Przeguby - jak wykonać?
Od I II III pasują wszystkie tylko lepiej te od 1.3 są mniejsze.
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
marcin459, w golfie II 1,3 , 1,6 , 1,8 masz te same - mniejsze (90ki), tylko w 1,3 są inne nieco flansze i cienkie półosie.
100ki masz jedynie w niektórych wersjach golfa 3 1,8 (90KM) GT a tak to w Passatach 1,9TDI i w VW Golfach 3 GTI.
Do syreny jedynie te mniejsze, 90ki. Ja np mając te mniejsze musiałem zrezygnować z kapselków zasłaniające górne jarzmo zwrotnicy (nakrętki, bo mam zwrotnice na łożyskach).
A co tu mówić o setkach......
100ki masz jedynie w niektórych wersjach golfa 3 1,8 (90KM) GT a tak to w Passatach 1,9TDI i w VW Golfach 3 GTI.
Do syreny jedynie te mniejsze, 90ki. Ja np mając te mniejsze musiałem zrezygnować z kapselków zasłaniające górne jarzmo zwrotnicy (nakrętki, bo mam zwrotnice na łożyskach).
A co tu mówić o setkach......
Po prostu bajka.Gieroy pisze: No i co? Lepiej jeździ?
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 10:36 przez Tomasz, łącznie zmieniany 2 razy.
I tak samo te zabieraki od przegubu wewnętrznego najlepiej 90-ki ja mam w 105-ce założone 100-ki i wchodzą na styk ale przy większym bujaniu się skrzyni na pewno będą tarły po ramie ale w erce już 90-ki
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
Kiedys firma WZU robiła na zamowienia półosie na przegobach krzyżakowych dawne zastosowanie WOM,ja takie posiadam nie maja zadych bic ani dodatkowych osłon czy smarowania jakby ktos chciał podejrzec moge wstawic fote
adampaw1
www.garbosada.pl
www.garbosada.pl
u mnie tez sa od wałka przekaźnika WOMu z kopaczki na przykład (mały krzyżak)
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
- młody94_105l
- -#Youngtimer
- Posty: 547
- Rejestracja: 2006-12-30, 13:51
- Lokalizacja: Kraków
Wszystko fajnie, aczkolwiek eliminując krzyżak, nadal pozostawiłeś główny problem, a dokładniej Karb przy wieloklinie Nadal będzie występowało tam spiętrzenie naprężeń. Często, jak dawało się syreną ostro w palnik, to właśnie w tym miejscu upierdzielały się krzyżaki. Aczkolwiek po obróbce i zaokrągleniu tego miejsca, tendencja do ukręcania się spadała
Lubię jęk Syreny, gdy na liczniku 120,
Ciepło wtedy w stopę lewą od nagrzanej gitary.
Ciepło wtedy w stopę lewą od nagrzanej gitary.
Nie wiem... Nic mi się nie poupierniczało jeszcze a dałem pod różnym kątem w gaz na ziemi lub na asfalcie i wszystko ok.
A krzyżak.. no niestety jego ruchliwość ( a zwłaszcza z połączeniem ori z homokinetykiem w syrenie) jest ograniczona (jeszcze jak ktoś w dodatku nieodpowiednio złożył przeniesienie napędu) i pewnie to przez to krzyżaki się sypały.
A o który karb Ci chodzi??? Nie mieszajmy.... Po to napisałem, że spawając półośki należy tak pomierzyć całość zestawu by przy wymaganej długości (krótszy 65, dłuższy 70cm), przegub wewnętrzny był w środkowym położeniu i mógł w razie czego (mam na myśli manewry skrętu) swobodnie pracować.
A krzyżak.. no niestety jego ruchliwość ( a zwłaszcza z połączeniem ori z homokinetykiem w syrenie) jest ograniczona (jeszcze jak ktoś w dodatku nieodpowiednio złożył przeniesienie napędu) i pewnie to przez to krzyżaki się sypały.
A o który karb Ci chodzi??? Nie mieszajmy.... Po to napisałem, że spawając półośki należy tak pomierzyć całość zestawu by przy wymaganej długości (krótszy 65, dłuższy 70cm), przegub wewnętrzny był w środkowym położeniu i mógł w razie czego (mam na myśli manewry skrętu) swobodnie pracować.