POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
jaki inny silnik do warszawy
Autor Wiadomość
Nowy 

Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-01-24, 15:30   

wiadomo, ale chodziło mi o jakieś zmiany w jeździe i zachowaniu samochodu.
_________________
pozdrawiam
Oczarowany wdziękiem Syreny
 
Żuczek 
Morüs



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 1411
Skąd: KRK/DUB/WWA/MUN
Wysłany: 2010-01-24, 15:34   

no nieiwem. niejezdzilemnigdy warszawą z takim silnikiem.. i chybajeszce nikt nie jezdzil. - napewno jest to silnik wysoko obrotowy. i mocniejszy. powinno si ejezdzoc żwawiej.
_________________
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 4178
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-01-24, 15:59   

Żuczek napisał/a:
no nieiwem. niejezdzilemnigdy warszawą z takim silnikiem.. i chybajeszce nikt nie jezdzil. - napewno jest to silnik wysoko obrotowy. i mocniejszy. powinno si ejezdzoc żwawiej.

powinno ale nie koniecznie. A czemu koło talerzowe i atak :D
Bo na sto procent nie będzie pasować przełozenie. A silnik 1,4 rower ze skrzynia poloneza :D
Ile wynosi waga Poloneza a ile Warszawy, jakiej wielkosci jest sprzegło w Warszawie a jakiej w wspomnianym silniku , do jakich obciazeń jest przewidziane w jednym samochodzie a do jakich w drugi.
Wiec spodziewal bym się np. awari sprzęgła i skrzyni. :D
_________________
motomania na luzie
 
 
Nowy 

Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-01-24, 21:54   

Czyli nie pozostaje żadne inne rozwiązanie oprócz gazu lub tego silnika z volvo?
_________________
pozdrawiam
Oczarowany wdziękiem Syreny
 
bubuja1 


Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 310
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2010-01-24, 22:31   

A 2,0 z opla omegi ten 8V? Części łatwo dostępne, gabaryty te same napęd na tył więc i skrzynia jakoś podejdzie. Można by pójść dalej i znaleźć silnik ze skrzynią automatyczną. Mogła by być ciekawa koncepcja. Rozumiem, że skoro planujesz zmianę silnika nie zależy Ci na Oryginalności Warszawy? Poszedłbym naprawdę w Omegę...
_________________
http://oldtimery.com/klub/00002.jpg
 
Nowy 

Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-01-24, 22:57   

Z automatem to przesada to po przeróbkach ma być stare, zabytkowe, ale ekonomiczne, codzienne auto. Tylko, że też jest spragniony, chociaż z drugiej strony troszkę cięższy.

[ Dodano: 2010-01-24, 22:59 ]
Nie wiem wszystkie te rozwiązania wychodzą teoretycznie podobnie do oryginału na gazie.
_________________
pozdrawiam
Oczarowany wdziękiem Syreny
 
bubuja1 


Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 310
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2010-01-24, 23:16   

No co Ty mówisz omega 2,0 pali 8 litów po trasie w mieście koło 10 więc nie jest tak źle. Może po prostu warto zagazować sprzęt - czego osobiście nie pochwalam. Zresztą jestem przeciwnikiem jakichkolwiek zmian... Może trzeba się przyzwyczaić, że swoje pali i tyle. nie wiem jak chcesz auta używać ale powiedzmy instalacja gazowa ok 1000zł to masz za to 500litrów benzyny do przejechania (różnica cena gazu i benzyny w dużym przybliżeniu). Czyli musisz przejechać 3 500km żeby się zwróciło. Co roku doliczyć trzeba dodatkowy koszt przeglądu auta z gazem itd itp. Zatem skórka za wyprawkę to wszystko... takie jest moje zdanie :D
_________________
http://oldtimery.com/klub/00002.jpg
 
Żuczek 
Morüs



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 1411
Skąd: KRK/DUB/WWA/MUN
Wysłany: 2010-01-25, 00:55   

CZESIO1958 napisał/a:
Żuczek napisał/a:
no nieiwem. niejezdzilemnigdy warszawą z takim silnikiem.. i chybajeszce nikt nie jezdzil. - napewno jest to silnik wysoko obrotowy. i mocniejszy. powinno si ejezdzoc żwawiej.

powinno ale nie koniecznie. A czemu koło talerzowe i atak :D
Bo na sto procent nie będzie pasować przełozenie. A silnik 1,4 rower ze skrzynia poloneza :D
Ile wynosi waga Poloneza a ile Warszawy, jakiej wielkosci jest sprzegło w Warszawie a jakiej w wspomnianym silniku , do jakich obciazeń jest przewidziane w jednym samochodzie a do jakich w drugi.
Wiec spodziewal bym się np. awari sprzęgła i skrzyni. :D


z tym przelozeniem to bym niedramatzował.

wogule moim zdanim ten silnik by sobie poradzil z tym auem bez problemu. pozatym kolega pytal o silnik takiej pojemnosci a ten chyba jest najleprzym rozwiązaniem w tej pojemnosci. - sam osobiscie bym niezrobil takiej przekladki. ( pchal bym sie w silniki BMW, mercedes - powyzej 3 litrow) ale skoro pytal o taka pojenosc to podalem moim zdaniem najleprze rozwiązanie.
_________________
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 4178
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-01-25, 17:34   

bubuja1 napisał/a:
A 2,0 z opla omegi ten 8V? Części łatwo dostępne, gabaryty te same napęd na tył więc i skrzynia jakoś podejdzie. Można by pójść dalej i znaleźć silnik ze skrzynią automatyczną. Mogła by być ciekawa koncepcja. Rozumiem, że skoro planujesz zmianę silnika nie zależy Ci na Oryginalności Warszawy? Poszedłbym naprawdę w Omegę...

Osobiście przychylam się do zdania o orginalności .
Jak napisałem :D zespół z tyno napędowego samochodu i po problemie.
A z innej beczki znalem kiedys kolesia z Oplem Blitzem na zloty wkładał org. zesp. napędowy i koła . A do np. filmów wkladal Zespół napędowy z M20 i kola z Żuka.
Był to orginalny Blitz z obslugi Obozu w Oświęcimiu rocznik ok. 1939-40 :D
_________________
motomania na luzie
 
 
Nowy 

Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-01-25, 19:46   

Nie wiem z tego co czytałem omega pali 15l gazu i 10 benzyny. Myślicie, że to by się udało?
_________________
pozdrawiam
Oczarowany wdziękiem Syreny
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 4178
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-01-25, 19:52   

Nowy napisał/a:
Nie wiem z tego co czytałem omega pali 15l gazu i 10 benzyny. Myślicie, że to by się udało?

Smiem sadzić ze bardziej niz stosowanie silnika 1,3-1,4
Ja na twoim miejscu starał bym się nie zrobić nic nie odwracalnego, czyli zeby zawsze mozna było wrócić do orginału. Silnik Omegi 2,0 jest mniejszy niz S21 wiec nie powinno być z tym kłopoty.
_________________
motomania na luzie
 
 
kpt_witko 
młody syreniarz
Znasz Miętusa?



Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-01-27, 22:00   

Jak się chce oszczędzać. Na pewno powinien wejść lublinowski diesel 2.4l. Jest stukonna wersja uturbiona, to może być coś ciekawego.
 
Żuczek 
Morüs



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 1411
Skąd: KRK/DUB/WWA/MUN
Wysłany: 2010-01-27, 22:02   

jaksi echce oszczedzac to napewno najlepiej zostawic iryginal.;) z gazem .;)

pozatym diesel jest moim zdaniem dobra alternatywą..
_________________
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 4178
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-01-28, 17:19   

kpt_witko napisał/a:
Jak się chce oszczędzać. Na pewno powinien wejść lublinowski diesel 2.4l. Jest stukonna wersja uturbiona, to może być coś ciekawego.

Andoria 4CT90 (turbo) czy też Andoria 4C90 rozwali ta karoserię.
Nadaje się TYLKO do samochodów na ramie np. Żuk Lublin Uaz :D
_________________
motomania na luzie
 
 
Żuczek 
Morüs



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 1411
Skąd: KRK/DUB/WWA/MUN
Wysłany: 2010-02-01, 15:13   

nie dramatyzowaó bym rak z tym rozwalaniem karoserji.
skrzyni czy czego kolwiek.. w jakich kolwiek przeróbkach.
_________________
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY