To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

Technika Warszawy - Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2.9

suchar77 - 2015-06-19, 13:32
Temat postu: Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2.9
Witam serdecznie,
Poszukuje mechanika, który wrzuci do mojej m20 silnik z forda scorpio v6. Początkowo myślałem o V8, ale teraz zszedłem na ziemię i szukam fachowca, który już to zrobił i tego nie zepsuje. Jeśli macie jakieś namiary to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi

CZESIO1958 - 2015-06-19, 14:18

Nie chcę odstręczać ale jak silnik to co z mostem.
Że o hamulcach nie wspomnę.
Widziałem SWPY w Uazach . Silnik BMW I skrzynia się rozlatywała. A o ukręconychh półosiach nie wspomnę. A hamulce no bo jak to rozpędzisz to trzeba zatrzymać no nie :devil3

PYJTERSON - 2015-06-19, 14:23
Temat postu: Re: Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2
suchar77 napisał/a:
Witam serdecznie,
Poszukuje mechanika, który wrzuci do mojej m20 silnik z forda scorpio v6. Początkowo myślałem o V8, ale teraz zszedłem na ziemię i szukam fachowca, który już to zrobił i tego nie zepsuje. Jeśli macie jakieś namiary to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi


Sebastian

GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel 663 082 622

i gwiazdka

*dobry fachman i ma dużą wiedze... ale....?
sam się zorientuj wujek google i klienci powiedzą więcej


fotka - http://i43.tinypic.com/a5dwlj.jpg

cytat z netu
Sebastian Sarre Zbrosławice , na co dzień gazuje silniki , klienci z calej polski , na koncie gazowanie m in. W12 turbo ,V10 , v8 turbo .Kilka ciekawych przeróbek warszaw , w tym limuzyna przedłużana o 130cm .
fotka z warszawą v12 bmw filmik niestety zablokowany z racji muzyki. na koncie warszawy z silnikiem v6 ford i landrower , ruski gazik z v6 ford ,warszawa V8 audi w trakcie no i żuk z v8 audi centralnie ( jako pomoc razem z kolegą )

link do cytatu http://www.goldenline.pl/...98/s/1#41352844

suchar77 - 2015-06-20, 00:05

Dzwoniłem do niego- niestety dowiedziałem się tylko od pracownika, że ma urlop. Co do opinii trochę się po ich poczytaniu boję.
Jędrulo - 2015-06-23, 00:10

Silnik ze skrzynią i mostem to nie wszystko. Zacznij od zawiasu i hamulców, ja mam w granicach 85- 90KM na s21 w nysie i mimo modyfikacji łatwiej toto rozpędzić niż wyhamować, a czym poskromić te 150KM ze scorpio? tarczówki z lublina się przynajmniej kłaniają+przewody w stalowym oplocie, sprężyny z zuka diesla skrócone o 1 zwój(~40mm niżej), amorki przód-tylne gazówki z w123 a tylne to tył gazowy z sharana I. Oczywiście resory tylne też należałoby obniżyć(lub wykonać inne), dodać drążki reakcyjne, lub drążek panharda.
mario d - 2015-06-28, 09:51

panowie ,jezdze wawka na V6 już 7 lat od 3 lat na silniku 2.9 zawieszenie oryginalne poszerzone z racji tarczowek,przestrojone katy pochylenia kola,pompa z serwem ,tarczówki z Lublina, no i most z wołgi,piszecie o drążkach,skracaniu sprężyn,po co ,to nie 300KM tylko 150,zadnych drazkow reakcyjnych,gume pali ,przyspieszenie ma ale znow az tak dupy nie urywa
Jędrulo - 2015-06-28, 18:33

najważniejsze hamulce, dobrze,że chociaż ustawione. a zawias akurat w nysie musiałem dłubnąć, bo wyższa i cięższa od wawki przecież sporo, w każdym razie warto było.
Jak ktoś śmiga tylko po prostej, to faktycznie, nie musi obniżać. Swoją drogą to 150 KM w tej budzie nie będzie bałaganić, nie ta masa i wymiary.

mario d - 2015-07-02, 16:34

kto mowi ze smigam po prostej? wystarczy mieć 5 calowe fele i oponki 215/65/15, i już wawka lepiej trzyma się drogi
MaSa - 2015-07-03, 13:28
Temat postu: d
Ja z racji tego że siedzę po uszy w Jeepach to pakowałbym 5.2 V8 z Grand Cherokee ZJ, albo jakby pozwoliły fundusze to nawet 4.7 V8 z Granda WJ.

Myślę że można by to zamontować albo z automatyczną albo z manualną skrzynią biegów.
Na automacie hulałoby to nieźle, na manualu trzeba by uważać bo mogłaby zarzucać tyłem przy każdej ostrzejszej zmianie biegu :devil3

Jędrulo - 2015-07-03, 21:58

fajne silniki, tylko cięzkie-co na to buda wawki?
CZESIO1958 - 2015-07-03, 22:28

S21 teź nie jest lekki.
mario d - 2015-07-03, 23:34

na fordowskiej v6 trza mieć sprężyny z zuka diesla ,bo silnik cięższy od S21 i na oryginalnych trochę miota przodem
MaSa - 2015-07-03, 23:52

tak i tak trzeba rzeźbić przy wymianie silnika jaki by on nie był.
A skoro już swapować no to jakże by inaczej? Jak szaleć to szaleć ;)

Ja mam cały czas zajawkę na 125p z V8 na pokładzie ale to jest projekt na wolne wieczory jak już się ogarnę z robotą i przede wszystkim rozbuduję swoje zaplecze warsztatowe na kilka stanowisk :grinser

Jakbym miał robić swapa z Jeepowym v8 do Warszawki to poszedłbym w zamontowanie całego układu napędowego- silnik-skrzynia-most. Niektóre modele Jeepa mają nawet ten sam rozstaw śrub więc koła byłyby identyczne ;)

Zakup części- kupić angola i masz gotowy zestaw do przekładki- silnik, skrzynia, osprzęt, most, instalacja elektryczna z komputerami itp ;)

suchar77 - 2015-07-06, 20:37

Fajny pomysł z tym jeepem, ja już znalazłem mechanika co wrzuci mi v6. Zależy mi na czasie a to sprawdzona przeróbka
MaSa - 2015-07-06, 22:55

nie to że naciskam czy cuś, ale ja uważam że w takich sprawach pośpiech nie jest wskazany. Osobiście nie lubię iść oklepaną drogą,tylko zawsze własną i po swojemu. Po co robić kolejną V6, skoro można zrobić lepiej i mieć V8 z przyzwoitymi osiągami :devil3


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group