polonez 2.0 turbo 1994r -"zukowóz"

Pochwal się swoim pojazdem, technicznym wynalazkiem, udanymi zakupami. <br>Wszystko ściśle związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

polonez 2.0 turbo 1994r -"zukowóz"

Post autor: Żuczek »

jak sie chwalic to sie chwalic.. posiadam taki oto Polski pojazd z FSO jest zemną juz 8 lat.

: - silnik: jednostka napedowa fiat argenta 2.0 1986r (silnik w orginale wtryskowy) , turbina volvo v70. 2,4 benzyna, gaznik polonez! chłodnica oleju subaru impreza sti . intercooler opel astra 1.7.

: - zawieszenie!
tył- resor ze stara- trzypiorowe, brak amoryzatorow! poszezone 2,5cm na strone dystansami oraz felgą z 10cm rantem.
przod- zpręzyny z truck diesel utwardzone gumami
: - ogumienie
- 185/65/15 x 4 koła! w planach zmiana na 205/95/15x4 kola!lub wiekrze

: - migacze i postojówkiw oryginalnych polonezowskich lusterkach,lusterka pogrzewane , caosc auta podswietlana na zielono!

układ przeniesienia napedu! - skrzynia polonez AB most polonez AB! sprzegła i kolo zamachowe łada 2107!w planach zeszperowania mostu na stale w 100%

srodek wykonany(aktualnie nieskączone ) wedłog wlasnego pomyslu i wykonania!

licznik wyskalowany co 8km /h

kierownica z poduszka od fiata seiczento!

wspomaganie kierownicy

spryskiwacze swiateł (w planach soczewki z ringami)

zaczeta instalacjia do klimy

maly opis wykonania turbo! :

turbo znajduje sie "po" gazniku wiec mieszanka paliwowo powietrzna napierw znajduje sie w gazniku poczym poprzez turbine jest wtlaczana do komry spalania! rozwiazanie takie daje mozliwosc zastosowania turbiny przy polonezowskim zwyklym gazniku i umozliwia jazde na LPG! a oto kilka fotosow!


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2009-12-22, 20:20 ]
Obrazek

Obrazek
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

poldek niezły ciekawe jak chodzi :grinser
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

Obrazek

Obrazek
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

EEE, tak jak seryjna deska rozdzielcza karo to niezły kasztan, tak na tą zmotę brak mi słów.
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

no cóz ja poradze ze jedni zbieraja znaczki drudzy pocztowe.......
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

Zmienić na oryginał?
Awatar użytkownika
Arczi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 409
Rejestracja: 2007-01-22, 14:00
Lokalizacja: Jadwisin/k Warszawy

Post autor: Arczi »

mi ta deska przypomina poniekąd renault 25/Safrane.
Karol
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 556
Rejestracja: 2005-08-20, 23:57
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Karol »

Mnie się w ogóle nie podoba... nie obraź się, ale myślę, że lepszym pomysłem byłaby prezentacja tego na http://www.wiejski-tuning.pl/ niż na forum miłosników Syreny i innych aut klasycznych.
syreniarz
-#Junior
-#Junior
Posty: 132
Rejestracja: 2009-04-15, 22:03
Lokalizacja: Dąbrowy

Post autor: syreniarz »

Ale co chcecie od Niego? Chciał się pochwalić to się pochwalił. Dział "Pochwal się" nie koniecznie musi być do prezentowania tylko Syren i Warszaw. Można i zaprezentować to co w tej chwili posiadamy. Takie moje zdania. Może i źle myślę ale tak mi się wydaje. Karol a co by było jak Ty byś tak się starał przy jakimś aucie i by Ci ktoś powiedział że lepiej to zaprezentować na stronie wiejskiego tuningu?? Jak byś się poczuł?
Co do Poloneza Żuczka to jest bardzo łądny samochód i robiony z sercem. Wiem bo widzę na innej stronie jak się stara. Wszystko robi sam i w miarę dokładnie. Mi jedynie co się nie podoba to ta kierownica od Seicento :P .

Pozdrwiam Was i Wesołych Świąt.
Proszę często i gęsto wchodzić w mój temat :D http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic. ... c&start=30
Awatar użytkownika
marcys
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1540
Rejestracja: 2005-06-15, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec

Post autor: marcys »

o ile wyglad to kwestia gustu to ciekawi mnie pare rzeczy:

1) turbo po gazniku? probowales tym na LPG jezdzic? zeby sie z tego pochodnia nie zrobila.

2) osiagi?

3) silnik odprezales czy wsadziles serie?
4) brak amorów z tyłu? nawet jak g... dawaly przy resorze ze stara chyba powinny zostac z powodu np. przegladu.


Poza tym fajna zmota - z zewnatrz to nawet nawet ;)
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam :(
Karol
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 556
Rejestracja: 2005-08-20, 23:57
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Karol »

Mi to się w ogóle nie podoba. Raz, że moim zdaniem polonez caro obok tavrii i yugo koral to niewątpliwie najbardziej szkaradne auta jakie można spotkać, a dwa - w zaprezentowanych przeróbkach nie widzę nic ciekawego. Deskę rozdzielczą najlepiej określił przedmówca, nie rozumiem też pomieszania "stylów" - moim zdaniem, chociażby kierownica od seicento jakiś nie komponuje się z fotelami od PF125p. Widok zewnętrzny tez mnie nie zachwyca. Ogólnie - tunning poloneza jest przerabiany z lepszym czy gorszym rezultatem od wielu lat, a ten egzemplarz niczym szczególnym mnie nie ujął. Chciałem zwrócić raz jeszcze uwagę, iż jest to forum o klasycznej, czy mówiąc prościej "starej" motoryzacji - według jego zawartości i poruszanych tematów - państw bloku wschodniego, a w szczególności o Syrenie i Warszawie i myślę, że powinniśmy pokazywać na nim właśnie takie pojazdy, co też od kilku lat się dzieje. Do prezentowania aut po takich przeróbkach są przeznaczone inne fora, na których zapewne ktoś o dziele kolegi Żuczka wypowiedziałby się w bardziej pochlebnym tonie. Ponadto jest to forum dyskusyjne i ja, jako jego użytkownik i przeciwnik tunningu w takim wydaniu mam prawo wyrazić swoją krytykę. Nie twierdzę, że budowa nie była czasochłonna i kosztowna, jednak mi się to nie podoba, a pierwsze moje skojarzenia skierowane zostały w stronę projektów, które znalazły się na zaprezentowanej przeze mnie stronie.
Zielony PF 125p wygląda na znacznie ciekawszego - może o nim coś napiszesz?
Awatar użytkownika
sereniarz(atom1)
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2467
Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
Lokalizacja: z Podlasia
Kontakt:

Post autor: sereniarz(atom1) »

heh no poldek kasztan fest- graty za turbo i swapa silnika, mogles zostawic tylko to i zrobic slipera - a tak wyszlo h wie co :-))

poza tym jak mozna bylo wpasc na taki jak za gaznikiem turbina :fire miales wtrysk trzeba bylo to robic jak BOG przykazal, potem wystroic albo fmu albo dodatkowymi wtryskami w dolocie i jazda a nie jakies badziewia

pozatym jezdzi to czy sie tylko przepycha?? wkleilbys jakis filmik :D

no i ciekaw jestem jakie masz tam dysze pewnei z 300 :-))) gorzej jak to kiedys pierdyknie caly uklad wy pelniony wybuchowa mieszanka :majk
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
Awatar użytkownika
kpt_witko
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 241
Rejestracja: 2008-08-20, 14:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kpt_witko »

Co do turbo za gaźnikiem, to może być przecież draw-thru.

A turbo i gaz... Czy turbina się nie zatrze :F
Awatar użytkownika
grobus
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 202
Rejestracja: 2008-02-27, 20:41
Lokalizacja: świdnica

Post autor: grobus »

Gdzie są diagności którzy podbijają przeglądy w takim gó..... Środek to jak pisał Karol TYLKO nadaje się na wiejski tuning A silnik ....inżynierowie liczą testują itp. itp .itp a tu chłopek wstawił sobie turbo i sie chwali :ok3 BRAWO ZA ODWAGE
A ta poduszka od Seja to jak chłopak będzie miał następne zajawki (w śnie) na tuning tego czegoś
Awatar użytkownika
Yanosik
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1707
Rejestracja: 2008-07-06, 13:03
Lokalizacja: Piła

Post autor: Yanosik »

Mam mieszane uczucia. 2,0 + turbo to daje olbrzymie możliwosci. Myślę spokojnie da się z tego wycisnąć 200KM a chwilowo to i lepiej. Jesli chodzi o gaz i turbo to znałem (osobiście lub z opisów) trzy łady z takim rozwiązaniem i to chodziło i nawet ładnie.
Jeśli chodzi o wyglad to sie nie wypowiadam - wiadomo - ilu ludzi tyle gustów.
Martwi mnie trochę brak amortyzatorów. To przecież musi skakać jak piłka, nawet na twardych resorach. Nie mówiąc juz o tym, że jak będzie za twardo to sie rozejdzie buda.
No i ta poduszka od seja to tak dla picu czy jak? Chyba musi być jakis czujnik co to włączy jak będzie trzeba i nie włlączy gdy nie będzie trzeba. Silnik silnikiem ale reszta to zagrozenie bezpieczeństwa.
ODPOWIEDZ