polonez 2.0 turbo 1994r -"zukowóz"
polonez 2.0 turbo 1994r -"zukowóz"
jak sie chwalic to sie chwalic.. posiadam taki oto Polski pojazd z FSO jest zemną juz 8 lat.
: - silnik: jednostka napedowa fiat argenta 2.0 1986r (silnik w orginale wtryskowy) , turbina volvo v70. 2,4 benzyna, gaznik polonez! chłodnica oleju subaru impreza sti . intercooler opel astra 1.7.
: - zawieszenie!
tył- resor ze stara- trzypiorowe, brak amoryzatorow! poszezone 2,5cm na strone dystansami oraz felgą z 10cm rantem.
przod- zpręzyny z truck diesel utwardzone gumami
: - ogumienie
- 185/65/15 x 4 koła! w planach zmiana na 205/95/15x4 kola!lub wiekrze
: - migacze i postojówkiw oryginalnych polonezowskich lusterkach,lusterka pogrzewane , caosc auta podswietlana na zielono!
układ przeniesienia napedu! - skrzynia polonez AB most polonez AB! sprzegła i kolo zamachowe łada 2107!w planach zeszperowania mostu na stale w 100%
srodek wykonany(aktualnie nieskączone ) wedłog wlasnego pomyslu i wykonania!
licznik wyskalowany co 8km /h
kierownica z poduszka od fiata seiczento!
wspomaganie kierownicy
spryskiwacze swiateł (w planach soczewki z ringami)
zaczeta instalacjia do klimy
maly opis wykonania turbo! :
turbo znajduje sie "po" gazniku wiec mieszanka paliwowo powietrzna napierw znajduje sie w gazniku poczym poprzez turbine jest wtlaczana do komry spalania! rozwiazanie takie daje mozliwosc zastosowania turbiny przy polonezowskim zwyklym gazniku i umozliwia jazde na LPG! a oto kilka fotosow!
[ Dodano: 2009-12-22, 20:20 ]
: - silnik: jednostka napedowa fiat argenta 2.0 1986r (silnik w orginale wtryskowy) , turbina volvo v70. 2,4 benzyna, gaznik polonez! chłodnica oleju subaru impreza sti . intercooler opel astra 1.7.
: - zawieszenie!
tył- resor ze stara- trzypiorowe, brak amoryzatorow! poszezone 2,5cm na strone dystansami oraz felgą z 10cm rantem.
przod- zpręzyny z truck diesel utwardzone gumami
: - ogumienie
- 185/65/15 x 4 koła! w planach zmiana na 205/95/15x4 kola!lub wiekrze
: - migacze i postojówkiw oryginalnych polonezowskich lusterkach,lusterka pogrzewane , caosc auta podswietlana na zielono!
układ przeniesienia napedu! - skrzynia polonez AB most polonez AB! sprzegła i kolo zamachowe łada 2107!w planach zeszperowania mostu na stale w 100%
srodek wykonany(aktualnie nieskączone ) wedłog wlasnego pomyslu i wykonania!
licznik wyskalowany co 8km /h
kierownica z poduszka od fiata seiczento!
wspomaganie kierownicy
spryskiwacze swiateł (w planach soczewki z ringami)
zaczeta instalacjia do klimy
maly opis wykonania turbo! :
turbo znajduje sie "po" gazniku wiec mieszanka paliwowo powietrzna napierw znajduje sie w gazniku poczym poprzez turbine jest wtlaczana do komry spalania! rozwiazanie takie daje mozliwosc zastosowania turbiny przy polonezowskim zwyklym gazniku i umozliwia jazde na LPG! a oto kilka fotosow!
[ Dodano: 2009-12-22, 20:20 ]
Mnie się w ogóle nie podoba... nie obraź się, ale myślę, że lepszym pomysłem byłaby prezentacja tego na http://www.wiejski-tuning.pl/ niż na forum miłosników Syreny i innych aut klasycznych.
Ale co chcecie od Niego? Chciał się pochwalić to się pochwalił. Dział "Pochwal się" nie koniecznie musi być do prezentowania tylko Syren i Warszaw. Można i zaprezentować to co w tej chwili posiadamy. Takie moje zdania. Może i źle myślę ale tak mi się wydaje. Karol a co by było jak Ty byś tak się starał przy jakimś aucie i by Ci ktoś powiedział że lepiej to zaprezentować na stronie wiejskiego tuningu?? Jak byś się poczuł?
Co do Poloneza Żuczka to jest bardzo łądny samochód i robiony z sercem. Wiem bo widzę na innej stronie jak się stara. Wszystko robi sam i w miarę dokładnie. Mi jedynie co się nie podoba to ta kierownica od Seicento .
Pozdrwiam Was i Wesołych Świąt.
Co do Poloneza Żuczka to jest bardzo łądny samochód i robiony z sercem. Wiem bo widzę na innej stronie jak się stara. Wszystko robi sam i w miarę dokładnie. Mi jedynie co się nie podoba to ta kierownica od Seicento .
Pozdrwiam Was i Wesołych Świąt.
Proszę często i gęsto wchodzić w mój temat http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic. ... c&start=30
o ile wyglad to kwestia gustu to ciekawi mnie pare rzeczy:
1) turbo po gazniku? probowales tym na LPG jezdzic? zeby sie z tego pochodnia nie zrobila.
2) osiagi?
3) silnik odprezales czy wsadziles serie?
4) brak amorów z tyłu? nawet jak g... dawaly przy resorze ze stara chyba powinny zostac z powodu np. przegladu.
Poza tym fajna zmota - z zewnatrz to nawet nawet
1) turbo po gazniku? probowales tym na LPG jezdzic? zeby sie z tego pochodnia nie zrobila.
2) osiagi?
3) silnik odprezales czy wsadziles serie?
4) brak amorów z tyłu? nawet jak g... dawaly przy resorze ze stara chyba powinny zostac z powodu np. przegladu.
Poza tym fajna zmota - z zewnatrz to nawet nawet
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
Mi to się w ogóle nie podoba. Raz, że moim zdaniem polonez caro obok tavrii i yugo koral to niewątpliwie najbardziej szkaradne auta jakie można spotkać, a dwa - w zaprezentowanych przeróbkach nie widzę nic ciekawego. Deskę rozdzielczą najlepiej określił przedmówca, nie rozumiem też pomieszania "stylów" - moim zdaniem, chociażby kierownica od seicento jakiś nie komponuje się z fotelami od PF125p. Widok zewnętrzny tez mnie nie zachwyca. Ogólnie - tunning poloneza jest przerabiany z lepszym czy gorszym rezultatem od wielu lat, a ten egzemplarz niczym szczególnym mnie nie ujął. Chciałem zwrócić raz jeszcze uwagę, iż jest to forum o klasycznej, czy mówiąc prościej "starej" motoryzacji - według jego zawartości i poruszanych tematów - państw bloku wschodniego, a w szczególności o Syrenie i Warszawie i myślę, że powinniśmy pokazywać na nim właśnie takie pojazdy, co też od kilku lat się dzieje. Do prezentowania aut po takich przeróbkach są przeznaczone inne fora, na których zapewne ktoś o dziele kolegi Żuczka wypowiedziałby się w bardziej pochlebnym tonie. Ponadto jest to forum dyskusyjne i ja, jako jego użytkownik i przeciwnik tunningu w takim wydaniu mam prawo wyrazić swoją krytykę. Nie twierdzę, że budowa nie była czasochłonna i kosztowna, jednak mi się to nie podoba, a pierwsze moje skojarzenia skierowane zostały w stronę projektów, które znalazły się na zaprezentowanej przeze mnie stronie.
Zielony PF 125p wygląda na znacznie ciekawszego - może o nim coś napiszesz?
Zielony PF 125p wygląda na znacznie ciekawszego - może o nim coś napiszesz?
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
heh no poldek kasztan fest- graty za turbo i swapa silnika, mogles zostawic tylko to i zrobic slipera - a tak wyszlo h wie co )
poza tym jak mozna bylo wpasc na taki jak za gaznikiem turbina miales wtrysk trzeba bylo to robic jak BOG przykazal, potem wystroic albo fmu albo dodatkowymi wtryskami w dolocie i jazda a nie jakies badziewia
pozatym jezdzi to czy sie tylko przepycha?? wkleilbys jakis filmik
no i ciekaw jestem jakie masz tam dysze pewnei z 300 )) gorzej jak to kiedys pierdyknie caly uklad wy pelniony wybuchowa mieszanka
poza tym jak mozna bylo wpasc na taki jak za gaznikiem turbina miales wtrysk trzeba bylo to robic jak BOG przykazal, potem wystroic albo fmu albo dodatkowymi wtryskami w dolocie i jazda a nie jakies badziewia
pozatym jezdzi to czy sie tylko przepycha?? wkleilbys jakis filmik
no i ciekaw jestem jakie masz tam dysze pewnei z 300 )) gorzej jak to kiedys pierdyknie caly uklad wy pelniony wybuchowa mieszanka
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
Gdzie są diagności którzy podbijają przeglądy w takim gó..... Środek to jak pisał Karol TYLKO nadaje się na wiejski tuning A silnik ....inżynierowie liczą testują itp. itp .itp a tu chłopek wstawił sobie turbo i sie chwali BRAWO ZA ODWAGE
A ta poduszka od Seja to jak chłopak będzie miał następne zajawki (w śnie) na tuning tego czegoś
A ta poduszka od Seja to jak chłopak będzie miał następne zajawki (w śnie) na tuning tego czegoś
Mam mieszane uczucia. 2,0 + turbo to daje olbrzymie możliwosci. Myślę spokojnie da się z tego wycisnąć 200KM a chwilowo to i lepiej. Jesli chodzi o gaz i turbo to znałem (osobiście lub z opisów) trzy łady z takim rozwiązaniem i to chodziło i nawet ładnie.
Jeśli chodzi o wyglad to sie nie wypowiadam - wiadomo - ilu ludzi tyle gustów.
Martwi mnie trochę brak amortyzatorów. To przecież musi skakać jak piłka, nawet na twardych resorach. Nie mówiąc juz o tym, że jak będzie za twardo to sie rozejdzie buda.
No i ta poduszka od seja to tak dla picu czy jak? Chyba musi być jakis czujnik co to włączy jak będzie trzeba i nie włlączy gdy nie będzie trzeba. Silnik silnikiem ale reszta to zagrozenie bezpieczeństwa.
Jeśli chodzi o wyglad to sie nie wypowiadam - wiadomo - ilu ludzi tyle gustów.
Martwi mnie trochę brak amortyzatorów. To przecież musi skakać jak piłka, nawet na twardych resorach. Nie mówiąc juz o tym, że jak będzie za twardo to sie rozejdzie buda.
No i ta poduszka od seja to tak dla picu czy jak? Chyba musi być jakis czujnik co to włączy jak będzie trzeba i nie włlączy gdy nie będzie trzeba. Silnik silnikiem ale reszta to zagrozenie bezpieczeństwa.