Ja też tak robięjawos pisze:ja jak prądnice ustawiam ściągam pokrywę od strony rozrządu cała pokrywę silnika wkładam prądnice i paczę na zębaty żeby się ładnie pokrywały
Junak M10
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
- anabol
- -#Administrator
- Posty: 3145
- Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
- Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
- Kontakt:
ja ustawiłem prądnice wg. znaków na pradnicy i na bloku silnika ze wszystkich położeń jest najlepiej.... jak myslicie z czego może puszczać olej tam od strony łańcucha jest tam jakiś zimmering?
Ostatnio zmieniony 2010-07-18, 11:22 przez anabol, łącznie zmieniany 1 raz.
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.
>wujek Sławek<
>wujek Sławek<
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
jak znaczy teren to znaczy ze masz olej w układzie [to po pierwsze ]
[po drugie ] zawsze widzisz [jakbys zabłądził ] drogę powrotną
a tak na poważnie nie cieknący junak to juz ŻADKOŚĆ
na ostatnim spocie junaka które przyjechały na 750-lecie dąbia [a przyjechało ich 12 sztuk chyba tylko 2 to nie ciekły
[sprawdzałem po ich wyjechaniu z placu postojowego ]
wiec cieknący JUNAK to jest to co lubie [mój też cieknie i nic nie poradze na to
[po drugie ] zawsze widzisz [jakbys zabłądził ] drogę powrotną
a tak na poważnie nie cieknący junak to juz ŻADKOŚĆ
na ostatnim spocie junaka które przyjechały na 750-lecie dąbia [a przyjechało ich 12 sztuk chyba tylko 2 to nie ciekły
[sprawdzałem po ich wyjechaniu z placu postojowego ]
wiec cieknący JUNAK to jest to co lubie [mój też cieknie i nic nie poradze na to
kombi
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
trzeba zacząć od tego ile ci tego cieknie ja powiedzmy mała łyżeczka to jest to z odmy i tak ma być a jeśli dużo więcej to chyba miałeś starą benzynę i biegunki dostał podaj mu węgiel jak nie pomorze to czeka cię ściąganie pokrywy łańcucha i zębatki wymiana zimera rozmiar 40x52x7
PRLu wróć
junak M10
kopruszyna
MB W202
wołga M21
motorynka M2
dniepr MT16
junak M10
kopruszyna
MB W202
wołga M21
motorynka M2
dniepr MT16
- anabol
- -#Administrator
- Posty: 3145
- Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
- Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
- Kontakt:
aaa to chyba raczej z odmy bo motorem nie jeździłem tylko pracował w garażu na wolnych obrotach... szczerze to nawet zastanawiałem się gdzie jest odma znacie może jakiś dobry premarat do mycia silników? bo mój jest troche zapuszczony i chciałbym go umyć,
chodzi mi o coś co dobrze zmywa smar olej itp.
(ropa i benzyna odpada)
chodzi mi o coś co dobrze zmywa smar olej itp.
(ropa i benzyna odpada)
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.
>wujek Sławek<
>wujek Sławek<
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
kombi, dwa Junak nie ciekły bo 3 nie miały wogole oleju:)
a co do mycia to dimer i karcher
a co do mycia to dimer i karcher
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
- PawelOlesno
- -#Youngtimer
- Posty: 964
- Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
- Lokalizacja: Olesno Śląskie
- anabol
- -#Administrator
- Posty: 3145
- Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
- Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
- Kontakt:
wie ktoś jak można sprawdzić regulator napięcia??? bo nie jestem pewien ale chyba źle mi działa regiel.
PS> ja zapłon pod akumulator podłączyłem tak: kabel ktory ma iść na platyny idzie bezpośrednio do kabla który jest podlączony z iskrownikiem ( platynami) a kabel zasilający z drugiego bieguna cewki idzie do zasilania żarówki ładowania... na tym połączeniu janek odpala bez problemu tyle że nie gaśnie żarówka ładowania
i tak: albo nie ma ładowania ( prądnica sprawna, regulator daje tyły...)
albo żle podłączony zapłon akumulatorowy ( biegun zasilający cewke pod kontrolką ładowania)
co wy o tym myślicie?
PS> ja zapłon pod akumulator podłączyłem tak: kabel ktory ma iść na platyny idzie bezpośrednio do kabla który jest podlączony z iskrownikiem ( platynami) a kabel zasilający z drugiego bieguna cewki idzie do zasilania żarówki ładowania... na tym połączeniu janek odpala bez problemu tyle że nie gaśnie żarówka ładowania
i tak: albo nie ma ładowania ( prądnica sprawna, regulator daje tyły...)
albo żle podłączony zapłon akumulatorowy ( biegun zasilający cewke pod kontrolką ładowania)
co wy o tym myślicie?
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.
>wujek Sławek<
>wujek Sławek<
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice