzeba pod taki silnik zastawiać.
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
Kolega Karol z Olsztyna włożył do sedanki silnik Poloneza 1,5 lub 1,6 + lpg ( nie pamiętam czy skrzynie też). Wawka śmigała jak ta lala. Silnik chodził na trochę wyższych obrotach, ale dzwięk napędu dobże to kamuflował.CZESIO1958 pisze:
Szkoda naszego wysiłku . Jak kotoś chce nie zabuduje silnik 1,3 lub 1,4 do Warszawy to się sam przekona. Moc mocą , silnik zblokujesz ze skrzynią do jakiegoś tylno napędowca ok.
A co z tylnym mostem , będziesz zmieniał kolo talerzowe i atak zeby pasowało ??
Panowie to nie jest tak chop siup.
Ku drugiej młodości czyli reNOWAcja 105L 1979'
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
witam,ja od ponad dwoch lat jezdze moja klementyna V6,silnik 2.3 V6 115KM z forda ,skrzynia5 biegowa manualna ford ,wal napedowy z podpora z forda ,polaczone z tylnym mostem od wolgi GAZ24 o przelozeniu 10/39, hamulce-przod tarcze wentylowane,tyl-bebny-pompa hamulcowa 2 stopniowa z serwem w miejscu oryginalnej 1 stopniowej co do odchodzenia z paleniem gumy raczej niemozliwe.auto rozpedza sie jak szalone na 3 biegu potrafi jechac okolo 130km/h, jesli chodzi o silnik forda ,dynamiczny,spala okolo 13 litrow benzyny w miescie,jesli chcesz wsadzic z opla,musisz ciac belke przedniego zawieszenia bo miska olejowa odwrotnie.co do mostu,to jesli inny silnik to i inne przelozenie,jesli masz most 8/41 z dolnozaworowej to dupa-duza moc mala predkosc ,duze spalanie,jesli masz 9/41 z gornozaworowej to juz ciut lepiej,najlepsza opcja to most z wolgii
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.