Chłodzenie 01 odpada dlatego że kierunek przepływu wody w silniku powinien iść z dołu do góry a nie odwrotnie Chłodzenie 02jest prawidłowe z kierunkiem a ta wolna końcówka z termostatu idzie na nagrzewnice
Dziekuje za podpowiedzi postaram sie cos skleic z tego ....omijam bo nie mam ksiezki bo pozyczyłem i nie wiedzialem gdzie to ma isc dlatego ominolem
czyli zimne swiece+ dodatkowy wiatraczek dmuchajacy(plus ten z pompy wody)+ wiatrak wiekszy z tyłu chłodnicy wyciagajacy i bedzie chyba ok, i nie bede musial chlodniczki wody dostawiac z reszta okaze sie w praniu jak bedzie z "grzaniem sie"
pozdrawiam Marco
_________________ Syrena 105 -1978 -jest
Syrena 105L -1980 -jest
Fiat 127 MK1 -1974 -był
Fiat Tipo 1,4ie -1992 -był
Lancia Kappa 2,4JTD -1999 -jest
Lancia Delta 1,8 ie -1994 -jest
Fiat Ritmo 1,7 D -1985 -jest
heh przefajne kombinacje. Gruba chlodnica ze starszej syreny (ta z nawisem na obudowe chlodnicy jak w 2 cyl) i bedzie dobrze. plus ew. dodatkowy wentylator z poloneza i bedzie ok. I nic nie projektuj bo zapominasz o pompie wody
Nie zapomnialem...na rys 2 sa w pompie wody te 2 rurki wychodzace ale jak pisalem pozyczylem ksiazke i niestety nie mialem schematu to sprawa zalatwiona bedzie chlodnica od starszej syreny ale prosze WAS o jakis namiar na takową
_________________ Syrena 105 -1978 -jest
Syrena 105L -1980 -jest
Fiat 127 MK1 -1974 -był
Fiat Tipo 1,4ie -1992 -był
Lancia Kappa 2,4JTD -1999 -jest
Lancia Delta 1,8 ie -1994 -jest
Fiat Ritmo 1,7 D -1985 -jest
_________________ Z setek tysięcy różnych „Syrenek”składa się jedną Wielką Syrenę.Syrena Matka,
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
A ja mam znów pytanie, bo blok wartek-glowica syrena -przegrzewa sie dlatego ze inne sprezanie w komorach spalania jest i jest wiekrza detonacja... dlatego trzeba dac swiece zimne.....(m60 sie topia elektrody) i moje pytanie: czy zubozając mieszanke mozna by zostac przy swiecach m60 wtedy detonacja przy ubogiej mieszance bedzie mniejsza-bedzie mniej palił- nie wiem czy ide w dobrym kierunku HLP co do chłodzenia bedzie jeden wiatraczek tych samych wymiarow co w pompie wody i 1 wyciagajacy oba odpalane z kabiny
_________________ Syrena 105 -1978 -jest
Syrena 105L -1980 -jest
Fiat 127 MK1 -1974 -był
Fiat Tipo 1,4ie -1992 -był
Lancia Kappa 2,4JTD -1999 -jest
Lancia Delta 1,8 ie -1994 -jest
Fiat Ritmo 1,7 D -1985 -jest
Marco wydaje mi się, że na prawdę nie potrzebnie się martwisz i zajmujesz sobie głowę głupotami. Z mieszanką nie wiele wykombinujesz, ustawiaj gaźnik według książki tak jak ma być i będzie ok. Co do świec to spokojnie wkręcaj to co masz. Nie wydaje mi się, żeby się stopiła elektroda na świecy Szybciej Ci klęknie coś innego niż potopią się elektrody. Zimne świece stosuje się po to, żeby w wysilonych silnikach, przy wysokich temperaturach uniknąć samozapłonu, a nie po to żeby się nie potopiły.
Odpalałeś już w ogóle silnik w tej ramie? Bo ja bym chyba nie wytrzymaj i już go odpalił posłuchać jak pyrka Na chwilowe odpalenie spokojnie wystarczy ta woda, którą zalejesz do bloku, tak więc nie musisz podłączać chłodnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum