Syrena 105 według Was ile można za nią dać?

Wszystko to co nie pasuje do pozostałych działów
Awatar użytkownika
Markus
-#Junior
-#Junior
Posty: 117
Rejestracja: 2008-06-09, 22:12
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Syrena 105 według Was ile można za nią dać?

Post autor: Markus »

Witam, jak w temacie, wiem że warta jest tyle ile mogę za nią dać, ale nie mam jakiegoś doświadczenia w syrenach a nie chce też przesadzić, poniżej zamieszam foto Syrenki, oglądałem ją osobiście wygląda nawet znośnie, blacha nie jest nigdzie przerdzewiała, trochę odchodzi lakier, wnętrze wyjęte ale podobno wszystko jest, 2 lata temu jeszcze jeździła, tyle że miałą przebicie i nie paliła za każdym razem, roku niestety nie znam, jest zarejestrowana ale jak wiadomo nie opłacana(jak to jest faktycznie z późniejszym przerejestrowaniem, czy wszystkie składki muszę opłacić wstecz aby móc ją zarejestrować?) I takie zapytanie ile można za nią dać? dzwoniłem do właściciela i ma się zastanowić jeśli chodzi o cenę,
Pozdrawiam i dzięki serdeczne za pomoc :piwo:
ObrazekObrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
jerzynka1223
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 97
Rejestracja: 2009-08-01, 20:27
Lokalizacja: poznań

syrena

Post autor: jerzynka1223 »

witam syrenka dosc ciekawa ale pracy przy niej bedzie troche na temat ceny to bym sie niewypowiadal ale moze zaproponuj bardzo niska moze przejdzie.Ceny na syrenki poszły do gory ale nowa blacharka rowniez wiec jak masz troche wolnych srodkow to ja bierz i działaj bo warto chyba lecz takie zdjecia nieukazuja stanu faktycznego wiec warto sie zastanowic.JA w sobote jade po 104 w podobnym stanie z dokumentami i dałem za nia 1000 wiec naprawde chyba dobry zakup potrzebuje pare czesci a reszta niech stoji przynajmniej nie pojdzie na złom.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jarecki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 516
Rejestracja: 2008-09-07, 00:09
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Jarecki »