Problem Z motopompą Syrena
Moderator: adameo2
- lugizoledz
- Posty: 9
- Rejestracja: 2008-10-14, 23:12
- Lokalizacja: Wrocław
U nas bynajmniej z autopompy ze Stara i wężami z hydrantu. Motopompa z początku dobrze ciągnie później to już lipa.
Proszę często i gęsto wchodzić w mój temat http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic. ... c&start=30
Odnośnie pierwszego postu:::::: jeśli było jak piszesz """"chodziła dobrze ale jebła cewka i ją wymieniłem==( i teraz są problemy) ""--------no to chyba logiczne że problem jest z powodu NOWEJ cewki.
Albo została podłączona ODWROTNIE, albo jest ona do kitu chciaż nowa, albo jest lekko przypalony przewód na tym końcu który siedzi w cewce, albo dodatkowo jest zły kondensator. ( albo platynki okopcone).
Co do pozostałych wywodów :::::: przerwa na przerywaczach 0,4 jest za mała, powinna być około 1 mm. i dopiero PO JEJ USTAWIENIU, należy ustawić zapłon na 4 mm przed zwrotem zew. ( bo jak wiemy wielkość przerwy wpływa na wyprzedzenie zapłonu, a więc w tej kolejności a nie w innej).
Zawsze przy problemach ( wszystkich) pod tutułem ""słabo pali"" musimy robić próby w rodzaju " na długość pioruna do masy" a więc po zdjeciu fajki walimy iskrą na masę głowicy i patrzymy czy jest niebieska czy czerwona=słaba, oraz czy po oddaleniu na ok. 1 cm od głowicy nadal bije czy też znika.
Panowie !!!! nie rozbierajcie silnika gdy słabo pali, zostawcie te filterki i inne duperele : najpierw dokładna analiza iskry !!!!
Albo została podłączona ODWROTNIE, albo jest ona do kitu chciaż nowa, albo jest lekko przypalony przewód na tym końcu który siedzi w cewce, albo dodatkowo jest zły kondensator. ( albo platynki okopcone).
Co do pozostałych wywodów :::::: przerwa na przerywaczach 0,4 jest za mała, powinna być około 1 mm. i dopiero PO JEJ USTAWIENIU, należy ustawić zapłon na 4 mm przed zwrotem zew. ( bo jak wiemy wielkość przerwy wpływa na wyprzedzenie zapłonu, a więc w tej kolejności a nie w innej).
Zawsze przy problemach ( wszystkich) pod tutułem ""słabo pali"" musimy robić próby w rodzaju " na długość pioruna do masy" a więc po zdjeciu fajki walimy iskrą na masę głowicy i patrzymy czy jest niebieska czy czerwona=słaba, oraz czy po oddaleniu na ok. 1 cm od głowicy nadal bije czy też znika.
Panowie !!!! nie rozbierajcie silnika gdy słabo pali, zostawcie te filterki i inne duperele : najpierw dokładna analiza iskry !!!!