Szybki trójkatne do 105

(karoseria, blachy, lakierowanie)
Awatar użytkownika
Yanosik
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1707
Rejestracja: 2008-07-06, 13:03
Lokalizacja: Piła

Post autor: Yanosik »

anabol pisze:a tak na mraginesie to czym różni sie szybka 105 od 104?????
Klameczka jest w innym miejscu i 105 ma prawdopodobnie wyższą szybkę (w 105 obniżono linie okien).
Awatar użytkownika
Magister
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4491
Rejestracja: 2007-04-26, 20:00
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: Magister »

Jaki jest przypuszczalny koszt zrobienia takich uszczelek? Może warto ponownie to ruszyć? Powiedzmy zrobimy większą liste na tyle osób ile się dać każdy przeleje pieniądze do jednego zaufanego z forum i uszczelki będą :ok3
Zależy tylko jaki były kosz takiej uszczelki, napewno duży wpływ ma na to koszt samej formy.
Awatar użytkownika
kemi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 586
Rejestracja: 2005-12-15, 20:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kemi »

Panowie, widzę, że macie krótką pamięć... zechciało mi się pogrzebać i większość szczegółów tutaj... kliku kliku

Jeśli potrzeba by uszczelek na wzór, to musicie się spieszyć - póki co moje się jeszcze pięknie do tego nadają, ale niebawem (no może nie tak niebawem) będę je montować u siebie i będzie po zabawie...

Pozdrawiam, Kamila
Syrenki kochaj, kochaj, kochaj, kochaj, kochaj i piesc... w Syrenach kochaj, kochaj, kochaj, kochaj forme i tresc :D
Awatar użytkownika
mp79
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 284
Rejestracja: 2005-09-18, 15:56
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mp79 »

Gieroy pisze:Zeby zrobić część poziomą i ukośną trochę by trzeba pokombinować
Myślę, że zwykłym klejem do szyb samochodowych dałoby się to skleić. Nie wiem, bo nie próbowałem; za to na pewno nadawałaby się do tego dwuskładnikowa masa, używana do produkcji szyb zespolonych. Uszczelnia i dobrze się trzyma. Z silikonem nawet nie ma co próbować - na dłuższą metę nie będzie trzymać się do gumy.
"młody" "syreniarz" - jak "zjednoczona" "prawica"... :D
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

Jak chcecie to bawcie się w dorabianie, sam chętnie przytulę jeden komplet uszczelek. Ale ja osobiście nie zamierzam się angażować, za dużo nerwów straciłem ( Kemi chyba też ;-)
syrena to nie samochód.
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

Też bym przytulił za rozsądne pieniądze. Mam wszakże na co wydawać pieniądze ale w prawych drzwiach odległośc pomiędzy szybą a uszczelką to ze 4 mm;-) a raczej brakiem uszczelki. Po deszczu muszę suszyć syrę a pada ostatnio często;-)
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
kemi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 586
Rejestracja: 2005-12-15, 20:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kemi »

Mateo zgadza się :) chociaż lubię pomagać, to nie do przesady... już znowu zaczyna się gadka o kosztach... a przecież nawet 150 zł za komplet to byłaby rozsądna cena :klnie no ale nic to, allegro ceny wywinduje to się znowu przypomni temat dorabiania... :smiech
Syrenki kochaj, kochaj, kochaj, kochaj, kochaj i piesc... w Syrenach kochaj, kochaj, kochaj, kochaj forme i tresc :D
Awatar użytkownika
mp79
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 284
Rejestracja: 2005-09-18, 15:56
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mp79 »

Żebym wiedział, że warto ruszać z tematem, muszę ostrzec, że nie będzie to jeden odlew! Gdzie trzeba, porobię okapniki, jak fabryka przykazała, gdzie trzeba, porobię dziury, lecz uprzedzam: nie ma bata - łączenia naroży będzie widać. Tak więc, jeśli ktoś nie jest na tyle konserwatywny, że jakakolwiek różnica w wyglądzie w porównaniu z fabryczną uszczelką, nie dyskwalifikuje wyrobu i najważniejsza jest funkcjonalność, nie zawiedzie się.
Co do klamki trójkąta, to ona jest na wieloklinie, jeśli się nie mylę. Wszystko zależy od tego, co komu pękło - bolec z wieloklinem czy odlew klamki. Jeżeli to pierwsze- trzeba wyciągać szybę z ruchomej ramki. Nie mam pojęcia, czy da się to zrobić i czegoś przy tym nie popsuć.
"młody" "syreniarz" - jak "zjednoczona" "prawica"... :D
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

A jest taki gość co robi części gumowe do syren. www.zawieszenia.com zakładka inne produkty. Może on by się dał namówić. Ceny ma fajne bo jak za rury do chłodnicy ma 4 zł to może i te uszczelki zrobi po taniości. Kemi 150 zł za uszczelki to jest dużo i niedużo. Punkt widzenia zależy od zasobności portfela :lol:
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

Jeśli ten człowiek ma zakład w Piastowie to właśnie u niego byłem w sprawie dorabiania uszczelek...
syrena to nie samochód.
Awatar użytkownika
Magister
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4491
Rejestracja: 2007-04-26, 20:00
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: Magister »

150zł za komplet uszczelek to nie jest chyba dużo skoro jedna sztuka idzie nawet za 200zł a i nawet więcej.
Awatar użytkownika
mp79
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 284
Rejestracja: 2005-09-18, 15:56
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mp79 »

Problem w tym, że właśnie nikomu nie opłaca się ich dorabiać, bo oryginał ma dużo szczegółów trudnych do podrobienia.
Mnie ciekawi, w jaki sposób na potrzeby FSM były produkowane uszczelki, o których tu piszemy - 1) forma i pełny odlew, czy 2) cięcie i obróbka uszczelek-prefabrykatów oraz łączenie ich pod odpowienim kątem.
"młody" "syreniarz" - jak "zjednoczona" "prawica"... :D
Awatar użytkownika
Franki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 798
Rejestracja: 2005-01-21, 22:08
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Franki »

Temat zarówno ciekawy jak i pilnie potrzebny. Osobiście jestem zdania że 150 za komplet... not całkiem sporo bo np. za tą cenę można powiedzmy załatwić spokojnie dwie przyzwoite oponki używki (to tak w temacie gumy). Cięzko tutaj mówić o dorabianiu na zapas bo guma z wiekiem niestety przeobraża się w bezużyteczną masę no chyba że by to była kosmiczna technologia przy której ta cena to grosze... Myślę że tutaj funkcjonalność powinna grać pierwszą rolę i nawet podoba mi się to rozwiązanie z gumowych kątowników. Gdzie i po ile takie coś można kupić bo moje trójkąty też panicznie wołają o uwagę a zaklejanie tych szybek na stałe to czysta profanacja bo naprawdę nie ma nic bardziej użytecznego, szczególnie w upalne dni... Osobiście ponad oryginalny wygląd tutaj stawiam funkcjonalność i trwałość i myślę że każdy logicznie myślący powinien być tego samego zdania, bo w takim szczególe to wręcz mógłbym zagwarantować że nikt na ziemi (poza tym kto o tym wie bo jest w temacie) nie będzie miał zielonego pojęcia że to nie jest fabryczna uszczelka, a nawet gdyby to co to ma za znaczenie skoro fabryczną po niedługim czasie należałoby wymienić bo już się "kończy" a takowa sprawowałaby się spokojnie do kolejnego remontu blacharskiego :P
Jeszcze raz przypomnę się jak z tymi kątownikami gumowymi bo wydaje mi się to najsensowniejsze a każdy kto ma minimum zdolności manualnych tematowi zaradzi...
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ODPOWIEDZ